Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כדאי לי ללמוד גיר ידני עכשיו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עם צביפר.

 

המחשבה הראשונה שעולה במוחי - תסע לחו"ל ותרצה לשכור רכב. באירופה זה יהיה ידני או יקר. וחוץ מזה, בעתיד זה יפתח לך מגוון יותר גדול של מכוניות לקניה, במיוחד בשוק היד השניה, שבו ידניות בדרך כלל סובלות מחוסר ביקוש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נראה לי שאני אלך על זה.

 

חודש הבא זה גם כמעט שנה מהפעם האחרונה שלמדתי על ידני, אז אפשר להגיד שחיכיתי שנה. מקסימום אכשל, עדיין נשארים עם האוטומט.

פורסם
אם זה היה סתם לידע הכללי זה לא היה משנה מתי הייתי לומד. אני פשוט מה"מוזרים" שרוצים לנהוג על ידני גם ביומיום. בעתיד אני מניח שאצטרך את זה שאעבור לאירופה איפה שהכל ידני, אבל זה לא בשנה או שנתיים הקרובות. זה סתם בשביל עצמי.

לא בטוח שזה היה שיקול עבורי אם הייתי עובר עוד כמה שנים.

בחלק ממערב אירופה לאט לאט עוברים לגירים אוטומטיים למיניהם, אך עדיין במזרח אירופה הרוב ידני ועדיין תמצא רכבים עם גיר ידני. ייקח זמן עד שבאירופה יהיה קשה לראות גיר ידני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא בטוח שזה היה שיקול עבורי אם הייתי עובר עוד כמה שנים.

בחלק ממערב אירופה לאט לאט עוברים לגירים אוטומטיים למיניהם, אך עדיין במזרח אירופה הרוב ידני ועדיין תמצא רכבים עם גיר ידני. ייקח זמן עד שבאירופה יהיה קשה לראות גיר ידני.

 

זה לא השיקול שלי. התכוונתי לזה בקטע של סיטואציות שאני אולי אצטרך בהן גיר ידני. פה בישראל סביר מאוד להניח שזה לא יקרה אלא אם אתה עובד במשהו שקשור לרכב ונהיגה.

 

וידני דומיננטי מאוד גם במערב אירופה. כמובן שיש אנשים עם אוטומט אבל אלא אם מדובר בסמארט או רכב יוקרה או הייבריד, הם עדיין מיעוט. אני חושב שזה עניין של מנטליות. ביפן למשל מאוד אוהבים אוטומט ובכלל כל התרבות נהיגה שלהם מדהימה אבל זה נושא אחר.

×
×
  • תוכן חדש...