Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להיות חובב רכב זה הרבה יותר מלחיצות וסיבובים. בדיוק כמו שלא כל חובב כדורגל מקדרר ומקפיץ כל הזמן.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אצלי, בשלב שאני נמצא בו בחיים ההחלטה להחליף היא רגשית נטו. שום שיקול הגיוני לא עומד מאחורי זה.

אני קצת מופתע מהתגובות של אנשים פה, "כל עוד הרכב לוקח אותי מנקודה לנקודה לא אחליף אותו". אני לא מדבר על מצב של חוסר יכולת כלכלית אלא על אנשים שפשוט שמים את הרכב בסוף סדר העדיפויות הכלכלי שלהם, ככלי שינוע גרידא ואנשים כאלה לא מובן לי מה עושים בפורום רכב, שלמיטב הבנתי נועד לאנשים שרכב אצלם זה קצת מעבר.

בראש ובראשונה אחזיק רכב אחד לפחות 5/6 שנים מסיבות כלכליות,

אני יכול להנות מרכב אחד הרבה זמן,וזו גם השאיפה שלי,אני מודה.

פורסם
להיות חובב רכב זה הרבה יותר מלחיצות וסיבובים. בדיוק כמו שלא כל חובב כדורגל מקדרר ומקפיץ כל הזמן.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

אבל כל חובב כדורגל מתייחס למשחק כמעבר ל22 אידיוטים שרצים אחרי כדור.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

יותר נכון להגיד שהוא לא חייב להסתובב עם נעלי פקקים. לפעמים נעלי עור לכה יותר מתאימות לשלב בחיים.

אני משוכנע שהרבה אנשים כאן היו שמחים שתהיה להם פרארי. פשוט יונדאי אלנטרה יותר מתאימה כרגע אחרי שאלפא רוקנה להם את הכיסים ויש התחייבויות.

פורסם (נערך)

שים לב כמה תת פורומים יש באתר הזה - מאחזקה וטיפולים, דרך חוק ומשפט ועד דגמי מטשבוקס.

 

עניין ברכב אינה בהכרח ליטוף ה-BMW החדשה כל בוקר או שיפוץ הפורד T למצב תצוגה.

 

ובהערת אגב - ספציפית בקארזפורום יש אוף-טופיק נהדר שמחזיק כאן הרבה אוהדים, גם כאלה העניין שלהם בעולם הרכב שטחי מאד. כאלה שבעו להתייעץ על החלפת רכב, ונשארו בגלל הקהל המגוון. וכפי שכתבתי פעם ב"פוקט" ז"ל - פורום גאדג'טים וסלולר יכול להיות גם פלטפומה לחינוך צרכני\כלכלי.

לא מעט אנשים מתמחרים את החששות שלהם בצורה מאוד מופרזת. ככה שלכאורה גם אלו שלא חושבים כלכלית מפעילים שיקול כזה אך לאנשים לוגיים הוא נראה תקול.

 

כך למשל החשש מאובדן ימי עבודה, תחמנויות במוסכים, חשש מהתקעות באמצע הלילה בחור חשוך מצדיק רכישת רכב חדש באחריות.

יש לך מושג איזה הפסד כלכלי יש לאנשים מסויימים מהשבתת הרכב לכמה ימים? לא רק הפסד הכנסה שוטפת, אלא גם עתידית, בשל פגיעה בלקוחות? מבחינתי, למשל, אי הגעה לעבודה פוגעת בלא מעט אנשים שלא מקבלים את השירות הדרוש להם בזמן, ודחייתו השירות לו הם מצפים לזמן יחסית גדול? זו מחוייבות שמעבר להפסד הכלכלי האישי שלי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לי יש פיתרון מעט "יצירתי" לסוגייה.

אני מחלק את הצרכנים לשני סוגים.

1) אנשים שמחליפים בסמוך לפקיעת האחריות. לגיטימי, אבל לוקסוס שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו.

יקר, לא חכם כלכלית, ולא חכם סביבתית.

לציבור זה לא אתייחס, כי ממילא השיקול שלהם פשוט, וגם ההתלבטות פשוטה (איזו השקה חדשה הכי הגניבה אותי! :razz:)

 

2) אנשים שקולים (כמוך?..) שמעוניינים להחזיק למספר רב של שנים. כאן, יש שני שיקולים שצריכים לדעתי להיות הכי חשובים:

א. אמינות.

ב. בטיחות.

 

אמינות -

כי מה לעשות, בארצנו המונופוליסטית מאד יקר לתקן אוטו שכבר לא באחריות!

כבר רבות דובר על מחירי החלפים השערורייתיים (רק היום ראיתי באחד השרשורים -

1,500 שקלים רק למכסה של משענת יד, ולא במרצדס.. בפולו!!!)

בהנחה שאתה לא הולך להזמין כל פילטר שמן ב-EBAY,

אז יש פיתרון "יצירתי" שאני מציע ל"מזעור נזקים": להמנע מרכישת דגמים שזה עתה הושקו. עדיף דגם שכבר צבר קילומטראז' משמעותי לפחות כמה שנים בחו"ל, ועדיף גם בתנאים

המיוחדים של ארצנו!

ככל שהדגם "התגלח" על יותר אנשים מסעיף 1, כך יהיה לך אומדן טוב יותר לאמינות לאורך זמן.

וכך גם תעלה הסבירות לכך שהיצרן כבר מצא פתרון לחלק מהבעיות - גם תקלות וגם בלאי מוקדם מדי.

ולזה לא חסרים מקורות מידע...

יש הרבה סקרי צרכנים ומדדי אמינות סטטיסטיים שמפורסמים בחו"ל, ומדרגים

כמעט כל דגם שאתה מכיר על אותה סקאלה!

כמו למשל כאן...

http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/95238/best-cars-to-own-driver-power-2016-results

 

וגם כאן...

http://www.reliabilityindex.com/ratings

 

ולגבי בעיות יחודיות לארצנו החמה והמאובקת - יש כמובן את הפורום בו אתה נמצא ברגע זה והפורום הטכני, ש"מציפים" המון סוגים של בעיות בדגמים רבים! רק הקלד את שם הדגם, ומיד כל ה___ יצוף..

(ולא, מאוכזבי-DSG! לא התכוונתי דווקא אליכם! :lol: )

 

בטיחות

זה התחום שאמור לגרום לך גם לא להגזים לקיצוניות השנייה. ולא להחזיק את אותו רכב ל-10-15 שנה...

בשנים האחרונות יש התפתחויות טכנולוגיות עצומות, ואף מרגשות במערכות בטיחות לרכב!

ולא מדובר בגימיקים, אלא במערכות שממש יצילו את החיים שלך ושל ילדייך!

כבר היום אנחנו רואים מערכות שרק לפני 5-6 שנים ניתן היה לראות רק במכוניות יוקרה במחיר 7 ספרות,

נכנסות לדגמים עממיים וזולים.

(בלימה אוטונומית, זיהוי שטחים מתים, מצלמת רוורס אלה רק דוגמאות...)

אז למען בטיחותכם - לא להגזים. מדי כמה שנים (נגיד 5?) כדאי לבדוק סטטוס.

אולי כבר יש מסה מספיק משמעותית של שיפורי בטיחות בדגמים בתקציב שלכם שמצדיקה מעבר לדגם חדש.

 

יש גם את השיקול של "ירידת ערך" שהרבה מחשיבים אותו, אבל הוא לדעתי זניח יחסית לנ"ל עבור מי שמחזיק את אותו רכב יותר מ-5 שנים. מצטער על הקלישאה, אבל ממילא רכב זה לא השקעה, אלא מוצר צריכה.

עריכה אחרונה על ידי daido1
פורסם

יש לי בעיה עם נושא "מערכות הבטיחות" - אני לא מאמין בהן עד אשר תהיה הוכחה חותכת שהן אכן מועילות - ובמחקרים אלה טרם נתקלתי.

בהמלך השנים למדתי שיש הרבה אמצעים שנראים מבטיחים, אבל במציאות מתברר כי אינם כאלה, ולעתים אפילו מזיקים. למשל - איני בטוח האם מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב תחסוך תאונות הנובעות מסטיה, או דווגא תגדיל מספר תאונות על ידי מניעת היכולת מהנהג לסטות מהנתיב במצב חרום גם בלי לאותת. או האם מערכות בלימה אוטומטית לא יגרמו יותר מדי בלימות חרום לא מוצדקות. אני רוצה לראות סטטייסטיק עם בסיס נתונים מספיק גדול כדי לדעת כימד הערכת משפיעה על הבטיחות בכביש. או המובילאיי, חביב משרד התחבורה, שכלל איני משוכנע ביעילותו, בגלל הפעלות "זאב, זאב" מרובות הגורמות הפחתה בהתיחסות הנהג להתראות. לכן הצאות מערכות אלה לא ישפעו בהרבה על החלטותי היום. יתכן שבועד מספר שנים, לאחר שהנתונים יצטברו, ינותחו ויפורסמו אשנה דעתי. נכון להיום אני סקפטי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כשמתחילים להרגיש, שנוסעים על פצצה מתקתקת, שעלולה להיתקע כל רגע, מאלצת אותך לבלות במוסך הרבה מעבר לטיפולים שגרתיים, ועלויות תיקונים חודשיות נראות כמו משהו שעדיף לשים על תשלומי הלוואה לרכב חדש ואמין יותר.

 

ברכבים מסויימים זה מגיע אחרי 10 שנים, באחרים זה מגיע אחרי 5 שנים, אצל חלק זה מתחיל עוד על פס ייצור.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

 

יש לך מושג איזה הפסד כלכלי יש לאנשים מסויימים מהשבתת הרכב לכמה ימים? לא רק הפסד הכנסה שוטפת, אלא גם עתידית, בשל פגיעה בלקוחות? מבחינתי, למשל, אי הגעה לעבודה פוגעת בלא מעט אנשים שלא מקבלים את השירות הדרוש להם בזמן, ודחייתו השירות לו הם מצפים לזמן יחסית גדול? זו מחוייבות שמעבר להפסד הכלכלי האישי שלי.

 

בהחלט. זה לא סותר את שכתבתי. עשית הכללה לדברי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

גיר או מנוע מתים?

הרכב לפח!

עמדתי במילה שלי פעמיים במבחן המציאות עם הרכבים שהיו לי.

{גיר}

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979


×
×
  • תוכן חדש...