Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש עכשיו מבצע אגרסיבי של דלתות פנדור ב 1380 שקל לדלת עם מילוי פלקסבורד כולל הכל.

מישהו הזמין ויכול לתת דעה ?

יש דלתות דומות של חברות אחרות כמו חמדיה, רק יקרות יותר וקשה היה לקבל מהם מידע מדוייק בטלפון. איך הם לעומת פנדור ? מבחינת שירות ואיכות ?

 

אנחנו צריכים להחליף דלתות ומהר וזמני האספקה של כולם הם מינימום 5 שבועות,

 

מישהו יכול להמליץ על חברה או מתקין שיעשה עבודה טובה מהירה וזולה ?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תבדוק דלתות לנדאו, אני שילמתי 2000 ש"ח לדלת בהתאמה אישית כולל פירוק ישן והרכבת חדש.

 

החיסרון היחיד שמצאתי הוא זמן אספקה ארוך, משהו כמו 3 חודשים אבל אני מאוד מרוצה (לא נראה ג'נרי).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם (נערך)

סוף סוף חזרו אלי מפנדור, במסגרת המבצע אין אחריות על ההתקנה, ואת ההתקנה עושים מתקינים זרים לא מטעם פנדור, חשוד מידי ואחרי הסיפורים ששמעתי בפורום אני לא מתקרב.

 

דיברתי עם דלתות פלג, לצערי הם לא מגיעים לאיזור שלי.

 

דלתות לנדאו עוברים את התקציב. אני צריך משהו שהוא לא בתחתית אלא קצת מעל. גג 1600 לדלת.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

אולי הום סנטר. הדלתות מאיטליה. לגבי התקנה, אין לי מושג.

מה שבטוח, אל תתפשר על המתקין. גם הדלת הכי טובה לא שווה כלום אם התקינו אותה גרוע.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

יש לי דלתות איטלקיות שנרכשו ב"דלת צלחה" בגבע כרמל. קנינו דגם בסיסי וזול כיון שהדלתות נרכשו בשלב יחסית מתקדם של שיפוץ והתקציב לחץ.

 

היתרונות:

1. עיצוב (לטעמי).

2. בידוד אקוסטי מצויין.

3. מחיר.

4. אספקה מידית.

5. בריחים מגנטיים.

 

חסרונות:

 

1. הדלתות מגיעות במידות סטנדרטיות (רוחב פתח אור מ-50 עד 110 ס"מ, בדילוגים של 10 ס"מ. מעל 90 ס"מ המחיר עולה). פחות נוח לקבלן הבניה, אם כי המתקין יכול להשתמש בטריקים כדי להקטין פתח רחב מדי.

2. משקופים רכים וסופגים מים (כנראה רק בדגם הזול שאותו רכשתי. חברים שרכשו דגם יותר יקר דווקא היו מרוצים מבחינה זו).

3. אטימה לא מספקת לרוח בהיקף הדלת.

4. התקנה לא הכי יפה, אבל אולי בחרתי במתקין לא מיטבי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תבדוק במרכז הדלתות פתח תקווה.

יצא לי אצלם ממש לא יקר והמתקין שלהם ברמה טובה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יש לי דלתות איטלקיות שנרכשו ב"דלת צלחה" בגבע כרמל. קנינו דגם בסיסי וזול כיון שהדלתות נרכשו בשלב יחסית מתקדם של שיפוץ והתקציב לחץ.

 

היתרונות:

1. עיצוב (לטעמי).

2. בידוד אקוסטי מצויין.

3. מחיר.

4. אספקה מידית.

5. בריחים מגנטיים.

 

חסרונות:

 

1. הדלתות מגיעות במידות סטנדרטיות (רוחב פתח אור מ-50 עד 110 ס"מ, בדילוגים של 10 ס"מ. מעל 90 ס"מ המחיר עולה). פחות נוח לקבלן הבניה, אם כי המתקין יכול להשתמש בטריקים כדי להקטין פתח רחב מדי.

2. משקופים רכים וסופגים מים (כנראה רק בדגם הזול שאותו רכשתי. חברים שרכשו דגם יותר יקר דווקא היו מרוצים מבחינה זו).

3. אטימה לא מספקת לרוח בהיקף הדלת.

4. התקנה לא הכי יפה, אבל אולי בחרתי במתקין לא מיטבי.

 

 

כמה שילמת על כל דלת כזו כולל הכל ?

ראיתי שיש מקומות שלוקחים על פירוק המשקופים מחיר בנפרד וזה דיי מטעה

פורסם (נערך)

עד כמה שאני זוכר בסביבות 1000-1100 ש"ח כולל הכל, אבל בשביל לדעת במדויק אני צריך לעלות לעלית הגג ולחפש את הקבלות. חוץ מזה, זה היה לפני כמעט 3 שנים, כך שאני לא בטוח שהמחירים שבהם אנקוב עדיין רלוונטיים.

לא היה עניין של פירוק משקופים שכן זה בוצע במסגרת שיפוץ יסודי של כל הדירה, כך שהפירוק נעשה על ידי קבלן השיפוצים במסגרת העבודה הכללית שלו.

ד"א - אתה מחליף גם דלת כניסה? גם כאן יצאתי בזול כיון שקניתי דלת ב"מציאון" של אלידור מקריית ביאליק. הגיעה מתצוגה ועלתה חצי מהמחיר הקטלוגי ואולי פחות - כולל התקנה. דלת רחבה במיוחד, מרשימה מאד. עדיין מופיעה ב"ארכיון המציאון" באתר החברה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני אכלתי הרבה חרא עם דלתות.

 

בגדול - אני ממליץ על פנדור. השירות חרא אבל הדלת טובה.

 

אני ממליץ להתרחק מכל מיני חברות קיקיוניות שנפתחות היום ונסגרות מחר. אותי עקצו ב6000 ש"ח.

 

אני התקנתי בבית שלי דלתות מהום סנטר.

תמורה מעולה למחיר. אבל מתנפחת במגע עם מים.

 

בכלל אני ממליץ לא לקנות דלתות שאינן עמידת למים. הדלתות של היום זה לא הדלתות של פעם שהיינו עושים ספונג'ה עם מלא מים והכל בסדר. הן עשויות סוגי קרטון שונים (פלקסבורד/שמקסורד/כוורת) שמתנפחים ציק צ'אק.

 

לפנדור יש סדרה של דלתות ומשקופים עמידים. מומלץ בהחלט.

פורסם

הדלתות התנפחו ממים כי לדלתות למינטו צריך להתקין סף גומי נגד מים, מה שעולה 50 - 100 שקלים לכל דלת. ואפשר לעשות ספונג'ה כמה שרוצים.

יש דברים ( תוספות ) שלא חוסכים עליהם בהתקנת הדלתות - סף גומי ואיטום משקופים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
עד כמה שאני זוכר בסביבות 1000-1100 ש"ח כולל הכל, אבל בשביל לדעת במדויק אני צריך לעלות לעלית הגג ולחפש את הקבלות. חוץ מזה, זה היה לפני כמעט 3 שנים, כך שאני לא בטוח שהמחירים שבהם אנקוב עדיין רלוונטיים.

לא היה עניין של פירוק משקופים שכן זה בוצע במסגרת שיפוץ יסודי של כל הדירה, כך שהפירוק נעשה על ידי קבלן השיפוצים במסגרת העבודה הכללית שלו.

ד"א - אתה מחליף גם דלת כניסה? גם כאן יצאתי בזול כיון שקניתי דלת ב"מציאון" של אלידור מקריית ביאליק. הגיעה מתצוגה ועלתה חצי מהמחיר הקטלוגי ואולי פחות - כולל התקנה. דלת רחבה במיוחד, מרשימה מאד. עדיין מופיעה ב"ארכיון המציאון" באתר החברה.

 

דלת כניסה אני משאיר. אנחנו מחליפים את הדלתות פנים לפני מכירה של הדירה כי הגענו למסקנה שהדלתות קרטון שהגיעו עם הקבלן במצב לא משהו, ואנחנו רוצים לקבל מחיר טוב על הדירה.

פורסם (נערך)

זה משהו שמשלמים ישירות למתקין במידה והחברה לא כוללת במחיר / לא מציעה . המתקין מלביש על תחתית הדלת סף גומי/ סיליקון . בקושי רואים את הסף כי הוא בצבע הדלת. את המשקופים אפשר לאטום לבד מסביב בדבק סיליקון שקוף כדי שהמים לא ייכנסו מתחת למשקופים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...