Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב: פולקסווגן גרמניה הסכימה לפתוח את ה"מירור לינק" בישראל. העלות: כ- 1500 ש"ח


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 598 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום הייתי צריך לקחת את אמי לחיפה בדיוק מעל סוכנות פולקסווגן ולאחר שהיא סיימה את הפגישה ירדנו שנינו לסוכנות.

 

אני נכנס לסוכנות, רואה פולו GTI ידנית לבנה בתצוגה (עלק "אין ביקוש" - עכשיו שמים אותן בתצוגה) ומבקש מהנציג את המפתח של הרכב. נכנס לרכב, מסובב חצי סוויץ' ע"מ להפעיל את המולטימדיה, נכנס להגדרות והנה המק"ט של המערכת.

 

המטרה היתה לבדוק האם גם הרכבים החדשים שנמכרים כעת תומכים או לא (אע"פ שזה לא ממש מדויק, אין לדעת מתי הרכב נכנס לארץ) ובכל אופן הנה המק"ט.

 

אגב, המחיר של הרכב כ"כ התנפח כך שמי שקונה אותו היום משלם את אותו המחיר שאני שילמתי על שלי ביחד עם המתלים והחיישנים - בקיצור לא מומלץ לרכוש את הרכב הזה אלא את האיביזה קופרה.

14114758_10210643525313091_1200507244_o.JPG

עריכה אחרונה על ידי stio
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום סוף סוף קיבלתי את הלאון החדש שלי שחיכיתי לו כל כך הרבה.

וכמובן ישר נכנסתי להגדרות ובדקתי מידע אודות המערכת שבאה ברכב שלי (תראו בתמונה שאני מצרף).

והשאלה היא האם המק"ט של המערכת שלי הוא בין אלו שתומכים בכל הפונקציות או לא, האם מישהו יכול להגיד לי?351cd37c962d2f91bd12b23f158388fe.jpg

 

Sent from my LG V10 (H960) using Tapatalk

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Stio, אז המערכת בפולו שראית היום בסוכנות פולקסוואגן גם כן לא תומכת (זה מקט זהה לשלי כשהרכב שלי מייצור יוני 2015)......ועוד מדובר על סוף אוגוסט 2016. נראה לי שפשוט זורקים לארץ את כל המערכות הנחותות......פשוט לא סופרים אותנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קשור סוף אוגוסט 2016? אתה חושב שהרכב שיושב בתצוגה הגיע לארץ לפני שבוע ?!

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהרכב בתצוגה בארץ סדר גודל של כשישה חודשים. בכל מקרה אני מעריך בסבירות טובה שהוא ייצור 2016, כלומר גם ב 2016 אתה יכול לקנות רכב חדש ולקבל את המק"ט שאינו תומך....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהרכב בתצוגה בארץ סדר גודל של כשישה חודשים. בכל מקרה אני מעריך בסבירות טובה שהוא ייצור 2016, כלומר גם ב 2016 אתה יכול לקנות רכב חדש ולקבל את המק"ט שאינו תומך....

בהחלט.

הרכב שלי הגיע לארץ ביוני 2016 (יוצר בסוף אפריל) ואין לו את המק"ט התמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמוזר בכל הסיפור הזה שסטיו עושה את העבודה שדווקא היבואן צריך לעשות.

אני לא מבין, למה היבואן לא עושה את העבודה הזאת?

גם מבחינת לדאוג שכל הVAGיות שיגיעו לארץ, יהיה להם המולטימדיה התומכת וגם להחלפה הדרגתית של מערכות לא תומכות שיש ללקוחות. העלות של המולטימדיות? תעשו לי טובה - כמה לקוחות חדשים שיידעו שכל הVAGיות תומכות במירור לינק וזה יגרום להם לקנות רכב מצ'מפיון כבר מכסים ספינה של מולטימדיות התומכות. איפה החשיבה האסטרטגית של היבואן?

אז ברור שהוא לא חייב, ברור שלא כתוב בחוזה, ברור שעכשיו באוגוסט חצי מהעובדים שלו בחופשות, אבל יש כאן הזדמנות שהוא יכול לנצל אותה לטובת עצמו (ועל הדרך גם לטובת הלקוח). מה, להתקמצן על המולטימדיות (שעלות שלהם בשבילו כמו גרעיני-אבטיח) במקום לנצל הזדמנות להשפיע בזול על המוניטין ועל היקף המכירות שלו? אז, נכון - צ'מפיון גם ככה חיים טוב, התוצאות שהם מביאים, אני מניח, די מספקות אותם, אבל בכל זאת...

מערכות מולטימדיה (כמו כל מוצר אלקטרוניקה) מתפתחות ומשתדרגות בקצב מטורף, בעוד שנתיים - שלוש הסוגים שהם מתקינים עכשיו ברכבים החדשים ייחשב כמיושן וערכו תרד. לאומת זאת, הם כן יכולים לשווק את העניין שהמערכת שלהם היא מקורית ואיכותית (עף על פי שכולם יודעים שהכל אותו חרא סיני).

לדעתי, צ'מפיון צריכים לשכול לשלוח לסטיו הצעות עבודה ותפקיד טוב אצלהם שם.

בעידן הטכנולוגי העכשוי כבר לא יכול להיות שום דבר שקשור לאלקטרוניקה ולתוכנה שעלול לקבל תשובה "אי-אפשר" או "כמה אלפים".

 

סטיו, אתה גדול אחי! יישר כוח!

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1

 

לידיעת בעלי הגולף - כל המכונית הזאת (כולל המולטמדיה...) תחשב מיושנת כבר בעוד שנה וחצי...

 

MK8:

http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/golf/89538/new-vw-golf-mk8-to-be-lighter-greener-and-more-practical

http://cars.walla.co.il/item/2857952

עריכה אחרונה על ידי rafid
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש מצטער, אבל אתם קצת חיים בסרט... כל הסיפור הזה נשמע לי אותו דבר כמו סיפורי ה"איך לא מביאים XXX ידנית?! אם היו מביאים היו מוכרים עשרת אלפים בשנה" שצצים בערך פעם בשבוע. אחר, כך, כשאיזה יבואן מחליט שאולי אשכרה יש פה משהו ומתחיל לשווק אופציה ידנית, קונים 4.

 

אז למה למישהו נראה שאם מכונית כזו או אחרת תגיע עם איזו אופציה שרק ל-16% מהאוכלוסיה יש מה לעשות איתה ורק 2.6% מתוכם אשכרה מבינים איך להשתמש בה ו-4 אנשים מתוך האלו באמת יעשו בה שימוש, איך זה יקפיץ את המכירות של כל קבוצת צ'מפיון? (שדרך אגב, שניים מתוך שלושת המותגים העממים שלה מגיעים עם תמיכה מלאה באופציה הזו). ובכלל, הזמנת אוטו עם X ובלי Y, אחרי חודשיים מתחילים לשווק את האוטו עם Y ואחרי חצי שנה נוספת מתחילים גם לתת Z בחינם, האם מגיע לך לקבל גם את Y ו-Z? או שאולי נחתום על הסכמי Life-Time עם יצרני הרכב ויביאו לך את הדגם החדש בכל פעם שהוא יוצא? הרי מה זה?!!? יש לו שם מנוע טורבו 180 כ"ס ולך יש 1.4 ידנית....

 

כל המאבק של סטיו הוא חביב, אבל הוא לא יותר מאתנחתא קומית קטנה. אחרי כל המאבקים הארוכים והקשים, הפתרון הוא "אז אפשר לתקן את זה.... על-ידי משהו שהייתם יכולים לקנות כבר במעמד ההזמנה ובאותו מחיר בדיוק". ועל זה אנחנו מברכים? נו שיון, לפחות סטיו לא מטפל במשבר הדיור. אני מניח פשוט שאחרי ה"מאבק לשחרור פולי הפולו" (מה שאגב קורה כמעט אם כל דגם ספורטיבי של פולקסגוון שקיים עם שתי התיבות - בהתחלה מגיע אוטומטי, ואז מתווסף ידני), יש מי שמרגיש שהחבר'ה בוולספווד והחברייה בבני ברק הם חבורה של טומטומים שלא יודעים לנהל עסק ופשוט יתחילו לחלק לכם דברים בחינם...

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

... עם איזו אופציה שרק ל-16% מהאוכלוסיה יש מה לעשות איתה ורק 2.6% מתוכם אשכרה מבינים איך להשתמש בה ו-4 אנשים מתוך האלו באמת יעשו בה שימוש, איך זה יקפיץ את המכירות של כל קבוצת צ'מפיון?

לא מאמין שזאת דעתך על הנפוצות של מערכות ניווט ברכב... שלא לדבר על מערכת בטיחות (מוביל-איי , אקטיבית, או אפילו חישני רוורס פשוטים וכו ...)

מלת המפתח היא - תחרות. הרבה מהמתחרות משלבות מערכת כזאת (מקומית בד"כ) כסטאנדרט. בפוקוס/יונדאי למשל התחילו בלי ועברו ל"עם"... בפוקוס זה היה כשהגיר הדפוק פגע במכירות. כשהיבואן ירגיש שזה יתרום למכירות - זה גם יהיה. למשל - הורדת המחיר שלהם לאחרונה לגולף - שהיא בכיוון המחירתי הנכון. לטעמי, המפתח בנוסף הוא בידיי היצרן. כשמערכת מפתח כמו CAR-NET שלהם משווקת רק לאירופה, אנחנו בבעייה. אולי כדאי שעוד לקוחות יפנו ישירות גם אליהם.

עריכה אחרונה על ידי rafid
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר של מערכת ניווט (ווייז) שעוזרת לך להגיע ליעד ובטיחות אקטיבית שעוזרת לך להגיע בחיים לבין מירורלינק (אנדרואיד אוטו לצורך העניין, אין לי נסיון עם קארפליי) שעוזרת לך לקבל הצפה של ההודעות בקבוצת הוואטסאפ של הגן של הילדה בלי בכלל אופציה לענות להן (כי אפשר רק להקליט תגובה ורק באנגלית) או לחלופין נותנת לך את האופציה המופלאה של לעמוד בפקקים בזמן שה-ETA של גוגל מאפס מטפס למעלה כי אין לו מושג בכלל שיש פה פקק.?

 

ופי שתיים מה הקשר הורדת מחיר או הוספת אבזור "חשוב" כמו כל מערכת המולטימדיה לבין (עוד פעם) איזה פיצ'ר זניח (חמוד, אבל זניח) שאף אחד לא מתעכב עליו יותר מ-4 שניות במעמד ההחלטה על הקניה?

 

יתרה מזו, אני בעיקר מדבר על העליהום שנוצר פה על יבואן שלא מוכן לתת לאנשים בחינם פריט אבזור שבכלל לא היה קיים באוטו שלהם כשהם קנו אותו. כאילו מה הקטע?

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר של מערכת ניווט ... לבין מירורלינק (אנדרואיד אוטו לצורך העניין, אין לי נסיון עם קארפליי)

שיקוף מסך הוא רק אמצעי טכני לטובת שימוש ביישום/מסך ממכשיר הסלולאר. מערכת ניווט (למשל) וייז, IGO, GOOGLE-MAPS היא הישום שרבים היו רוצים לראות על המסך המקורי שבאוטו. זה הקשר.

בדומה, CAR-NET היא רק תשתית לתקשורת (תומכת WIFI). Discover הוא היישום של VW (לניווט) על הסלולאר שאתה רוצה זמינות שלו ברכב.

עריכה אחרונה על ידי rafid
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אתה מפספס צעד בקישור שאתה עושה. אי אפשר להציג את ווייז על המסך המקורי. והיות שהיא מערכת הניווט המועדפת על ישראלים, המירור לינק - לפחות עד שמה שגיל אמר יתממש - לא רלוונטית. אנשים ימשיכו להשתמש בטלפון כי הם רוצים ווייז.

 

עוד פעם, אני מקבל את התחושה שאנשים חושבים שהמערכת הזאת משקפת 1:1 את מה שמופיע על מסך הטלפון למסך של הרכב. זה לא המצב, רחוק מזה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 598 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...