Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום כולם,

 

פחות משנה והגעתי ל-20K עם הניסאן מיקרה שלי.

אני צריך להיכנס למוסך על מנת לבצע טיפול ראשון,

הטיפול כולל:

פילטר שמן

טבעת אטימה

כאפה לגלגל + אום ביטחון

אטם שמן גיר

עשיתי שיחה עם מוסך כרמיאל, נאמר לי שעלות הטיפול הינו 830 שקל.

בשיחה עם מוסך עכו, נאמר לי שעלות הטיפול הינו 780 שקל.

בעכו בנוסף נאמר כי ניתן לחסוך כ-230 שקל ע"י אי הסרה של הכאפה + אום ביטחון,

בכרמיאל אומרים שהבדיקה הנ"ל חובה ואסור לוותר עליה

 

ממה נובע השוני בכל הפרטים שהם מסרו?

בבקשה עזרתכם...

עריכה אחרונה על ידי bkantor

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

אני לא רק מדבר על הדראמים בפרט,

אלא מדבר על ההבדל במחיר ההתחלתי ששני המוסכים מציעים על טיפול שאמור להיות מוגדר מראש ע"י היצרן.

מה גם לא מובן לי מדוע מוסך אחד מחייב טיפול בדראם ומוסך אחר לא

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

הזול ביותר מכסה את כל הטיפול הנדרש ע"י היצרן?

הרי כולם מוסכים מורשים...

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

מוסך מורשה יבואן שמחליט שהוא יותר חכם מהיצרן לפחות לדעתי זה בעייתי.

זה שבאמת אין שום סיבה לבדוק דראמים זה גם נכון אבל תפקידו של מוסך מטעם היבואן זה להיות הכי מקצועי ולעבוד לפי הספר.

פורסם

התקשרתי למוסך ניסאן המרכזי בחיפה, לטענתם אפשר לראות את איכות הבלם ללא הסרה של הכאפה, במידת הצורך מסירים ומטפלים.

ניסאן כרמיאל לא מוכנים אפילו להסתכל לכיוון במידה ואתה לא מאשר להם הסרה של הכאפה.

 

אותי מעניין מי צודק ומה נכון

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

העלתע בזמנו את אותה שאלה.

חפשו בפורום ותראו הסבר מה הכוונה לאום ולקאפה.

בסופו של עניין אצלי בטיפול לא פירקו ולא החליפו, גם הם אמרו שזה מיותר.

 

Sent from my HUAWEI U9508 using Tapatalk

פורסם
בכל טיפול צריך לפרק דרמים ולהחליף אומים וקאפות שהם חלקים חד פעמיים.

שאלות תם:

1. רק בדגם הספציפי הזה צריך להחליף ראפות ואומים?

2. גם באחיות שלהם או בני דודות (להלן דמי רנו)?

3. או אפילו לכל רכב בכל טיפול?

פורסם

3. לא בכל רכב. ברוב המכוניות אפשר לפרק את הדראם (תוף בלם) בלי לפרק את האום המרכזי והקאפה. וכמובן יש מכוניות עם בלם דיסק מאחור, שם אפשר לבדוק את מצב הבלמים בלי לפרק אותם - רק לפרק את הגלגל.

 

 

פורסם
שאלות תם:

1. רק בדגם הספציפי הזה צריך להחליף ראפות ואומים?

2. גם באחיות שלהם או בני דודות (להלן דמי רנו)?

3. או אפילו לכל רכב בכל טיפול?

חלק כן צריך לפרק אומים חלק לא למשל ג'וק

גם ברנו דאצ'יה ברוב לא צריך ויש דגמים שצריך

×
×
  • תוכן חדש...