Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם, רציתי לשאול מה מחליפים/ בודקים בטיפול זה, האם יש דברים מיוחדים או דברים שצריך לשים לב אליהם.

 

בנוסף לכך האם שווה לקחת למוסך מורשה או עדיף לחסוך ולקחת למוסך רגיל?

 

בטיפול 75K הוחלפו מסנן שמן, שמן, נוזל בלמים, מסנן אוויר.

 

הרכב הוא סקודה ייטי 1200 tsi.

DSG 7

 

שאלה נוספת היא האם עדיף לרכוש חלקים וחלפים לבד ואז לבוא למוסך או להתווכח על המחירים כבר במוסך עצמו?

 

 

תודה רבה לעונים!

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

פורסם

לא חובה מורשה אם אין אחריות. יש מוסכים טובים רבים שיעשו טיפולים שוטפים לא מורכבים ללא בעיה.

אם אתה באיזור תל אביב מוסך רון מומחה VAG ומומלץ פה אחד בפורום.

הזול עולה ביוקר

פורסם

שים לב - לגבי המלצה על קיצור אינטרוולי החלפה של שמנים ומסננים כפי שמופיע בהוראות היצרן שצירפתי לך.

התאם את ההוראות לתוואי ואופן השימוש שלך ברכב.

אני הייתי ממליץ לך לטפל ברכב בהנחה שאתה נמצא תחת Heavy service conditions במיוחד בנוגע לשמנים ומסננים זה ייתן לך שקט נפשי במיוחד עם מנועי הטורבו הרגישים.

לא לחסוך ולקנות OEM או \UFI\MANN\MAHLE\DELPHI\BOSCH ושאר טובים ומוכרים.

אם יש לך שאלות לגבי מסננים\שמנים לרכבך פנה אלי בפרטי.

הזול עולה ביוקר

×
×
  • תוכן חדש...