Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני אחליף ברגע שהמחירים של רכבים ספציפים כמו קורולה החדשה, יונדאי I35 מתוחת הפנים משנת 13 14' ירדו ל לסביבות ה50K.

היתרון שרואה בהם הרבה יותר אבזור, איכות, שמירת ערך טובה ואמינות, בקיצור תמורה טובה למחיר כפי שעשיתי לפני 5 שנים עם הקורולה.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמי שמנהל את פורום ייעוץ ברכישה מזה זמן, ומייעץ לאנשים בנושא יותר משלושה עשורים:

 

הדבר העיקרי שמשפיע על אנשים ברכישת רכב הוא הרגש, ואחריו הסטיגמות - רק אח"כ בא הקטע המעשי - פרקטי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

את הרכב הראשון החלפתי כשטסתי לחול. קליאו שקניתי החדשה.

 

סיאט איביזה שאני הייתי יד2 מכרתי כשהייתה בת 8 ואחרי 6 שנים אצלי.

5 שנים מעולות ושנה אחת קטסטרופה. נמאס לי לתקן אותה.

 

אחריה היתה לי פורד פוקוס. הייתי יד שנייה.

בובה של רכב אמינה. אבל כשיצאתי לעצמאות הבנתי שלהגיע ללקוחות עם רכב חבול וישן זה בעייתי. מכרתי אותה כשהייתה בת 12 ואחרי 8 שנים בבעלותי.

אם הייתי שכיר לא הייתי מחליף אותה באותו השלב.

פורסם

בלנו 98 נאמנה כבר 11 שנים, מחליף משתי סיבות, הטסט הכפול והמצב החיצוני של הרכב שמצריך פחחות וצבע בעלות לא משתלמת לרכב הזה. לי מפריע הטסט הכפול, בת הזוג נגעלת מאיך שהרכב נראה..מספיק סיבות להתקדם הלאה.

פורסם (נערך)

שלושת הרכבים האחרונים שלי החזיקו אצלי כ 6 שנים

כל אחד,כאשר הראשון נרכש ממגרש אקראי, גם השני הוחלף שם,

השלישי כבר היה חדש,קורולה,

שאם לא היתה נפגעת הייתי ממשיך להחזיק אותה,

גם 10 שנים ויותר.

 

ספיגת הערך של השנים הראשונות פשוט גורמת לך לרכוש רכב

אמין שישרת אותך שנים ארוכות יחסית,

 

מבחינתי רכב שעושה את עבודתו נאמנה ומתאים לי מבחינה אירגונית

מספק אותי,

זה בדיוק כמו המכונת כביסה,לדעתי אין שום הבדל,

מכשיר צריך להיות אמין ומתאים מבחינת גודל וכוח.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

מחליף כל כמה חודשים.

למה? אוהב התחדשות.

קונה עושה יישור קו נוסע עד שמגיע קונה שמשלם טוב ועובר הלאה.

לרוב מוכר במחירים שקניתי + יישור קו.

לצורך העניין נניח איביזה, ומאזדה ספיריט היו לי פעמיים אותו שנתון.

מבחינה כלכלית זה לא משתלם, אבל כאדם שעובד עם אנשים לרוב המכוניות שלי נמכרות ונקנות מפה לאוזן.

לצורך העניין עד לפני חודשיים היה לי מאזדה 3 2.0 , במקום עבודתי חנתה מאזדה 6 מאדם מאוד פדנט כבר 4 שנים שאני שמתי עין עליה, ביום שאמר לי שהוא מעוניין למכור השארתי לו מקדמה ומכרתי את שלי.

אם אני מרגיש התקדמות? לא.

גם אין לי צורך ברכב גדול ( נוהג לבד).

אבל אני אוהב לשדרג.

יש כאלה שמוציאים כסף על סיגריות, אחרים על התמכרויות אחרות.

אני כנראה על רכבים

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

פורסם

אופנוע מטורף - אתה החריג כאן, זה שמחליף רכב רק לפי הרגש.

 

בסופו של דבר לרוב הקהל הרכב משמש ככלי התניידות ותו לא, והשיקול הכלכלי הוא שיקול מכריע. למריבתנו תקציב מוגבל להחלפת הרכב וזמן מוגבל להתעסקות בו. מה לעשות - מרביתנו בעלי משפחות שצריכים לפרנס אותן ולכסף יש ייעוד - אוכל למשפחה, חינוך לילדים, דיור, ועוד רשימה ארוכה של נושאים, כאשר החלפת רכב שימושי נמצאת במקום די נמוך. הצעירים כא ברובם אינם עשירים, וגם חושבים על העתיד וחוסכים לקראתו. הוסף לכך את הזמן הנדרש לצורך כל פעילות החלפת הרכב - זמן שמגיע על חשבון דברים שלרובנו נראים יותר חשובים - ותבין מדוע אתה שונה מהרוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה מסובך. לרוב משתדל פעם ב3 שנים. אבל יש רכבים שלא נמאס לך מהם, אז מושכים. יש רכבים שנמאס לך מהם אבל ירידת ערך כזאת גדולה ומצב האוטו כל כך טוב שחבל למכור. אז מושכים. אף פעם לא מכרתי לפני בגלל רצון להתחדש או להשתדרג.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

את המכוניות הקודמות החלפתי בגלל שדרוג עצום ברמה, מכוניות ראשונות כאלה, עד שעכשיו יש לי אוטו שאין ממש משהו משמעותי לשפר תכלס בהשוואה למכוניות באותה קטגוריה שנמכרים עכשיו. כל עוד הוא אמין ולא הרסתי אותו.

ביחד עם זה הבנתי שלמה לי לעבוד חודשים על גבי חודשים במשרד בשביל לשדרג אוטו? כמה שאני אוהב מכוניות זה נשמע לי פשוט מטופש. במקום לזרוק 50 אלף על שדרוג אוטו סתם בלי סיבה אמיתית כמו שכולם עושים, אני אוכל באיזהשהו שלב לעבוד שנה פחות (ויותר אם מחשבים את הריבית שהכסף יעשה בנתיים) \ לחיות ברמה הרבה יותר גבוהה בשאר התחומים \ לחסוך הרבה יותר בקלות לדירה \ כל התשובות נכונות.

אז אני אשתדל מאוד להשאר עם ה500 כמה שיותר זמן ואם אני אחליף זה לא יהיה עליה מיותרת בקטגוריה אלא משהו חמוד אחר שיספק אותי בזול או אפילו משהו פשוט יותר + רכב פרוייקט ישן וזול.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

את הרכב הנוכחי קניתי בתור פיתרון זמני, והוא איתי כבר 4 שנים. שרייד 99.

אמכור כשיתחיל הטסט הכפול - אין לי רצון להיכנס פעמיים בשנה למכון טסטים.

 

הטריגר לשינוי בעבר היה :

1) רצון לעלות ברמה( מפיאסטה 95 לגאלאנט 2000, אחרי 4 שנים עם הפיאסטה)

2) התחלת עבודה במקום מרוחק מהבית, מה שגרר עלייה דראסטית בהוצאות הדלק - ולכן מכרתי.

3) זהו הגענו לשרייד, וכאן כאמור אמכור כשיתחיל הטסט הכפול.

פורסם

קניתי רכב נוסף (בראבו 2011 ) אחרי ששיניתי מקום מגורים. הרגשתי שה206 שנתון 2003 כבר לא מסוגל לבצע את הנסועה היומית הנדרשת ללא תקלות משביתות. ה 206 עבר לאשתי להיות רכב לנסיעות קצרות. זה היה אחרי 4 שנות בעלות על ה 206.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם

לא מעט אנשים מתמחרים את החששות שלהם בצורה מאוד מופרזת. ככה שלכאורה גם אלו שלא חושבים כלכלית מפעילים שיקול כזה אך לאנשים לוגיים הוא נראה תקול.

 

כך למשל החשש מאובדן ימי עבודה, תחמנויות במוסכים, חשש מהתקעות באמצע הלילה בחור חשוך מצדיק רכישת רכב חדש באחריות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אצלי, בשלב שאני נמצא בו בחיים ההחלטה להחליף היא רגשית נטו. שום שיקול הגיוני לא עומד מאחורי זה.

אני קצת מופתע מהתגובות של אנשים פה, "כל עוד הרכב לוקח אותי מנקודה לנקודה לא אחליף אותו". אני לא מדבר על מצב של חוסר יכולת כלכלית אלא על אנשים שפשוט שמים את הרכב בסוף סדר העדיפויות הכלכלי שלהם, ככלי שינוע גרידא ואנשים כאלה לא מובן לי מה עושים בפורום רכב, שלמיטב הבנתי נועד לאנשים שרכב אצלם זה קצת מעבר.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 


×
×
  • תוכן חדש...