Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי איוניק - מבחן דרך


pipinoadar
שימו לב! השרשור הזה בן 2672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב,

 

ביום חמישי האחרון קיבלתי את האיוניק לבחינה עבור החברה בה אני עובד.

בשעות הבוקר הגיע הרכב (חדש לחלוטין,בצבע שחור,רמת אבזור נמוכה)

הסבר קצר מטעם נציג היבואן ומסירת מפתח,עד כאן הכול ברור.

בישיבה ראשונית ברכב מתבלבלים קצת,לוח המחוונים נראה כמו גרסה משופרת של GAMEBOY,מישהו עשה המון מאמצים בכדי להקנות תחושת חלליות,הצליח לו. הרכב מרגיש כמו נלקח מסרט עתידני(מחסור במד סל"ד מורגש)

התנעה(לא באמת התנעה,רכב חשמלי)והרכב מקבל אותך במנגינת "ברוכים הבאים אליי"(גם בכיבוי נפרדים עם מנגינה עצובה)

 

מערכות בידור ותפעול -

לרכב מסך מגע ענק עם שלל אפליקציות (בינינו-פשוט קיבעו טאבלט אנדרואיד בדש)

אהבתי - רדיו אינט',וויז גדול וברור,חייגן פשוט ונגיש

פחות אהבתי - איכות סאונד נמוכה,מעבר בין תפריטים מצריך המון משחק והורדת מבט.

טעון שיפור - שמע דיבורית פשוט מזעזע ומתכתי ברמה של תקלה(אולי באמת מדובר על תקלה)

 

 

חלל פנימי-

הרכב מרגיש צפוף(אני נוהג על אוקטביה אז אני קצת משוחד)

פלסטיקה בגוונים שונים אך עם תחושה די זולה(בדלתות שילבו פלסטיקה המדמה בד)

מצאתי תנוחת נהיגה די טובה, הכיסאות היו לי נוחים מאוד,כיוון הגה קליל ו...זהו.

מאחור ישנו מקום לזוג מבוגרים או 3 ילדים,3 מבוגרים ילחמו בכתפיים.

בגאז' גדול עם פתח הטענה רחב ונוח אם כי קצת גבוה לטעמי(550 ליטר)

 

מנוע,צריכת דלק והתנהגות-

אני חייב לציין שעפ"י שהנתונים היבשים מראים שהרכב לא בדיוק "אצן" - בפתיחה מהמקום ועד למהירות של 40/50 קמ"ש הרכב מרגיש ממש זריז תודות למנוע החשמלי (לאחר מכן התאוצה די "רגילה")

התנהגות כביש - הרכב מרגיש כבד ויושב על הכביש(סוללות?) אך בסיבובים לא הרגשתי בטוח במיוחד ולכן לא "התגרזנתי"

הרכב רועש בנסיעה במהירות גבוהה (100-120קמ"ש)

מערכות הבטיחות נחמדות אך מעיקות(תיקון סטייה מנתיב גורם לתחושה של 2 נהגים על הרכב,ממש מלחמה מתמדת על מרכוז ההגה ללא קשר מעבר נתיב או איתות)

בקרת שיוט אדפטיבית היא פיצ'ר נחמד אך בשל שמירת מרווח גדול בין הרכב לפנים כל רכב אשר "נכנס" למרווח גורם לרכב להאט בצורה פראית -פחות נחמד.

צריכת דלק אשר נמדדה עמדה על 1:15/1:16 משולב.

 

תומרc4e1acb8b7f36fdcdcd26c299b111cc6.jpgbf92cf92c6be6558dcc64abdaa17c379.jpg7c374772d080e7b1d253013117ae6369.jpgdcf0216903cfda90278bc9982221f73b.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני בעלים של איוניק,

סיכמת יפה ונגעת בכל הנקודות.

-בקשר לדיבורית גם אצלי היא זוועתית

-מערכת תיקון נתיב תמיד אפשר לכבות, אך עם נסיעה ממשוכת יותר וכמה ימים של התרגלות אתה מצליח להגיע להרמונייה עם המערכת ובכבישים בין עירוניים אתה יכול להיות יותר "קל" על ההגה.

-בקרת שיוט אדפטיבית: בהגדרות יש לך אפשרות להגדיר לא רק את המרחק אלה גם את מהירות התגובה (איטי, רגיל, מהיר)

אם תגדיר על איטי אתה תקבל בלימות יותר נעימות ו"אנושיות"

עריכה אחרונה על ידי Liit2104
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה שום דבר חללי בעיצוב הפנים באיוניק. יש דוגמאות הרבה יותר טובות בשוק היום לעיצוב כזה. מצד שני אתה בא מהאוקטביה... :)

עניין המרווח זו בעיה ידועה מאוד לבוגרי האוקטביה.

נתון הנפח טעינה מרשים ביותר, במיוחד לרכב היברדי. איך הם מצליחים להוציא נפח כזה עם הסוללות? אגב בחו״ל הנתון הוא 443 ליטר. זה בגלל שבארץ אין ספייר?

לגבי הבקרת שיוט ה אדפטיבית, זו תופעה מוכרת לצערי. זה עובד יופי באירופה למשל, אבל פה כשכל אחד מנסה לנצל פתח הכי קטן להשתחל פנימה לפניך זו בעיה.

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב שלה לדעתי הרבה יותר טוב מהפריוס הנוכחית הן חיצונית והן פנימית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי בסונטה יש את המערכת מולטימדיה הזאת וגם אצלי הדיבורית נשמעת נורא. פתחתי תקלה בגיל קאר. מחר יבואו לבדוק את המערכת. כנראה שיש בעיה בדגם הזה

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיר הם יהיו יותר חיסכונים,מחוץ לעיר גם הבנזין עובד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע של הרכב לא אמור להיות חסכוני בטירוף ?

לחצתי כמו כל נהג ליסינג ממוצע והגעתי לצריכת דלק של 1:15/1:16



אם הייתי נוהג רגוע/ישנוני לדעתי הייתי מגיע ל 1:20 אם לא יותר.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי בה נסיעת מבחן בשבוע שעבר. הרכב לא הרגיש לי צפוף. קל להגיע איתה לתנוחת נהיגה נוחה מאוד ובמצב ספורט המשיכה שלה לא רעה. הפלסטיקה בסדר (לא איכותית במיוחד אבל גם לא לא איכותית במיוחד) וסביבת הנהג נעימה. פחות אהבתי את שדה הראיה לאחור והקומבינה העקומה עם מכסה תא המטען החצי שקוף שמצד אחד נועד לשפר את שדה הראיה ומהצד השני מצריך לקפל את הכיסוי/מדף ויניל.

עשיתי בעבר נסיעות מבחן בפריוס ובאוריס אבל השילוב בין התיבה הרציפה והבלימה הרגנטיבית האגרסיבית הרג אצלי כל רצון לנהוג בהן. כאן התחושה היתה טובה משמעותית - התיבה כפולת המצמדים עבדה לא רע והבלימה הרגנטיבית היתה סולידית למעט במקרה שבו רכב נכנס לפני בזמן הפעלת הקרוז-קונטרול האדפטיבי ובמצב הזה אני דווקא חשבתי שזה היה גאוני מצידה של המכונית לבלום רגנטיבית.

זה רכב לא רע בכלל ואם הייתי קונה אותו הייתי עושה את זה בעיקר בגלל מערכות הבטיחות אבל זה לא מספיק. בכיף הייתי קונה מאזדה 3 אם היו טורחים להביא אותה עם קרוז קונטרול אדפטיבי ולא ממש ברור לי למה הם לא עושים את זה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזכרת לי דבר שהטריף אותי אך שכחתי לרשום אודותיו - השמשה האחורית המחולקת עם הקשת המטופשת באמצע.

לא מבין/אבין את זה לעולם. כל מבט במראה פשוט מציק בעין.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ברור ברגע שאתה סוגר את המדף ורואה איך שדה הראיה שלך אחורה מצטמצם ב30% כשמהצד השני הם היו בפוקוס של לייצר מכונית עם מקדם גרר נמוך ככל הניתן ולכן הם עשו פריוס ועיקלו את הגג מאחורה.

אגב, נכנסתי גם להסתכל על הC-HR ושם פשוט אין שדה ראיה אחורה. בערך אפס. אתה רוצה לצאת לעקיפה ולהסתכל מסביב? אין לך איך. רוצה להסתמך על מערכות הבטיחות המרשימות? שוב אכלת אותה כי בניגוד לאיוניק בגרסה המאובזרת ולמרות שיש טריטוריות מתות לרוב, הC-HR לא מגיעה עם התראה על שטחים מתים.

המצב של הנירו הרבה יותר טוב מהבחינה הזו ועדיין משהו בנירו הרגיש לי פחות מחובר מהאיוניק וזה עוד לפני האחריות המקוצצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזכרת לי דבר שהטריף אותי אך שכחתי לרשום אודותיו - השמשה האחורית המחולקת עם הקשת המטופשת באמצע.

לא מבין/אבין את זה לעולם. כל מבט במראה פשוט מציק בעין.

 

תומר

הם העתיקו את זה מפריוס ואינסייט.

 

כשראיתי דבר כזה בפעם הראשונה באינסייט מבפנים, חשבתי ששכחתי לסגור את הבגאז'.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם הרכב כבר כחודשיים, ולא מצטער לרגע שרכשתי אותו. התרגלתי גם לרעש מהצמיגים,גם למולטימדיה נוראית(דיבורית עובדת בצורה תקינה),וגם למושב הנהג הפחות או יותר נוח וקל לכיוונון(המושבים בסיטרואןc5 שהייתה לי מן הסתם היו הרבה יותר נוחים). אני חושב שכרגע בקטגוריה שלו אין לרכב הזה מתחרים.

אגב,הצריכת דלק שלי הרבה יותר טובה מזו של פותח השרשור.

Hyundai IONIQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...