היי, סיאט איביזה 2003
לפני כחודש נדלקה לי מנורה EPC + נורית מנוע, נסעתי למוסך, חיבר למחשב, אמר שהלך יוניט והחליף.
יצאתי מהמוסך, נסעתי 200 מטר ובום נדלקו שוב, חזרתי אליו, שוב בדק והפעם החליף מנורות ברקס.
לאחר כשבוע שוב נדלקו המנורות, שוב חזרתי אליו ואז הוא כבר טען שזה משאבת ABS (משהו בסביבות 2000 שקל) , אמרתי לו שאני לא מעוניין להשקיע סכום כזה, כיבה לי את ההתרעות ואמר לי לחזור אם נדלק שוב, נסעתי איזה חודש והיום שוב פעם נדלק.
האם יכול להיות שזאת בעיה של ABS? לא אמורה להידלק לי מנורת ABS? (לא בשביל זה היא קיימת?)
אילו עוד אופציות יש לתקלה כזאת?
תודה מראש!