Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לבטים הסבה מקצועית לרתכות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתור מישהו שעובד יום יום עם רתכים של מקורות (לא קוראים להם צנרים אצלנו ולא נעליים, פשוט רתכים), לא שמעתי בחיים שביקשו מהם טסט או משהו הם פשוט מגיעים מרתכים ובדרך כלל עושים עבודה מעולה.

 

ידוע לך על השכר שלהם ותנאים נוספים?

 

 

 

תודה לכולם על התגובות.

ואשמח לדעת אם למישהו יש המלצה למקום לימוד מומלץ?.

פורסם (נערך)

לא מזמן ראיתי מודעה בalljobs שרצו רתך צנרת בעל הסמכה של צינורות מזרח התיכון

הציעו שכר של 12K.

 

ולחברה בתחום המים, פרסמו אתמול דרך כח אדם את המודעה הזאת שזה בדיחה לכול דבר.

זו חברה ממשלתית שכולכם מכירים. :roll:

 

 

לחברה מובילה בתחומה בחולון דרוש/ה רתך/ת



תיאור המשרה-

* צילום רדיוגרפי עם/בלי בטון פנימי

* ריתוך באלקטרודות

* ריתוך קונסטרוקציות

היקף המשרה- מלאה א-ה 7:00-16:00

שכר- 26.63 ארוחות

לחברה מובילה בתחומה בחולון דרוש/ה רתך/ת

תיאור המשרה-

* צילום רדיוגרפי עם/בלי בטון פנימי

* ריתוך באלקטרודות

* ריתוך קונסטרוקציות

היקף המשרה- מלאה א-ה 7:00-16:00

שכר- 26.63 ארוחות

עריכה אחרונה על ידי renault5

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
ידוע לך על השכר שלהם ותנאים נוספים?

 

 

 

תודה לכולם על התגובות.

ואשמח לדעת אם למישהו יש המלצה למקום לימוד מומלץ?.

 

השכר טוב, בערך 10-15 ברוטו (אני מדבר על רתכים שבחברה כבר שנים, חדש אין מושג) תלוי איפה עבדת וכמה פעמים הקפיצו אותך לריתוכים במהלך החודש.

יש תוספת לשכר על כל יום של עבודה בשטחים בערך 150 שקל ליום עבודה, יש רכב לרתך הבכיר (זה תמיד צוות של 2 רתכים ביחד), מתנות לחג די גבוהות, טיולים מסובסדים לחו"ל קרן השתלמות וכל שאר התנאים של עובד מדינה.

פורסם

במידה ותצליח להיכנס להיות עובד קבוע.

לאחרונה התקנים שלהם עד שנתיים גג. אבל אולי לרתכים זה שונה ואני לא יודע.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
במקרה הגעתי לשרשור הזה, והוא מסקרן אותי (ברמת הסקרנות האקדמית, אין לי תוכניות להסבת מקצוע) - אז אולי תסבירו להדיוטות מה זה צנר, מה זה מסגר, ומה ההבדל?

 

צנר: מתקין את תוואי הצנרת הדרוש. זה לא פשוט כמו שזה נשמע כי במקרה שהתוואי כולל זוייות ושיפועים העסק נהיה מסובך. הצנר צריך למדוד את הזוית הדרושה, להתאים קשת או לייצר את הזווית ע"י חיתוך קצוות הצינור. בגדול תפקידו לתפוס את כל העסק ב"פיקים" (ריתוכים קטנים).

 

מסגר: כמו הצנר רק בקונסטרוקציה ופחי פלדה. צריך לדעת לקרוא שרטוט ולייצר על פיו. גם הוא תופס את הכל על "פיקים"

 

רתך: תפקידו לרתך ורק לרתך את הצנרת שהתקין הצנר או את הקונסטרוקציה שהתקין המסגר.

 

כמובן שרוב הצנרים והמסגרים יודעים לרתך אך ממש לא ברמה של רתך.

×
×
  • תוכן חדש...