Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדריך מצולם- איך פועל טורבו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אהבתי את הסרטון הזה עם ההסבר איך עובד הטורבו.

 

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם
אני אהבתי את הסרטון הזה עם ההסבר איך עובד הטורבו.

 

 

הלוואי והייתי יודע לעשות כאלו אנימציות..

אני לא חושב שהסירטון שלי רע או מחסיר פרטים, נראה לי שהוא מעביר את המסר טוב מאוד והכי חשוב שהוא בעברית, לאלו שפחות חזקים באנגלית.

פורסם
הלוואי והייתי יודע לעשות כאלו אנימציות..

אני לא חושב שהסירטון שלי רע או מחסיר פרטים, נראה לי שהוא מעביר את המסר טוב מאוד והכי חשוב שהוא בעברית, לאלו שפחות חזקים באנגלית.

 

 

כמובן!, הסרטון שלך מצויין וכל הכבוד על היוזמה, הוא גם בשפת אם, שזה טוב לחלק אנשים שלא ממש טוב יודעים אנגלית.

פשוט ראיתי ששמים סרטונים אחרים שאנשים מצאו בנושא, אז גם אני שמתי ))

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם
כמובן!, הסרטון שלך מצויין וכל הכבוד על היוזמה, הוא גם בשפת אם, שזה טוב לחלק אנשים שלא ממש טוב יודעים אנגלית.

פשוט ראיתי ששמים סרטונים אחרים שאנשים מצאו בנושא, אז גם אני שמתי ))

 

אני לא חושב שהאנימציה יותר מידי חשובה. ההסבר עם הסרטוט מספיק מובן

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

הסבר מעולה, תודה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

תודה לכם!!

אם מישהו מעוניין בהסברים נוספים על מערכות/חלקים, אני אשמח להכין, תכתבו לי..

פורסם
תודה לכם!!

אם מישהו מעוניין בהסברים נוספים על מערכות/חלקים, אני אשמח להכין, תכתבו לי..

 

אני מעוניין להמשיך אם המדריכים, תשלחו לי בקשות ואכין..

פורסם

הסרטון שלך דומה להפליא לסרטון של הבחור הזה (שלא אתפלא אם אתה מכיר):

(יש להתחשב שזה מהסרטונים הראשונים שלו ומאז הוא כמובן התפתח ונהיה יותר רציף ושוטף בהסברים שלו ובהצגת הדברים).

 

וזה כמובן בסדר גמור, פשוט הצעתי היא למצוא עוד סרטונים שלו שרלוונטים עבור הנהג הממוצע ומעבר וליצור סרטונים בעברית בהתאם. :-P

 

הצעה נוספת שלי היא אולי ככל שזה נוגע למושגים ושמות של חלקים, אולי להציג גם את העברית וגם האנגלית, למי שרוצה לדעת ו/או להרחיב חיפוש בענין.

פורסם
הסרטון שלך דומה להפליא לסרטון של הבחור הזה (שלא אתפלא אם אתה מכיר):

(יש להתחשב שזה מהסרטונים הראשונים שלו ומאז הוא כמובן התפתח ונהיה יותר רציף ושוטף בהסברים שלו ובהצגת הדברים).

 

וזה כמובן בסדר גמור, פשוט הצעתי היא למצוא עוד סרטונים שלו שרלוונטים עבור הנהג הממוצע ומעבר וליצור סרטונים בעברית בהתאם. :-P

 

הצעה נוספת שלי היא אולי ככל שזה נוגע למושגים ושמות של חלקים, אולי להציג גם את העברית וגם האנגלית, למי שרוצה לדעת ו/או להרחיב חיפוש בענין.

 

אני מעוניין להכין סרטונים שיש להם דרישה, למשל אם אכין סרטון על TURBO LAG לא יודע אם זה יעניין מישהו..

לכן אני רוצה לדעת במה חברי הפורום מעוניינים.

 

מנהלים: אפשר לעשות שירשור דביק?

×
×
  • תוכן חדש...