Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה סוג של סטייה אצלי להסתכל על כל מיני אתרים שמציגים EDC (Every Day Carry יענו פק"ל), כמו:

http://everydaycarry.com/

https://www.reddit.com/r/EDC/

https://www.reddit.com/r/EDC_nogun/

https://www.reddit.com/r/VEDC/

(הראשן פחות מומלץ למרות שהוא ממש יפה ויזואלית, פשוט יש שם יותר מידי תוכן ממומן).

 

והקטע שאני לא מבין זה את ריבוי הסכינים שמופיעים שם - ולא אצל חיילים או אנשים שעובדים במקצועות של צווארון כחול, כאילו כל עו"ד / מתכנת מחזיק שם איזו folding knife בכיס למקרה כלשהו.

 

לי יש לדרמן בתא כפפות, אבל בחיים לא הייתי חולם להוציא אותו החוצה ולהסתובב איתו...

 

מה הקטע של זה?

מישהו מכם מחזיק סכין בכיס?

אשמח אם מישהו שלא חי בישראל יגיב לנושא.

 

דרך אגב, אם מישהו מכם מעוניין לשתף את ה-EDC אז בכיף.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אני זוכר שהיה כאן פעם איזה שרשור כזה..

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם (נערך)

זו עבירה על החוק להסתובב עם סכין על גוף בישראל של 2017 (וגם לפני כן).

 

Sent from my K6000 Pro using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי IRON-MAN
ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

סכין זה כלי שימושי. בין אם כדי לחתוך את האזיקון הסורר על ציוד כלשהו/חוט פלסטיק מציק על בגד חדש/מדבקת סגירה על קופסאות/סלוטייפ על חבילה שהרגע קיבלת, או לתחביב כלשהו כמו גילוף. יש מיליון שימושים לסכנים, אז יש גם אינספור סוגי סכינים.

בישראל להסתובב עם סכין אסור על פי חוק- אבל התוצאה תהיה תלויה בשוטר שעליו תיפול. אם תציג לשוטר סכין גילוף קטנה וחתיכת עץ במהלך עבודה, כנראה שהוא אפילו לא יחרים את הסכין.

מצד שני, אם ימצאו לך בתא כפפות סכין עם להב 15 ס"מ וגב משונן סטייל "רמבו", כנראה אתה בצרות, כי אין לדברים האלו מטרה תקפה שלא במסגרות מאוווד ספציפיות.

גם בארץ יש קהילה לא קטנה-

https://www.facebook.com/groups/Edgedtools/

 

לגבי למה אנשים מסתובבים עם סכין כזו או אחרת- לא תמיד יש סיבה. קנית פעם שרשרת/צמיד/שעון יקר או משהו? אצל חלק זה שעונים, אצל חלק זה דברים קצת אחרים...

פורסם (נערך)

אין איזה חוק שאומר שאם הלהב לא מעל אורך מסוים (שכחתי כמה), והסכין לא קבוע או ננעל, משמע הוא Slip Joint, אין צורך לספק סיבה ללמה נושאים אותו?

 

אני בכל אופן עם Victorinox Rambler על מחזיק המפתחות קבוע. משתמש בו הרבה האמת. יש שם סכין, אמנם עם להב פיצי, אבל שימושי מאוד. (יש עוד כל מיני דברים שמרכיבים את הEDC שלי, גם על מחזיק המפתחות, אבל בהקשר של השרשור, האולר הוא הרלוונטי).

כבר זמן מה אני רוצה לקנות איזה Leek מעניין. אבל עוד לא סגור על איזה.

 

לגבי למה זה פופולרי בארה"ב, כי כשמזכירים לך סכין והאסוציאציות הראשונות שעולות לך בראש לא סובבות מחבלים, אתה מבין שזה כלי מאוד שימושי, ותחביב בדיוק כמו ששעונים הם תחביב.

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

פורסם
סכין זה כלי שימושי. בין אם כדי לחתוך את האזיקון הסורר על ציוד כלשהו/חוט פלסטיק מציק על בגד חדש/מדבקת סגירה על קופסאות/סלוטייפ על חבילה שהרגע קיבלת, או לתחביב כלשהו כמו גילוף. יש מיליון שימושים לסכנים, אז יש גם אינספור סוגי סכינים.

 

באמת שמתאמץ לחשוב על סיטואציה שבה אני נמצא מחוץ לבית (לא בטיול) ואומר לעצמי "וואי, סכין הייתה ממש יכולה לעזור עכשיו".

לא מצליח...

.We apologise for the inconvenience

פורסם

קונה משהו שאתה צריך עכשיו, באריזת בליסטר (בשביל אירוניה כפולה- נגיד שאלו מספריים)

צריך לחתוך משהו לפי אורך, במקום (נתקלתי מספר פעמים- גם עם כבלים, גם עם חוטים/חבלים דקים למיניהם, ובמקרים מסוימים גם סרטי בידוד/סרטים דביקים למיניהם)

2 דוגמאות בשליף שקרו לי לא מעט.

 

בממוצע פעם בשבוע-שבועיים יש לי מצב כזה של "חבל שאין לי משהו חותך בכיס", אני לא מסתובב עם סכין EDC בגלל החוק. בעיקר כי את רוב זמני אני מבלה במוסד אקדמי, שלשם אין שום הצדקה בעולם להכניס סכין.

פורסם
קונה משהו שאתה צריך עכשיו, באריזת בליסטר (בשביל אירוניה כפולה- נגיד שאלו מספריים)

צריך לחתוך משהו לפי אורך, במקום (נתקלתי מספר פעמים- גם עם כבלים, גם עם חוטים/חבלים דקים למיניהם, ובמקרים מסוימים גם סרטי בידוד/סרטים דביקים למיניהם)

^ זו בדיוק הנקודה שלי - את החיתוך ההזה אתה עושה בבית, לא מצריך לצאת עם סכין החוצה.

 

בממוצע פעם בשבוע-שבועיים יש לי מצב כזה של "חבל שאין לי משהו חותך בכיס", אני לא מסתובב עם סכין EDC בגלל החוק. בעיקר כי את רוב זמני אני מבלה במוסד אקדמי, שלשם אין שום הצדקה בעולם להכניס סכין.

אם במסגרת עבודה אז אני מניח שיש לך כלי עבודה עבור זה, אחרת באמת שלא מצליח לעלות על דעתי סיבה. תוכל לתת דוגמאות?

.We apologise for the inconvenience

×
×
  • תוכן חדש...