Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חייב את עזרת המומחים!

ברכב הבמוו שלי סדרה 1 2007 120I

ולאחרונה נתקלתי בבעיה מוזרה

לאחר נסיעה רציפה ושהרכב כבר חם

בעת עצירה איטית, הטורים יורדים נמוך

והרכב רועד וכבה. כמובן שמעבר לפאדיחה

יש את העניין הבטיחות

הרכב היה אצל מוסכניק ולאחר ביקורים חוזרים ונשנים

אין עדיין פיתרון לבעיה

כמו כן גם לאחרונה המגבים נתקעים לי באמצע השמשה במהלך הפעולה.

לא יודע אם זה קשור אבל אמרתי שאולי יש צורך לציין.

יכול להיות שזו בעיה פשוטה בפיוזים?

אני מיואש וזקוק לעזרתם

תודה ענקית מראש!

פורסם

מאיפה אתה בארץ? איפה מטפל ברכב?

גם לי קרה מס' פעמים שהרכב כבה במצב עמידה או גלישה איטית. במסגרת טיפול הנשם נוקה והבעיה לא חזרה.

לפני כמה ימים התחיל שוב...

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם
מאיפה אתה בארץ? איפה מטפל ברכב?

גם לי קרה מס' פעמים שהרכב כבה במצב עמידה או גלישה איטית. במסגרת טיפול הנשם נוקה והבעיה לא חזרה.

לפני כמה ימים התחיל שוב...

 

אני מאיזור המרכז אני מטפל במוסך בתל אביב אבל אני ממש לא מבסוט שם

מה אתה ממליץ לעשות?

פורסם

ברכב הנ"ל בקרת כמות האוויר אינה מבוצעת על ידי המצערת, אלא ע"י מערכת "valvetronic" שמווסתת את רמת הפתיחה של השסתומים ע"י מנוע חשמלי שמניע גל אקצנטרי. הגל האקצנטרי גורם לקירוב או הרחהק של הנדנדים מגל הזיזים. כאשר רוצים כמות אוויר קטנה, השסתום יפתח ממש קצת. כאשר רוצים כמות אוויר גדולה, השסתום יפתח לרמה המקסימלית. כאשר יש תקלה במנוע החשמלי של הגל או בחיישן הזווית של הגל. הדבר גורם לתופעה דומה של מצערת מקולקלת. כלומר לא ניתן לשלוט על כמות האוויר ולכן נוצר מצב של חוסר אוויר והמנוע נכבה בסרק. תנסה להתחבר למחשב דיאגנוסטיקה ודווח לנו מה קודי התקלה.

 

בברכה,

 

אופיר רודניצקי

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הייתי אצל מוסך בעקבות התקלה שצויינה

הוא סידר את העניין ( עדייין לא יצא לי לבדוק לעומק)

לטענתו הייתה בעיה באינג׳קטורים ובואלווטרוניק

הוא אומר שהחלפה של הוואלוטרוניק זה 2500 רק החלק הזה

למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג כזה ביותר זול ואז לשלם רק על ההרכבה?

×
×
  • תוכן חדש...