Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו S80 שנת 2007


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וולוו s80 שנת 2007 צורה חדשה מנוע 2.5 טורבו עשה 100 אלף יד שנייה

אני מתלבט לקנות אותה צריך חוות דעת

ידוע לי על סטיגמות על הדור הקודם השאלה עם בצורה החדשה גם ככה?.

בעד נגד ולמה יתקבל בברכה

תודה מראש

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מצטרף לשאלה אני גם מחפש רכב כזה מרשים בתקציב סביר 50 אלף השאלה אם האחזקה לא מוגזמת ואני לא מדבר על דלק טסט ביטוח אלה יותר על טיפולי מוסך ותקלות צפויות

עריכה אחרונה על ידי מוטי 22
פורסם

מניסיון עם 3 רכבי וולוו:

רכב מדהים השווה כל אגורה.

אמין בצורה מעוררת השתהות.

יש ברשות הבוס שלי וולוו s80 שנת 2007 עם המנוע שציינת, למעט טיפולים שיגרתייים במוסך - כלום!

טיפולים עולים פחות מאשר בסקודה אוקטביה שלי.

הביטוח זול כמו בסוזוקי (כי זה רכב לא גניב).

דלק? צורך כמו מאזדה 3 1.6.

 

יש הרבה מאוד סטיגמות, אבל אין חכם כבעל ניסיון.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם (נערך)

מה שמבאס אותי ברכב הזה זה שאין לו מולטימדיה וגם לא מקום להתקין.. אני באמת לא מבין את הפיגור המוגזם של וולוו... ב מ וו כבר מ 2002 עם מסך רק חבל שהחמש המקבילה לוולוו יקרה ממנה משמעותית . גם הוולוו אס 80 מדור ראשון מעבר לאמינות הבעייתית של חלקן יש לה ידית הנדברקס ענקית שבעיניי פוגעת בתחושת היוקרה של הסלון ברכב כזה ציפתי לפחות לבלם חניה חשמלי ומה זה הידיות פסי פגושים פסי דלתות ומראות בצבע שחור זה מכער את הרכב אני לא היתי מוציא רכב כזה מלכתחילה מהמפעל כשהצבע לא אחיד עם המרכב . כחובב יוקרה מוגבל בתקציב שמתעניין בסוג כזה של מכוניות יד 2 זה מבאס

עריכה אחרונה על ידי מוטי 22
פורסם

כי החדשה הרבה יותר מוצלחת מהקודמת, ולכן לא היה מה לכתוב עליה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...