Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה, אני מחפש רעיונות קטנים ונחמדים לשדרג קצת את הרכב...

לא משהו רציני,יותר בכיוון של תוספות קטנות ומגניבות.

הדבר הראשון שהזמנתי זה משענת יד(בעיקר בשביל עוד קצת מקום אכסון).

 

 

היי חברה, מחפש קצת שיפורים קוסמטיים לאיביזה הדגם החדש(צבע לבן)... הדבר הראשון שהזמנתי זה משענת יד בעיקר כדי להוסיף מקום אכסון ליד הנה...



בנוסף,הזמנתי כמה שטויות מאלי אקפסרס ואשמח לשמוע עוד הצעות בסגנון.

מצרף לינקים לה שהוזמן:

http://www.aliexpress.com/item/Car-s...08.0.52.Jh2weN

http://www.aliexpress.com/item/Car-S...08.0.59.uWopfF

http://www.aliexpress.com/item/Refle...08.0.66.Jh2weN

http://www.aliexpress.com/item/Excel...08.0.73.Jh2weN

http://www.aliexpress.com/item/For-S...08.0.80.Jh2weN

http://www.aliexpress.com/item/Free-...08.0.87.Jh2weN

http://www.ebay.com/itm/150657365593...%3AMEBIDX%3AIT

 

שוקל גם לקנות הארכה לאגזוז הקיים(הוא מגיע מוסתר בגימור style) , מה דעתכם בנושא? יש המלצות? ראיתי את המוצר הבא:

http://www.aliexpress.com/item/2015-...999.273.KUzQfD

 

מחכה להמלצות שלכם

פורסם

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

עצה קטנה מניסיון כואב

אל תשקיע על פקקי ונטיל לגלגלים, גם לא דולר אחד, הם נגנבים מהר מאוד ע"י ילדים חארות.

 

אצלי בקושי החזיקו שעתיים, פקקי מתכת בצבע שחור.

 

עד היום קניתי 5 פעמים פקקי ונטיל,

כל כמה ימים נגנב,

כבר מנסה להשיג את הפלסטיק הלא גניבים ונסגור עניין.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Seat Ibiza FR

פורסם

עצה קטנה מניסיון כואב

אל תשקיע על פקקי ונטיל לגלגלים, גם לא דולר אחד, הם נגנבים מהר מאוד ע"י ילדים חארות.

 

אצלי בקושי החזיקו שעתיים, פקקי מתכת בצבע שחור.

 

עד היום קניתי 5 פעמים פקקי ונטיל,

כל כמה ימים נגנב,

כבר מנסה להשיג את הפלסטיק הלא גניבים ונסגור עניין.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

כבר הזמנתי אז מקסימום הלכו 10 שקל.... :)

 

לגבי האגוזז אני גם לא התחברתי לצבע .... האגזוז באיביזה הוא קצת קמור, האם חייב למצוא תוסף שהוא קעור כדי שזה ישב טוב או שגם אלו הישרים ללא הכיפוף יהיו טובים?

×
×
  • תוכן חדש...