Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, שאלה לי האם יש דרך לפתוח את האוטו במצב של מצבר מת כשיש לי נעילה חשמלית? יש לי איביזה 2004 , פעמיים המצבר מת ולא יכלתי לפתוח את הדלתות לא דרך השלט ולא דרך המפתח, כלום לא הגיב... הייתי צריך להיכנס מהבגאג לאוטו על מנת לפתוח את המכסה מנוע ולהניע עם כבלים... יש דרך לעקוף את זה או שזה הפתרון היחידי? מה עושה מי שלא יכול להיכנס מהבגאג? איך פותח מכסה מנוע להניע עם כבלים?

 

תודה מראש....

פורסם

למיטב ידיעתי , במקרים כאלו אתה יכול לפתוח את הדלת של הנהג עם המפתח הפיזי . זה הגיבוי שלך.

 

Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)

דלת הנהג נפתחת בצורה מכנית.

ישמע קצת דבילי, אבל בטוח שסובבת את המפתח לכיוון הנכון? ביפניות זה עם כיוון השעון, בגרמניות נגד.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם

היה לי מקרה כזה בגולף בעבר (דור 5),

נהג גרר חיבר מצבר לנורה של מספר הרכב האחורי ואחרי כ 10 דקות יכולתי לפתוח את הרכב עם השלט

 

וכמו שכתבו תוריד את כיסוי הפלסטיק מהידית שמכסה את חור המפתח ואז פתיחה מכנית רגילה עם מפתח

קובי

:-)

פורסם
דלת הנהג נפתחת בצורה מכנית.

ישמע קצת דבילי, אבל בטוח שסובבת את המפתח לכיוון הנכון? ביפניות זה עם כיוון השעון, בגרמניות נגד.

אם 12 שנים פתחו ונעלו את האוטו רק דרך השלט, יכול להיות שהצילינר הפיזי בדלת נהג פשוט נתקע בגלל אבק ולכלוך שחדרו לתוכו.

 

אם המפתח לא זז לשום כיוון, צריך להפעיל יותר כוח ולשחק איתו, אם לא הולך לנסות לשמן אותו עם שמן מנועלים.

 

 

פורסם
דלת הנהג נפתחת בצורה מכנית.

ישמע קצת דבילי, אבל בטוח שסובבת את המפתח לכיוון הנכון? ביפניות זה עם כיוון השעון, בגרמניות נגד.

 

חחח נו אני לא עד כדי כך אידיוט :)

 

הקטע שאם אין בעיה במצבר והאוטו נוסע אני מצליח לפתוח אותו עם המפתח, כשמצבר מת אז לא... עוד משהו... כשאני פותח עם המפתח אז כל הדלתות נפתחות באוטו - אז אני מניח שזה מחובר למנגנון האוטומטי...

 

דלת הבגאג לעומת זאת לא נפתחת לא על ידי השלט ולא על ידי פתיחת המפתח ליד דלת הנהג אלא רק פיזית עם מפתח.

פורסם
היה לי מקרה כזה בגולף בעבר (דור 5),

נהג גרר חיבר מצבר לנורה של מספר הרכב האחורי ואחרי כ 10 דקות יכולתי לפתוח את הרכב עם השלט

 

וכמו שכתבו תוריד את כיסוי הפלסטיק מהידית שמכסה את חור המפתח ואז פתיחה מכנית רגילה עם מפתח

מה לעזאזל?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
מה לעזאזל?

הייתי בחול והמצבר פשוט ירד במתח ולא יכולתי להכנס לרכב (מה לעשות מתברר שהמנעול בדלת גם היה מקולקל והמפתח לא פתח)

הבחור של שגריר בא עם מצבר ליטיום 12 V קטן וחיבר על נורת לוחית רישוי אחורית.

אחרי כ 12 דקות השלט פתח את הדלתות כמו גדול - מופתע? גם אני הייתי

קובי

:-)

פורסם

אם חושבים על זה אז זה נשמע אפשרי. החוטים של הנורה מאוד דקים ויכולים להתחמם, מינימום ילך פיוז מקסימום ישרפו הכבלים.

 

נשלח ממקום סודי.

פורסם

ומה עם מה שאני רשמתי? יש איזה פתרון? לא הבנתי למה התכוון קובי שרשם

תוריד את כיסוי הפלסטיק מהידית שמכסה את חור המפתח ואז פתיחה מכנית רגילה עם מפתח



 

איזה כיסוי פלסטיק.....?

פורסם
הייתי בחול והמצבר פשוט ירד במתח ולא יכולתי להכנס לרכב (מה לעשות מתברר שהמנעול בדלת גם היה מקולקל והמפתח לא פתח)

הבחור של שגריר בא עם מצבר ליטיום 12 V קטן וחיבר על נורת לוחית רישוי אחורית.

אחרי כ 12 דקות השלט פתח את הדלתות כמו גדול - מופתע? גם אני הייתי

מאוד מופתע.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
אוקי... אז אין פתרון חוץ מהבגאג?

אתה יכול בבקשה להסביר יותר טוב?

 

הכנסת מפתח למנעול בדלת נהג?

סובבת אותו ימינה/שמאלה ושום דבר לא קרה?

או שלא הצלחת לסובב אותו?

או שאין חריץ למפתח בדלת נהג?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...