Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - סיאט אטקה - תחילת שיווק בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2729 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

חבל שאין אופציה ל-1 ליטר ידני, נכון להיום היטי נשאר היחיד בשוק שמוצע עם תיבה ידנית בגרסת הבסיס ומחיר זול.

 

למה 1 ליטר ידני? מדוע לא 1.4, אותו 1.4 מוצלח ידני?

 

מדוע גיר ידני צריך להיות משודך לרמת גימור בסיסית ולמנוע חלש? שיציעו גם וגם.

 

בגדול, נראה רכב מעניין לחובבי הז'אנר - וגם מציע ביצועים נאים. הביקורות מציינות רכב מהנה בניהוגו, אך לא מבריק בנוחות הנסיעה שלו.

 

בגדול 2, טיגואן מוזל.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא רואה שה3008 בבעיה, נכון שאין לה בלימה אוטומטית (וזה חבל), אבל לא רואה את זה כבעיה שתמנע מכירות נאות.

היא מציע עיצוב, איכות ופינוקים ברמה שתקסום ללא מעט לקוחות.

כדאי גם לזכור שהגירסה הזולה ביותר של ה 3008 היא גירסת הדיזל, ולמנועי הדיזל של PSA מוניטין של אמינות, אורך חיים מופלג וחיסכון בצריכת סולר. אצל וואג גירסאות הדיזל בד"כ "דופקות מחיר", גם כשהן בנמצא, מה שעדיין לא קורה אצל האטקה. מהצד השני זה עדיין פז'ו, על סטיגמותיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את ההשוואה ל3008. למה הוא היה או כרגע איזו הצלחה כבירה? בקושי רואים אותו.לדעתי האישית כדי שרכב בקטגוריה הזו יצליח, מיצרן כמו סיאט, הוא צריך להיות זול יותר מספורטאז. למי בדיוק משנה האפס למאה שלו? ובהנחה שזה באמת טיגואן מוזל, גם הטיגואן לא היה הצלחה... אז לטעמי הוא לא מספיק מוזל. והאחריות קצרה מידי. מניח שיהיו מי שיתגברו על זה, אני כרגע לא חושב שזו פשרה מתאימה לצרכיי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה 3008 בדיוק אתה רוצה לראות?

הרכב הושק השבוע ומסירות בינואר - כי אף אחד לא רוצה לקבל את הרכב בדצמבר.

 

בלי קשר - אין לי ספק שיימכרו יותר סיאטים כאלו, בצדק או שלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שתמיד שואלים למה אין את זה ולמה אין את זה וכו... תסתכלו מה יש כי פעם גם את זה לא היה. אנחנו רואים עם השנים התקדמות באיבזור הכללי. דברים שחלמנו עליהם היו ברכבי יוקרה היום הם סטנדרטים. אז נכון אין הכל אבל יש הרבה. לדעתי הרכב מאוד מעניין והמחיר מאוד תחרותי...

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו אז רוץ ותקנה. זה לא שהיבואנים עושים לך טובה ושמים הנדברקס ברכב - זה הסטנדרט. ברור שיש התקדמות. גם מסכי מחשב היום הם לא CRT. האם זה היתרון מול מובילות השוק?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה 3008 בדיוק אתה רוצה לראות?

הרכב הושק השבוע ומסירות בינואר - כי אף אחד לא רוצה לקבל את הרכב בדצמבר.

 

בלי קשר - אין לי ספק שיימכרו יותר סיאטים כאלו, בצדק או שלא.

 

נגיד את הקודם?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האטקה מאוד מעניינת ותומחרה נכון (יחסית למתחרות).

אבל לא מובן מדוע עדיין מתעקשים על אחריות לשנתיים.

אני לא אלך אפילו לראות אותה באולם כאשר אני יודע שהאחריות קצרה, הגיר לא תמיד אמין והמחירון שלה יהפוך תוך שנה לא רלוונטי כי לסוכנים יהיה תמרון ענק כדי לסגור עסקה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שתמיד שואלים למה אין את זה ולמה אין את זה וכו... תסתכלו מה יש כי פעם גם את זה לא היה. אנחנו רואים עם השנים התקדמות באיבזור הכללי. דברים שחלמנו עליהם היו ברכבי יוקרה היום הם סטנדרטים. אז נכון אין הכל אבל יש הרבה. לדעתי הרכב מאוד מעניין והמחיר מאוד תחרותי...

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

 

יש לרכב בחו"ל מערכת שאין לאף מתחרה בסגמנט כרגע - נהיגה אוטונומית בפקק עד 60 קמ"ש. יכול להיות שמרו את זה לטיגואן, אבל טיגואן לא רלוונטי להמונים לאור תמחורו. כנראה הרכב ימכר רק לאלה שחשוב להם מנוע חזק, נראה בעוד שנה כמה כאלה יש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ענק!

רואים ממנו בעיקר במגרשים של לובינסקי, מוסכים של לובינסקי וצידי הכביש :twisted:.

 

הקודם היה רכב בעייתי נקודה. היה לו עיצוב בעייתי, היו בעיות רבות במנוע ותמחור לא תחרותי עד סוף חיי הדגם. איך בדיוק זה קשור לרכב הנוכחי?

הנוכחי נהנה מעיצוב הכי טוב בקטגוריה לטעמי הן בפנים והן בחוץ, מגיע עם מנוע דיזל מוצלח וחסכוני ועם גיר אוטומטי ובמחיר תחרותי מההשקה.

 

אחרי שתסביר את הקשר בין הרכבים כי אני בטוח שיש עוד אנשים שרוצים להשכיל אפשר יהיה להתייחס אליך ברצינות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קטונתי מלפרש את 808, אבל אני מעז לנחש, במיוחד לאור ההשקה המאוד מאוד טריה של ה 3008 שהוא היה מעט ציני. מכל מקום אתה צודק, האוטו נראה מצוין, גם בחוץ גם בפנים, יש לו יתרון עצום בזכות הנעת דיזל ותיבה אוטומטית פלנטרית וכל אלו במחיר נגיש למדי, משהו סביב הספורטאז' 1.6 המעט עצל וההרבה צמא והאמת היא שמבלי להכיר את האטקה, חוסר המעוף והעצלנות שהשאירו את לוח השעונים המשעמם של הלאון כמעט כמות שהוא, די מוצאים את החשק, תוסיף לזה משך אחריות קמצני ותיבה רובוטית עם רקורד וההתלהבות שוככת עוד, לפחות אצלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקודם היה רכב בעייתי נקודה. היה לו עיצוב בעייתי, היו בעיות רבות במנוע ותמחור לא תחרותי עד סוף חיי הדגם. איך בדיוק זה קשור לרכב הנוכחי?

הנוכחי נהנה מעיצוב הכי טוב בקטגוריה לטעמי הן בפנים והן בחוץ, מגיע עם מנוע דיזל מוצלח וחסכוני ועם גיר אוטומטי ובמחיר תחרותי מההשקה.

אחרי שתסביר את הקשר בין הרכבים כי אני בטוח שיש עוד אנשים שרוצים להשכיל אפשר יהיה להתייחס אליך ברצינות.

 

הרמיזה היתה שעוד חזון למועד, עד שנראה את זה בא לידי ביטוי במכירות, אם בכלל. למה? כי זו פיג'ו והיא מתומחרת במקביל ולא מתחת. ככה זה בארה"ק.

הלאון 1.8T הקודמת היתה רכב זריז ומאובזר ביחס למתחרות? כן. מתי היא התחילה למכור כמויות? כשהמחיר שלה ירד מתחת למתחרות...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האטקה מאוד מעניינת ותומחרה נכון (יחסית למתחרות).

אבל לא מובן מדוע עדיין מתעקשים על אחריות לשנתיים.

אני לא אלך אפילו לראות אותה באולם כאשר אני יודע שהאחריות קצרה, הגיר לא תמיד אמין והמחירון שלה יהפוך תוך שנה לא רלוונטי כי לסוכנים יהיה תמרון ענק כדי לסגור עסקה.

 

שאלתי את מנהלי המותג את השאלה הזו.

לטענתם זה עניין של תמחור והשאלה שקיבלתי בחזרה זה, האם הקהל היה מוכן לשלם עוד סכום של נניח 3000 שקל על שנה נוספת של אחריות מלאה.

הייתם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2729 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...