Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן וסהלן,

אני ואשתי מתעדים לנסוע לאיזור המדובר ל-8 ימים בחודש מאי. המטרה היא להזרק באיזה b&b מבודד עם נוף יפה באיזור אגם גרדה ולעשות טיול כוכב באיזור (בשנה שעברה מאוד נהננו מחופשה באיזור טירול, וממבט בגוגל תמונות נראה שהנופים דומים).

 

האם אכן יש מה לעשות שם במשך שמונה ימים? מתוכם יום אחד יוקדש כנראה למילאן.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

מה שלא יהיה, לא מתקרבים לאגם גרדה בסופשים!!! הפקקים בכביש סובב אגם הם מופרכים לחלוטין . צפונית לטרנטו יש מספר מסלולי הליכה יפיפיים ביערות. בלי להוציא לך את הרוח מהמפרשים, באופן אישי, לא מבין מה ההתלהבות מהאזור וגם אם כבר נוסעים אליו, לילה שניים זה די והותר. מה תעשה שם 8 לילות, נשגב מבינתי.

האזור רחוק מידי ממילאנו בכדי לנסוע ולחזור באותו יום ובנוסף, יש במילנו ויש בדרך המון מה לראות כך ששוב, לדעתי האישי., או שתקדיש למילנו לפחות יומיים-שלושה או שתוותר עליה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אנחנו נוחתים במילאנו בבוקר, ותכננו להסתובב בה מס' שעות ואז לנסוע לצימר. באופן כללי אנחנו רוצים להזרק מול נוף יפה כמה ימים, ולטייל רגלית בהרים. אם גרדה הוא לא איזור מומלץ אשמח לשמוע אלטרנטיבות, אנחנו סגורים רק על הטיסה למילאנו ולא לאיזור הטיול עצמו.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אם טיולי הרים סטייל "צלילי המוזיקה" זה מה שאתם מחפשים, האזור יפייפה ובהחלט מתאים !

 

אני הייתי מטפס על הקירות אחרי יומיים, אבל זה היופי בעניין, כולנו אנשים שונים עם תחומי עניין אחרים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באיזור אגם גארדה יש הרבה פארקים של מעיינות חמים. מומלץ בחום להגיע ביום שני שלישי כשכולם בעבודה.

אינ הייתי עם אשתי בפארק שנקרא קולה. תענוג:

https://www.google.co.il/maps/place/Parco+Termale+Del+Garda/@45.475111,10.7245046,12z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x619953580b6b9ac8

נסיעה צפונה מגארדה תביא אותכם לדולומיטים, בחורף עושים שם סקי, במאי די נטוש, ברמה שאפילו קשה למצוא מקום לאכול בו. תוכלו למצוא שם מלונות במחירים טובים ואין סוף הרים ירוקים מסביב והרבה אגמים.

מערבית מגארדה, יש אאוטלט נחמד לקניות אם אתם בעניין. נקרא "פרנקיה קורטה":

http://www.franciacortaoutlet.it/en/home

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

תעלו למרמולדה, נוף מדהים, אבל רק אם אין עננים (pasat04, מוזר לי שכתבת שהיה סגור בגלל שלג, הרי העליה לפסגה היא חלק מאתר הסקי...)

פורסם (נערך)
אנחנו נוחתים במילאנו בבוקר, ותכננו להסתובב בה מס' שעות ואז לנסוע לצימר. באופן כללי אנחנו רוצים להזרק מול נוף יפה כמה ימים, ולטייל רגלית בהרים. אם גרדה הוא לא איזור מומלץ אשמח לשמוע אלטרנטיבות, אנחנו סגורים רק על הטיסה למילאנו ולא לאיזור הטיול עצמו.

 

אם אתם מחפשים לטייל רגלית בהרים, אז אמליץ לכם דווקא על אזור חבל Aosta (צפון מערב איטליה, בקרבת הגבול עם צרפת ושוויץ), ובפרט פארק ה-Gran Paradiso.

נופים מדהימים, והרבה מהם. הייתי שם כשבוע, עם 12 שעות הליכה ביום, בממוצע, ועדיין היו הרבה מסלולים שלא הספקתי.

 

ניתן להגיע לשם ברכבת ממילאנו (כ-3 שעות נסיעה עד Aosta, שהיא העיר הגדולה בעמק), ומשם אפשר להתנייד בתחבורה ציבורית (למשל להגיע לעיר קטנה בקרבת הפארק, דוגמת cogne, להתמקם שם, ולעשות טיולים רגליים כמה ימים), או לשכור רכב ב-Aosta עצמה.

בנוסף, יש הרבה כבישי נהיגה באזור, עם נופים מדהימים.

 

קישור לטיול שעשיתי:

 

http://forum.lametayel.co.il/forum_threadt/frm_id-20/msg-4150070/srch-#msg_4150070

 

ואלבום עם תמונות מהטיול:

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
תעלו למרמולדה, נוף מדהים, אבל רק אם אין עננים (pasat04, מוזר לי שכתבת שהיה סגור בגלל שלג, הרי העליה לפסגה היא חלק מאתר הסקי...)

אכן, שים לב שמדובר בסוף יוני, ובכל זאת. הדגישו שהיו בשנה זו אירועים חריגים של שלג.

פורסם
אל תשכח לעשות את הסטלוויו פס

 

Stelvio-Pass-in-Italy.jpg

 

רק תזהר לא להגזים שם. את הדרך חזרה משם עשיתי על גרר :oops:

מטורף

אשתי בטח תחשוב אחרת, אבל בהחלט התווסף נ"צ לטיול

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אתם בקטע קולינרי?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מטורף

אשתי בטח תחשוב אחרת, אבל בהחלט התווסף נ"צ לטיול

בעקרון גם אשתי לא ששה לעניין הזה אבל פירגנה לי.

באופן מפתיע הדרך למטה בקבינה של משאית הגרר הייתה הרבה יותר מפחידה. דמיין את הקבינה מעל התהום בכל היירפין שני בדרך, כי הם לא תוכננו לרדיוס הפניה של משאית גרר.

×
×
  • תוכן חדש...