Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי לאון 1.8t 2011.

לפני כמה חודשים החלפתי את השרשרת בעקבות רעש הנעה מתכתי בהנעה קרה ובגלל ההיסטוריה הידועה לשמצה של השרשרת בדגמים האלה.

השרשרת הוחלפה אצל רון.

לאחר זמן לא רב הרעשים חזרו אמנם לפרקי זמן קצרים של 3-4 שניות אבל לעיתים דחופות יותר, גם בהנעות לא קרות(אחרי שעה שהרכב עומד והמנוע עדיין חם)

 

 

הרעש מלחיץ כמובן.

אשמח לשמוע את דעתכם. :)

פורסם
שלום לכולם.

ברשותי לאון 1.8t 2011.

לפני כמה חודשים החלפתי את השרשרת בעקבות רעש הנעה מתכתי בהנעה קרה ובגלל ההיסטוריה הידועה לשמצה של השרשרת בדגמים האלה.

השרשרת הוחלפה אצל רון.

לאחר זמן לא רב הרעשים חזרו אמנם לפרקי זמן קצרים של 3-4 שניות אבל לעיתים דחופות יותר, גם בהנעות לא קרות(אחרי שעה שהרכב עומד והמנוע עדיין חם)

 

 

הרעש מלחיץ כמובן.

אשמח לשמוע את דעתכם. :)

מנסיוני הרעש כנראה אינו מהשרשרת אלא תקלה רגעית במכלול התיזמון של גל הזיזים אשר קורה רק בזמן ההתנעה ולא תמיד.

רעש של גררררר ?

איזה כייף לי :)

פורסם
מנסיוני הרעש כנראה אינו מהשרשרת אלא תקלה רגעית במכלול התיזמון של גל הזיזים אשר קורה רק בזמן ההתנעה ולא תמיד.

רעש של גררררר ?

 

כן ת'אמת 'גרררר' יכול לתאר את זה לא רע, רק שזה 'גרררר' אגרסיבי וחורק כזה.('גררררחחחררר') ;))

ועדיין לא הגעתי לרון. בזמן הקרוב אגיע לשם

פורסם (נערך)

האם הרעש דומה לזה בקובץ בקישור המצורף ? אל תשכח שהקלטה של רעשים מהמנוע קולטת המון רעשים נוספים ולפעמים הרעש המוקלט מעט שונה מזה במציאות.

 

הקובץ נמצא בגוגל דרייב שלי לכן תוריד את הקובץ ותפתח עם מדיה פלייר או כול נגן אחר.

 

https://drive.google.com/open?id=0B3pr5h-clWxFSTctbHVySThhcXM

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
אז למה שתוחלף שרשרת כבר מהפעם הראשונה שהיו רעשים כאלה בשרשרת הקודמת מרק?

לדעתי הרעש שונה מזה אשר הופיע לפני החלפת השרשרת. יש כול מיני רעשים...

איזה כייף לי :)

פורסם
האם הרעש דומה לזה בקובץ בקישור המצורף ? אל תשכח שהקלטה של רעשים מהמנוע קולטת המון רעשים נוספים ולפעמים הרעש המוקלט מעט שונה מזה במציאות.

 

הקובץ נמצא בגוגל דרייב שלי לכן תוריד את הקובץ ותפתח עם מדיה פלייר או כול נגן אחר.

 

https://drive.google.com/open?id=0B3pr5h-clWxFSTctbHVySThhcXM

 

 

כן כן כן כן....דומה מאוד, זה מאוד חזקק ונשמע רע.

 

הרעש שלי מאוד דומה, אולי קצת יותר עדין.

זה מה שחשבת מקודם, מה הפרוצדורה של תיקון הבעיה ומה המחיר להערכתך?

פורסם

לפני שאתה נכנס לסרטים צור קשר עם מוסך רון לשם קבלת איבחון מדוייק והצעת מחיר.

 

אם הבעיה באמת בחלק אשר נקרא camshaft positioner אזי עלות החלק בלבד בסביבות 1000 שקלים. בכדי להחליפו יש לפרק את מכסה השרשרת וגם את השרשרת ועוד כמה דברים בדרך.

 

תמונה של החלק להמחשה בלבד. :wink:

2522514579.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

מצטרף לשאלה,

 

גם אצלי (איביזה 2011 1.2TSI) ואצל אמא שלי (פולו 2013 1.2TSI) יש את אותם רעשים בדיוק לכמה שניות,

 

אצל אמא שלי זה נשמע אפילו יותר גרוע מאצלי

 

עשיתי טיפול אצל המוסכניק שלי (הוא חבר, הוא לא מנסה לדחוף סתם) והוא אומר שצריך להחליף טיימניג - להבנתי זה מגיע בקיט של כמה חלקים

 

האם החלק שמרק צירף מוחלף בהחלפת קיט טיימינג?

 

יכול להיות שהבעיה לא נובעת מהטיימניג אלא מהחלק הספציפי הזה?

 

תודה רבה.

SEAT ATECA Style Plus

פורסם
כן כן כן כן....דומה מאוד, זה מאוד חזקק ונשמע רע.

 

הרעש שלי מאוד דומה, אולי קצת יותר עדין.

זה מה שחשבת מקודם, מה הפרוצדורה של תיקון הבעיה ומה המחיר להערכתך?

קבל תיקון !

 

ייתכן שה-camshaft positioner במנועי 1.8 ליטר שונה במבנה שלו מאשר במנועי FSI לכן ייתכן שמקור הרעש ממקום אחר ולא כפי שציינתי קודם לכן.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...