Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדי פעם נדלקת המנורה של הבעיה במנוע, מנורה כתומה כזאת שמצביעה על בעיה במערכת ההזרקה או במערכת אחרת שקשורה בתפקוד של המנוע.

קטע ממש מוזר כי היא נדלקת לכמה דקות ונכבית וזה קורה איזה פעם בשבועיים משהו כזה, זה לא משהו קבוע, וכשהאוטו היה במוסך הם לא התייחסו לזה (זה אפילו לא מוסך מורשה, גם מוזר) קראתי בגלריה יום שישי של הארץ לפני כמה שבועות שיש הרבה מכוניות עם מנורות מנוע שנדלקות והבעלים לא יודעים מה לעשות עם זה, אם לעצור בצד ולהזמין גרר, אם להמשיך לנסוע, אם צריך מוסך, צריך להוסיף משהו, לתת לאוטו להתקרר....

בקיצור מישהו יודע מה הסיפור של הדבר הזה ?

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם
מדי פעם נדלקת המנורה של הבעיה במנוע, מנורה כתומה כזאת שמצביעה על בעיה במערכת ההזרקה או במערכת אחרת שקשורה בתפקוד של המנוע.

קטע ממש מוזר כי היא נדלקת לכמה דקות ונכבית וזה קורה איזה פעם בשבועיים משהו כזה, זה לא משהו קבוע, וכשהאוטו היה במוסך הם לא התייחסו לזה (זה אפילו לא מוסך מורשה, גם מוזר) קראתי בגלריה יום שישי של הארץ לפני כמה שבועות שיש הרבה מכוניות עם מנורות מנוע שנדלקות והבעלים לא יודעים מה לעשות עם זה, אם לעצור בצד ולהזמין גרר, אם להמשיך לנסוע, אם צריך מוסך, צריך להוסיף משהו, לתת לאוטו להתקרר....

בקיצור מישהו יודע מה הסיפור של הדבר הזה ?

 

אם אני מבין נכון, אתה מדבר על המנורה של האינג'קטורים.

אם זו אכן המנורה (יש לה ציור לא ברור בפנים), אז תוסיף תוסף

לתדלוק הבא שלך (אני ממליץ על 44K של BG), אצל חבר עם XSI זה עבד.

בהצלחה

פורסם

המנוע הוא 1800 מ1999, ציור צהוב, כתום כזה נדמה לי שהוא נקרא

Engine Diagnostics או משהו כזה

מה זה אומר שהוא כובה ונכבה כובה ונכבה

(נדלק ונכבה)

 

איפה אני קונה את התוסף, כמה צריך לעלות ואיך אני משתמש בו ?

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם

תכנס לאוטו דיפו עם 84 שקלים (או 82 לא זוכר)....אחר כך תכנס לתחנת הדלק הקרובה תדלק חצי טנק...שפוך ת'BG למיכל הדלק סע בסל"ד משתנה מרחק לא ארוך ואחר כך צא לנסיעה רצופה של 20 דקות חצי שעה....תעלה מדי פעם טורים לטורים הגבוהים...וזהו...

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

אלא שבמחירים מוזלים בפורום ?

התוסף 20K שונה מה BG ? לא עדיף אותו ב35 ש"ח ?

מישהו יכול לענות לי על השאלות ממקודם לגבי הבעיה והסיבות ?

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם
תכנס לאוטו דיפו עם 84 שקלים (או 82 לא זוכר)....אחר כך תכנס לתחנת הדלק הקרובה תדלק חצי טנק...שפוך ת'BG למיכל הדלק סע בסל"ד משתנה מרחק לא ארוך ואחר כך צא לנסיעה רצופה של 20 דקות חצי שעה....תעלה מדי פעם טורים לטורים הגבוהים...וזהו...

 

אצל הפרסי "פארחיזד" ביצחק שדה 25 בת"א הוא עולה בסביבות 65 ש"ח

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הנורה שנדלקת נקראית נורת הזרקה מי שמדליק או מכבה אותה הוא המחשב שמזהה תקלה במערכת.

לפני שאתה רץ לקנות תוספים שלפעמים יותר מחמירים את הבעיה עבור על צנרת היניקה .בדוק ביחוד את זה שמתחבר ל MAP סנסור. אם הבעיה לא נעלמת גם לאחר הוספת התוסף, יש להתחבר למחשב לקרוא תקלות ופרמטרים .עבודה לא תקינה של המערכת גורמת לצריכת דלק גבוהה.

ב1800 בד"כ הנורה מעידה על חישן חמצן תקול.אבל לפני שרצים להחליף כדאי לבדוק עם סורק.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

×
×
  • תוכן חדש...