Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

ברשותי מאזדה 5 2010 .

בבדיקת טסט נכשלתי בגין בוקסות למשולש - מה שבעצם אומר שעלי להחליף משולשים.

 

המוסכניק שלי שאני סומך עליו אמר לי שמדובר בתיקון בעלות של בערך 1000 ש"ח - כאשר הוא מביא לי כהגדתו - משולשלים תורכיים מקוריים (ולא סיני)

 

הבנתי שלאחר החלפת משולשים צריך לעשות כיוון גלגלים.

 

האם מוסכניק סטנדרטי יכול לבצע את הכיוון הזה או שאני עוד צריך ללכת למקום שמבצע כאלו דברים?

מה זה בדיוק כיוון הגללים? הרי זה לא כיוון פרונט.. האומנם ?

 

כל עצה נוספת בנושא תתקבל בברכה.

 

תודה ואחלה יום

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבל לשים לא מקורי, זה לא יחזיק הרבה זמן.

תקנה ממוסך מאזדה רק את המשולשים ותבקש מכנופיית הטיפולים השוטפים להחליף.

לאחר החלפת משולשים עושים כיוון פרונט במכון מתמחה.

אם בכל זאת תרצה להחליף במוסך, אז יש לי מוסך מורשה למאזדה שהוא די טוב.

 

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

פורסם

מחזק את הבחור שמעליי.

 

אל תשים זבל חליפי.

מוצרי גומי לרכב (תושבות מנוע, בוקסות למיניהן) רק מקורי או חליפי איכותי.

Stay Dirty

פורסם

כאמור, טענת המוסכניק שתורכי זה נשב כמו מקורי. שם זה מיוצר.

לטענתו התחליפים הסינים-לא מתאימים בגודל ולכן ל רלוונטיים.

 

מה לגבי הנושא של כיוון פרונט? האם יש צורך בכיוון או שעושים רק כיוון גלגלים ? - זה הרי סיפור בפני עצמו כי במוסך רגיל לא נעשה כיוון פרונט. השאלה האם יש צורך?

פורסם

אחת הבעיות של שוק חלקי החילוף כאן היא בדיוק בזה:

מה זה זה "תורקי" ומה זה "סיני" לצורך העניין?

 

 

בתורקיה ובסין יכולים לייצר מוצרים ברמה טובה מאוד, יש שם מפעלים של חברות בינלאומיות שמייצרות סחורה מצויינת.

 

 

הבעיה שיש בשוק חלפים "תורקיים וסיניים" שפשוט לא ברור מי מייצר אותם, הם מגעים עם מדבקה של יבואן או בלי שום דבר.

 

 

אם זה מוצר של חברה ידועה בתחום, הוא בדרך כלל טוב. לא משנה איפה הוא מיוצר.

 

בגלל שהשוק הישראלי מוטה מחיר לפני כל דבר אחר התרגלנו לראות חלקים זולים ממקור לא ידוע ולכן "סיני ותורקי" הפכו לשם נרדף לאיכות נמוכה.

 

אני בספק שתוכל למצוא משולשים תחליפיים של חברה איכותית ולכן תברר כמה עולים המקוריים. מצד שני, יכול להיות שמחיר שלהם כ"כ גבוה שהם בכלל לא יהוו אופציה לקניה ואז אתה חוזר ל"תורקי".

 

 

פורסם

ממליץ להתקין אך ורק מקורי. מהנסיון שלי וממה שאני קורא בפורום החליפיים לא מחזיקים מעמד.

מדובר באביזרי בטיחות ולא הייתי חוסך בנושא שכזה.

המלצה - קח הצעה מהמוסך המרכזי שבניר צבי - הרכב שלך לא חדש ויש להם מדיניות מקלה במחיר עם רכבים בני יותר מ 5 שנים.

אולי תופתע..

כמו כן - אל תשכח לבצע כיוון פרונט לאחר התיקון (גם אם יגידו לך שלא צריך)

פורסם

לי היה אותו סיפור עם מאזדה 3 2005 .

הרכיבו לי "טורקי איכותי" שהתפגר אחרי שנתיים וחצי .

כעת מורכב delphi והמוסכניק אמר שהוא באמת איכותי - ימים יגידו כי טרם עבר די זמן מההחלפה

פורסם

עדכון.



עלפי מוסך מורשה - יש צורך בכיוון גלגלים ולא כיוון פרונט.

המחיר שרצה מוסך מורשה על הטיפול הינו 2000ש"ח.

שאלתי לגבי משולשים חלפיים ולא מקוריים - נאמר לי שדווקא במקרה זה לשים חליפיים זהגם בסדר (רק משנה את האחריות משנה ל3 חודשים) - במקרה זה העלות הכוללת כוללחלפים עבודה + הכיוון גלגלים יעלה 1350 .

 

לעומת ה 1000 שמציע מוסך שאני פחות מכיר - ככל הנראה אלך על ההצעההזאת.

 

אשמח לשמע כל תובנה בנושא.

 

תודה ואחלה יום

פורסם

אני רק מבהיר.

 

לאחר שיחה עם המוסך המורשה- אני הולך על חליפיים שלטענת המוסך הינם מספיק טובים.

 

אני מבצע את העבודה במוסך המורשה.

 

כאמור עלות הטיפול + כיון הגלגלים הינו 1350 ₪,700 ₪ פחות מללכת על משולשים מקוריים.

פורסם

לדעתי אתה עושה טעות ומנסה ולהצדיק את הצורך שלך לחסוך את הכסף.

הטעות הזאת תעלה רוב הסיכויים בעוד שנתיים שתצטרך להחליף עוד הפעם את המשולשים ואז החסכון של שתעשה ברגע זה יתקזז.

זה מעגל אכזר איניסופי של משלושים טורקייים וסינים שתעשה במשך השנים הבאות שתחזיק את הרכב.

אם אינך הולך למכור את הרכב עוד שנתיים-שלוש.,אתה לא חוסך פה שקל להפך אתה תשלם יותר.

ייצא לך 2700 על משולשים תחליפים(כולל הסט עוד שנתיים) במקום ה2050 שתשלם על מקורי שיחזקו לפחות חמש שנים(הסט הנוכחי).

הפסד של 650 ש"ח לטווח הארוך.


×
×
  • תוכן חדש...