Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר כשהנעתי את האוטו היה רעש של מים זורמים מכיוון הדשבורד, ממש רעש חזק ולאחר קצת נסיעה הרעש הפסיק.

באותו הרגע פתחתי מכסה מנוע לראות שיש מים והכל תקין. ממה זה נובע? זאת תקלה ידוע?

 

הרכב אופל קורסה 2012.

 

עד לפני שבוע לא היה לי מזגן בגלל בעיה במצערת ורק בשבוע האחרון המזגן התחיל לעבוד, אולי הניקוז של המים מהמזגן סתום?

פורסם
לדעתי זה מים שזורמים ברדיאטור הפנימי של החימום.

 

שזה אומר? תקלה או טבעי?

כי זאת פעם ראשונה ששמעתי את זה וב100 אחוז לפני לא היה.

פורסם

לדעתי (ואני מקווה שאני לא מלחיץ סתם - יבואו חכמים ממני ויגידו אם נכון או לא) זה מובע מאוויר שנכנס למערכת הקירור.

יכול להיות סתם מהפקק של הרדיאטור שלא סגור טוב או שהאטימה שלו הלכה, ועד בעיות רציניות יותר של דליפות שגורמות לאוויר להיכנס למערכת.

אבל חשוב לוודא שאכן הרעש שאתה שומע זה מהרדיאטור הפנימי.

ליאור.

פורסם

בדרך כלל ששומעים מים זזים מצד לצד הדבר אכן מעיד על אוויר מהמערכת .

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
בדרך כלל ששומעים מים זזים מצד לצד הדבר אכן מעיד על אוויר מהמערכת .

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

מה אני אמור לעשות? איך לטפל בבעיה?

פורסם

לבדוק אם יש נזילות , צריך לבדוק מאיפה האוויר נכנס , התעסקו במערכת הקירור של האוטו לאחרונה?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

אף אחד לא התעסק, לפני כחודש היה חסר לי טיפה מים אבל בגלל מזג האוויר החם זה היה נראה לי מאוד הגיוני, הוספתי וכרגע לא חסר לי כלום.

 

הרעש נשמע רק בבוקר, בשאר היום כשאני מניע את הרכב למרות שישב כמה שעות בלי הנעה לא נשמע הרעש.

פורסם

א. כהנחת עבודה דיאגנוסטית בעת הופעת תסמין חדש יש לנסות ראשית לבדוק קשר לשינויים אחרונים שנעשו. במקרה הזה פעילות מערכת המיזוג.

 

ב. גם מסוג הצליל נשמע שאכן מדובר בפעולתו של המזגן - זרימת גז בצינורות. בבוקר טמפרטורת הגז נמוכה יותר מאשר באמצע יום קיץ מה שיכול להסביר מדוע את ההבדל בין הנעה קרה בבוקר להנעה קרה באמצע היום.

ייתכן וזהו רעש תקין של פעולת המזגן, ייתכן שלחץ הגז במערכת אינו מספיק (הגיוני אם המערכת לא עבדה זמן רב).

לא סביר שהצליל מגיע מרדיאטור פנימי כי יש בו זרימה רק בעת שימוש בחימום.

פורסם

תבדוק אם אין רטיבות מתחת לשטיח שתחת רגלי הנהג

 

אני סובל מבעיה כזו בדיוק עכשיו (ניסאן טידה 2008) נזילה מרדיאטור חימום לתוך רצפת הרכב, בינתיים המוסך ביטל את רדיאטור החימום, וכשיהיה לי זמן אלך להחליפו (1800 ש"ח לחלופי חדש, למקורי משומש רצו יותר)

 

אני שמעתי אצלי בדיוק את מה שאתה מתאר - זרימה חזקה של נוזלים מתחת לדשבורד באיזור ההגה

×
×
  • תוכן חדש...