Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב תודה לכולכם על העזרה, הייעוץ והמענה.

 

אשמח אם תציצו בדו"ח הבדיקה המצורף, של מיצובישי לנסר 2011 123000 ק"מ, ותגידו לי מה דעתכם.

שווה תיקון? עלויות פלוס מינוס? כל מה שחשוב שאדע.

 

תודה גדולה!

IMG-20161124-WA0007.jpg

פורסם

כתוב בדו"ח : צריך היה לעשות את הבדיקה במוסך. רק ככה תדע כמה הנזק. המכון הזה מיותר.

תחזור לפה עם הצעת תיקון ממוסך שמבין.

פורסם

אשמח לדעת מה השם של המכון שחס וחלילה לא ליפול עליו בין אם מוכר ובין אם קונה?

 

אני חושב שזאת הבדיקה עם הכיסוי תחת הכי גדול שאי פעם ראיתי. יש שם גם דברים לא הגיוניים.

 

מצטער אבל תצטרכי לקחת את הרכב למכון אחר/למוסך. אי אפשר להמליץ לך כלום מהבדיקה הזאת.

פורסם (נערך)

בגדול כתוב לך:

Untitled.png

אחת הבדיקות ההזויות, עכשיו, אחרי שכבר שילמת, אין ברירה ועדיף לקחת את הרכב למוסך לבדיקה של בעל מקצוע אמיתי.

 

אגב, מה שם המכון ?

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

באסה...

אבל תודה על התגובות.

מתוך הרכבים שבדקנו זה היה עם הנתונים הכי טובים, במחיר הכי הגיוני, וגם נראה שמור ואמין.

גם אנחנו נבהלנו מאד מהבדיקה, וקיוויתי באמת לשמוע כאן שזה ניפוח והגזמה, אבל אני מבינה שהדברים קצת יצאו מפרופורציה.

 

המכון הוא טסט ליין בגבעת שאול, ירושלים, שקיבלתי עליו המלצות מצוינות.

 

השאלה היא האם הרכב בעייתי, או המכון.

כי שווה לי לקחת את הרכב לבדיקה נוספת, וכבר שלחתי למוסך כדי לקבל הצעת מחיר לתיקונים, השאלה היא אם זה אבוד מראש.

 

תודה ענקית לכולכם!

פורסם

יש היסטוריית טיפולים. לא יודעת אם הכל, אבל מהשנתיים שהרכב היה אצל המוכר.

על מה להסתכל שם?

 

אם יש סיכוי שזו בדיקה מוגזמת שווה לי לבדוק שוב. השאלה מה הסיכוי?

 

המחיר שהגענו אליו בינתיים הוא 27K. כמובן שחשוב לי לבקש להוריד עוד בהתאם לעלויות הטיפולים, השאלה אם זה בכלל שווה.

 

תודות!

פורסם

לפי הדוח שצירפת , במינימום מדובר על טיימינג, ניקוי הזרקה, ברקסים , טיפול שמנים למנוע וגיר וכיוון פרונט.

יכול להיות שהמצב הוא הרבה יותר גרוע. מה הסביר לכם בוחן שבדק את הרכב?

פורסם

בדו"ח הזה לא כתוב שום דבר, ולא ניתן להבין ממנו כלום למעט זה שהרכב לא עבר תאונה משמעותית.

מציע לך, כפי שכבר הציעו לך, לקחת את הרכב למוסך, יחד עם טופס הבדיקה והיסטורית הטיפולים ולקבל הצעת מחיר ליישור קו.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם

עדיין אובדת עצות :roll: ומקווה שחברי הפורום הנחמדים פה יוכלו להאיר את עיני:

המוכר טוען שאין לו את היסטורית הטיפולים, אבל אין לו בעיה שאקח את הרכב לעוד בדיקה כרצוני [ועל חשבוני...], ומוכן להיות זמין ולהוריד במחיר לפי חוות הדעת של המוסך.

מתרשמת שלא מדובר בכלל בנוכל, אבל יש רחפנות מסוימת בנוגע לרכב, וייתכן באמת שלא שמרו עליו כראוי וכו'.

אני מסתכלת ביד2 ורואה רכבים עם נתונים פחות או יותר דומים שמתומחרים 5-6K גבוה יותר.

האם נכון לדעתכם לבדוק את הרכבים הנ"ל מתוך הנחה שרכב במחיר קרוב יותר למחירון הוא רכב שמור יותר, שהבעלים שלו יודע מה יש לו ביד וכו'? האם נכון להתמקד ברכבים בסביבות ה100K ק"מ בלבד? לקחת רכב משנתון נמוך יותר במחיר הזה?

אשמח לשמוע, תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...