Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום , יש ברשותי סיוויק 2007 LS .

(מנוע 1800)

בבדיקה שעשיתי נאמר לי שצריך להחליף תושבת מנוע ,

 

המחיר שקיבלתי הוא לתושבת ימין עליונה : 240 שח ( לגבי מחיר הוא מוכן לעשות עוד לי הנחה קטנה )

ולגבי עבודה 200 שח . האם זה סביר ? והאם אין בעיה עם חליפי אשמח לשמוע על חברה טובה שמייצרת

חליפי במידה ומישהו מכיר . על מקורי שמעתי מספרים גבוהים מאוד של 900 + .

לגבי פילטר דלק מצורפת תמונה לדעת האם הפילטר הזה מתאים גם לדגם שלי וכמה יעלה

לי להחליף אותו ? זה מסובך ? מצרף קישור באייבי הזמנה

 

-http://www.ebay.com/itm/Dedicated-CNG-Natural-Gas-Coalescent-Fuel-Filter-Element-Parker-Finite-CLS112-6-/291689635906?fits=Year%3A2007%7CMake%3AHonda%7CModel%3ACivic&hash=item43ea0ea042:m:mM0-SF1ypi8FHRXnpD9NqDQ&vxp=mtr

פילטר דלק.jpg

 

תודה .

עריכה אחרונה על ידי omere3
פורסם

לגבי תושבת מנוע תמיד עדיף מקורי, נכון שהיא יקרה יותר אבל תרכיב אותה בעצמך בעזרת מדריכים ותוכל להסתדר עם המחיר.

 

לגבי פילטר הדלק, זה לא מה שאתה צריך. תעבוד לפי המדריך הזה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?583645

 

המתן להצעת מחיר מאבי חלפים על תושבת ופילטר.

Stay Dirty

פורסם
מחיר מצויין לתושבת, אני החלפתי לסיוויק שלי תושבת לא מקורית ובינתיים הכל מצויין.

כולל עבודה יצא לי 400 ש"ח

 

 

רוב הרכבים לא אוהבים תושבות מנוע לא מקוריות והכסף הולך לפח.

 

מנסיון שלי ושל רבים אחרים. אלא אם יש תושבות על רמה שהן לא סיניות או תאילנדיות או אריתריאה, מה שאני בספק...

 

 

תשווה בין המחירים בין לא מקורי למקורי ותחליט בעצמך. בד"כ לא מקורית תחזיק מעמד פחות ויש אפילו לפעמים החרפת רעידות ורעשים לעומת מקורית. שוב, מנסיון.

פורסם

תושבת רק מקורית (אתה ממש תסבול מתחליפי, אם אין כסף אל תחליף את מה שיש לך אלא אם היא קרועה לחלוטין)

פילטר דלק (שוב רק מקורי) אמור לעלות 500-700 שקל

ההרכבה של התושבת יחסית קלה ויש המון מדריכים

ההלפה של הפילטר קצת יותר מסובכת אבל יש מדריך של הכנופיה לא ממזמן

×
×
  • תוכן חדש...