Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

יש לחברה שלי פיג'ו 206 והמזגן ברכב לא מקרר בכלל,

בדקתי את פילטר המזגן וראיתי שהוא ממש ישן וממש מלוכלך (אל תשאלו על ההסטוריה של הרכב אתם לא רוצים לדעת)

עכשיו. אני בטוח הולך להחליף אותו(גם ככה אני הולך לעשות טיפול) אבל עניין אותי לדעת.

האם פילטר המזגן משפיע על חום/קור של המזגן או שהוא בסך הכל שומר שלא יכנסו חלקיקים למערכת?

פורסם

ישנם מסננים שעובר דרכם רק אוויר צח (סירקולציה חיצונית)

וישנם מסננים שעובר דרכם גם אוויר ממוחזר מתוך תא הנוסעים (סירקולציה פנימית )

במקרה השני של אוויר ממחוזר שעובר דרך המסנן , מסנן סתום ישפיע על עוצמת יציאת האוויר מהפתחים כמו שמאור כתב, וגם יוריד את תפוקת מע' המיזוג .

ב-206 האוויר הממוחזר אינו עובר דרך המסנן

פורסם
מאור... מנסיון והרבה אנשים יעידו , פילטר מזגן שסתום \ סתום מאוד יוחלף באחד חדש נקי ורענן הוא "יקפיא" יותר.

 

ברור לחלוטין שעם מסנן נקי יורגש קור כמו שצריך כי עוצמת האויר תהיה חזקה יותר מאשר במסנן סתום אך למסנן עצמו אין שום השפעה על טמפרטורת המיזוג או החימום אלא רק על עוצמת האויר שיוצאת דרכו.

פורסם

ה 206 מטיבעה סובלת מהרבה בעיות של דליפות במערכת המזגן, כך שבמקרה הזה אני מהמר שיש בעיה במקום אחר וזה ממש לא הפילטר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ישנם מסננים שעובר דרכם רק אוויר צח (סירקולציה חיצונית)

וישנם מסננים שעובר דרכם גם אוויר ממוחזר מתוך תא הנוסעים (סירקולציה פנימית )

במקרה השני של אוויר ממחוזר שעובר דרך המסנן , מסנן סתום ישפיע על עוצמת יציאת האוויר מהפתחים כמו שמאור כתב, וגם יוריד את תפוקת מע' המיזוג .

ב-206 האוויר הממוחזר אינו עובר דרך המסנן

השכלנו!

לחבר יש 206XS , אם יתלונן...:wink:

 

ברור לחלוטין שעם מסנן נקי יורגש קור כמו שצריך כי עוצמת האויר תהיה חזקה יותר מאשר במסנן סתום אך למסנן עצמו אין שום השפעה על טמפרטורת המיזוג או החימום אלא רק על עוצמת האויר שיוצאת דרכו.

 

תודה. בכל זאת, העיקר התוצאה ולא הדרך.:-)

פורסם
אין קשר בין הפילטר לטמפרטורת המיזוג. אם הוא סתום הוא ישפיע על עוצמת האויר שתיזרק דרך תעלות האויר לתא הנוסעים.

 

כפי שכתב מאור, פילטר מזגן משפיע על ספיקת האויר ולא על תפוקת מערכת המיזוג

אתם טועים ומטעים. לפילטר אוויר סתום בהחלט יש השפעה מסויימת גם על טמפ' סניקת האוויר מפתחי האיוורור.

 

גם אני בעבר חשבתי כמוכם.

איזה כייף לי :)

פורסם

טמפרטורת הקור מגיעה עם משב הרוח שהמפוח מוציא דרך המסנן וזה ברור שאם המסנן סתום עוצמת הקור תיפגע כי משב הרוח שיוצא ניפגע בתפוקתו אבל עוד לא שמעתי מעולם על מסנן שמשפיע על הטמפרטורה עצמה! אולי יש גם לחצנים על המסנן שמהם אני יכול לקבוע טמפרטורה שאני רוצה?

פורסם

כן, אבל הגוף האנושי הוא לא בדיוק מד חום מדויק.

 

אנחנו תופסים את עוצמת משב האוויר היוצא מן המזגן כחלק מן הקירור וככל שהיא גבוהה יותר - אנו חשים שהקירור מעט חזק יותר.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אתם טועים ומטעים. לפילטר אוויר סתום בהחלט יש השפעה מסויימת גם על טמפ' סניקת האוויר מפתחי האיוורור.

 

 

אם אני אומר שההשפעה של מסנן אוויר סתום על הטמפרטורה היא כלפי מטה מכיוון שהוא מקטין את מהירות האוויר וגורם לאוויר להתעקב יותר זמן באיזור המאדה ולהתקרר יותר, זה יהיה הכיוון שלך?

 

 

פורסם

נזכרתי !

 

השאלה הזו נשאלה על-ידי לפני 7 שנים באשכול בקישור המצורף. ראה תשובתו של דניאל בנושא.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?332273-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I30-%D7%9E%D7%99%D7%96%D7%95%D7%92-%D7%9B%D7%A0%D7%A8%D7%90%D7%94-%D7%97%D7%9C%D7%A9-%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%91%D7%93%D7%95%D7%A7&p=2631187&viewfull=1#post2631187

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...