Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיאטה מול 124 - מאת ריצ'רד מידן, EVO.


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין לי הרבה עונג מזה, אבל מכיוון שאתה קובע מה טוב לאחרים, בטח לא תאמין לי. לפחות עכשיו אני מבין יותר טוב מול מה אני עומד.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא רק הפעם. רק שהתחושה לא סובייקטיבית.

קח את האופניים שלך. תשנמך את רמת הבולמים והבלמים. תוסיף משקל. תחשוב שמישהו שייקנה את זה ביותר כסף הוא לא טמבלול, רק כי יחליפו את הלוגו של האופניים גם?

כן - כי מעבר למשקל ולבולמים יש כל מיני דברים, חלקם הגיוניים יותר בעיני (נניח, אמינות) ואחרים פחות (נניח, מיתוג/וואסאח)

אגב - במקרה של האופניים הספציפיים שלי - זה ליטרלי ככה!

לי ולך יש התלכדות בהעדפות שלנו בנוגע לאופניים ולכן יוצא שבתכלס שנינו נבחר בצורה די דומה.

אבל מבחינתי - אני לגמרי מקבל את השיקולים של חבר שמוכן להוסיף כמה אלפיות בשביל מדבקה של Turner ולקבל את הערך המוסף של המותג הזה, למרות ששיטת השיכוך מאוד דומה (עד זהה, טרנר תבעו את GIANT על הפרת זכויות יוצרים על המתלה האחורי).

 

מי שהשיקול שלו זה מראה "רטרו" (או סתם אוהב את ה124 הזו), גיר אוטומטי, ומקסימום נוחות - ולכן בוחר בפיאטה, וולאק שיבושם לו. בסה"כ נשמע שעבור ההגדרות האלו הרכב עלול להתאים.

הוא לא טמבלולו ולא בטיח, סתם אחד עם העדפות אחרות. לג'יט.

 

אם הוא יספר שהוא עשה את הרכישה הזו מהסיבה שזה רכב עם מסורת מרתקת, ושהקשיחות הצידית של הגאומטריה הזוויתית של השלדה האנכית טובה יותר מהמיאטה ולכן זה היה השיקול המרכזי עבורו - אז כנראה שאני אתייג אותו כ"טמבלולו" או איזשהו סאבסט של זה (כי זו כבר לא העדפה, אלו בלבולי שכל).

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן.

לפעמים.

 

אבל עם כל העונג שהעיסוק בי גורם לך, אני לא אכנס לזה.

השאלה פה היא האם אתה חושב שהעסוק בך גורם לרומן עונג, או שאתה קובע שזה צריך להיות ככה.

 

ובסדר, נו. אפשר גם לתהות אם הבחירה שלך לקבוע לאחרים מה טוב מבוססת על יכולות אישיות פנונמנאליות בתחומים הרלוונטיים, או שמה אתה פשוט מסתמך על גורמי חוץ שיקבעו לך מה טוב, ואז מעביר את זה הלאה. אבל תכלס זה לא באמת כזה משנה.

 

חזרנו לנקודת המוצא המעגלית: לך יש דעות, אזי הן נכונות. ומהרגע שזה כבר עובר לתחום ניתוח רגשות של אנשים שאתה אפילו לא מכיר... מילא, אתה באמת האדם האחרון בפורום הזה שאפשר לצפות ממנו שיודה שטיפס על עץ קצת גבוהה מדי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

=יבגניפ;5312666

חזרנו לנקודת המוצא המעגלית: לך יש דעות, אזי הן נכונות. ומהרגע שזה כבר עובר לתחום ניתוח רגשות של אנשים שאתה אפילו לא מכיר... מילא, אתה באמת האדם האחרון בפורום הזה שאפשר לצפות ממנו שיודה שטיפס על עץ קצת גבוהה מדי.

 

אני לא מבין את האובססיה שלך (ושל אחרים) עם הדעות שלי על פילוסופיה קיומית, אבל זה בטח לא קשור לפורום רכב, הקושי הנפשי שלכם עם זה שיש לי דעות. יש לי דעות, והן שלי, ומין הסתם אני חושב שהן נכונות.

מה אתה רוצה, שאני אכתוב את הדעה שלך?!

 

משעמם אותי להתעסק בי איתך. ממש משעמם.

אבל אם אתה ממש רוצה, תעבור לפרטי.

בפורום אנחנו נדבר על מכוניות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שהשיקול שלו זה מראה "רטרו" (או סתם אוהב את ה124 הזו), גיר אוטומטי, ומקסימום נוחות - ולכן בוחר בפיאטה, וולאק שיבושם לו. .

 

יש מיאטה אוטומטית, ובשום מקום לא נכתב שהפיאט יותר נוחה. רק פחות מתנהגת.

 

אני התייחסתי לאופניים שלך, מאובזרות פחות טוב, ועולות יותר, לא לשלדה אחרת, שאז אפשר להתדיין אם שווה או לא את הכסף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא האמנתי שהשרשור הזה לא יינעל, אבל אם כבר: אוריו - אני דווקא מקבל שמי שרוצה רכב אמין יותר, כפי שהצעת, יהיה מוכן לשלם יותר עבור מוצר פחות טוב. זו כנראה הסיבה שלא כולם קונים VAG למשל. זו אבל סיבה לרכוש פיאט??

את ה124 ירכשו כנראה אנשים שהמראה שלה עושה להם את זה. שיהנו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא האמנתי שהשרשור הזה לא יינעל, אבל אם כבר: אוריו - אני דווקא מקבל שמי שרוצה רכב אמין יותר, כפי שהצעת, יהיה מוכן לשלם יותר עבור מוצר פחות טוב. זו כנראה הסיבה שלא כולם קונים VAG למשל. זו אבל סיבה לרכוש פיאט??

את ה124 ירכשו כנראה אנשים שהמראה שלה עושה להם את זה. שיהנו.

מה אתה רוצה? אני אמרתי שפיאט קונים בגלל אמינות? o_O

התייחסתי לדוגמא שפאלו העלה, בקשר לאופניים... זה אפילו מצוטט, ואז ממשיך עם התייחסות ספציפית, וזה.

וגם בדוגמא הזו ספציפית העלתי סתם פרמטרים שרירותיים 'בשלוף'

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכתב אפילו לא אוהב את איך שהפיאט נראית, מגודלת ו... clumsy. כן. זאת המילה.





מרתק, אבל למי אכפת מה הוא חושב? או שאולי עוד תנסה להסביר לקוראים מה נראה טוב ומה לא?



הפיאט נראית יותר טוב מהמיאטה, נקודה - לדעתי, כמובן.

 

אז מעניין... למי יש דעות קדומות?





לך, לך ולך. אבל לא רק דעות קדומות יש לך, יש לך גם איזושהי אובססיה טורדנית ותעיד על כך כמות ההודעות שלך בשרשור הזה - הודעות בהן אתה חוזר על עצמך שוב ושוב, כמו תקליט שבור. הודעות בהן אתה סותר את הדברים שרשמת רק 2 הודעות קודם לכן. הודעות בהן אתה אתה מדווח על דברים שרק אתה הצלחת להבין, קרי דברים שלא באמת נכתבו, ובאופן כללי, לאורך כל השרשור אתה מנסה לאנוס את המציאות כדי שתתאים לאיזושהי אג'נדה מדומיינת אשר מתקיימת רק בעולמך.

 

כבר ראינו את זה באינספור שרשורי אלפא רומאו. "חברה לא קיימת", "תראו לי תלושי שכר" ועוד שלל פנינים והזיות. לא נותר לי אלא להסיק שאיבדת את היכולת להציק לאלפא רומאו, אז עברת ל-124. עצוב. מאוד.

 

לא יודע אם מרקיונה יצליח או לא עם אלפא, אבל לפחות הוא רוצה לעשות מכוניות טובות (ועושה). הוא לא רצה את הפרוייקט הזה, ומסתבר שבצדק.

הייתי חייב להתעכב על הנקודה הזו. מאיפה הבאת את זה?

 

---------------------------------------------------------------

 

בכל אופן, לאחר ההקדמה הקצרה הזו ניגש לעניין עצמו: אני מתנצל, אמנם אני חוזר לשרשור באיחור קל, אבל אין לי כח להתייחס לכל הבבל"ת שעלה כאן באופן פרטני.

 

עברתי שוב על המבחן הזה של מגזין EVO ואני חייב לציין שהוא די משעמם. עוד נקודה ששמתי לב אליה, אולי זה רק אני, אבל התחושה שמלווה את המבחן הזה ברקע היא סלידה קלה מפיאט. כאילו בא הכותב להגיד: מה האיטלקים האלה באו ופלשו לשטח לא להם?

 

בכל אופן, טובה או לא, אין כל ספק שהכתבה הזו מדברת על מימד אחד ויחיד: ניהוג, התנהגות וכל מה שקשור. אם ניקח מיאטה, נהפוך אותה לנוחה יותר, קצת כבדה יותר עקב בידוד רב יותר ופנים עשיר יותר, ונסיר ממנה את הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה, זה לא יהיה מפתיע לגלות שהיא פחות טובה מהמקור בכל הנוגע למאפיינים ספורטיביים. יחד עם זאת, הבסיס דומה מאוד, אז כנראה שגרוע זה לא, גם אם פחות מושחז.

 

הכתבה הזו אינה נוגעת בהיבטים כמו נוחות, יכולות שיוט, רמות רעש, איכות תא הנוסעים וכו'. בכתבות אחרות דווקא כן מתייחסים לזה וציינו את הפיאט כבעלת עליונות מבחינת האספקטים הללו.

 

לכן, אנחנו חוזרים לנקודת ההתחלה: כן, זה לא מפתיע לגלות שהמיאטה יותר חדה מהפיאט ובעלת יתרונות באגף הניהוג. מנגד, הפיאט הינה קרוזרית ומכונית נוחה יותר, וזה מדבר לקהל רחב בהרבה.

 

מכאן גם קל לראות כי ההצהרות כאילו הפיאט פחות טובה מהמיאטה בכל מדד שהוא וכי אין כל הצדקה לקיומה הינן משוללות יסוד עובדתי ממשי. מבחינת היצרנים, זהו Win Win קלאסי והאמת שגם מבחינת הצרכנים - במקום לקבל רודסטר אחת, קיבלנו 3, וכל אחת מהן מתאימה לטעם אחר. חובבי המיאטה ימשיכו לרכוש את המאזדה, חובבי האיטלקיות הספורטיביות יתעניינו באבארט וחובבי הלייף סטייל יסתפקו בפיאט, בארה"ב יש לה אפילו הקשרים נוסטלגיים.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיילי שלו ושל חבריו ב-evo הן מכוניות של מבחני Long-Term.

אני חושב שבחודשים האחרונים הוא עם ה-R8 החדשה.

 

ה-106 ראלי היא רכב משני שלו.

כמו גם הפורשה 964RS (שווה הון בימינו) והפרארי F430 (ידנית! מאוד נדיר. וגם שווה הון) שהוא מחזיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז יש לו אוסף. כלומר, ה-106 ראלי ראויה להיות חלק מאוסף (ואני מסכים). איך זה קשור לשרשור דנן?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...