Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מרימי שסתומים הידראולים בסיטרואן C5


Vova Afonin
שימו לב! השרשור הזה בן 3013 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

- סיטרואן C5 שנת 2007, מנוע 2000 בנזין.



- עברה 102 אלף ק"מ.

 

לפני כשמונה חודשים נשמע רעש של תקתוקים מהמנוע אשר אובחן כבעיה במרימים ההידראולים ובמוסך המליצו (ועשו) על פלאשינג והחלפת שמן + פילטרים. (הבעיה נפתרה).

 

השבוע הרעש של התקתוקים חזר (המנוע נשמע כמו מנוע דיזל) - מאז הפלאשינג האוטו עבר 7 אלף ק"מ.

 

שמתי לב שכמות השמן היתה נמוכה (מעט מעל המינימום) ולכן החלטתי לנסות ולהוסיף שמן (LM 5W40 סינטטי מלא) ללא החלפת המסנן, וזה לא עזר לבעית הרעש. אין לי נזילת שמן שנראית לעין.

 

האם לדעתכם:

1. החלפה של כל השמן + מסנן תעזור?

2. כדאי לנסות שוב פלאשינג?

3. הטיפול במרימי השסתומים הינו דחוף?

4. עלות משוערת לטיפול להחלפת מרימי שסתומים הידראולים?

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

המנועים האלו סובלים מבוצה כאשר משתמשים בשמן לא איכותי ומרווחי טיפול גדולים.

לרוב כשמתחיל תיקתוקים מהמרימים הבוכנה הפנימית שלהם מלאה בבוצה והשסתום נתפס.

כדי לפתור את זה צריך לנקות היטב את המנוע מבוצה ע"י פירוק אגן שמן ומכסה שסתומים והחלפת המרימים.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק- אני עם 307 מנוע NFU וגם אצלי יש תקתוקים (אמנם רק כשהמנוע קר).

אורן- אין דרך לנקות את המרימים כך שיחזרו לתפקד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנועים האלו סובלים מבוצה כאשר משתמשים בשמן לא איכותי ומרווחי טיפול גדולים.

לרוב כשמתחיל תיקתוקים מהמרימים הבוכנה הפנימית שלהם מלאה בבוצה והשסתום נתפס.

כדי לפתור את זה צריך לנקות היטב את המנוע מבוצה ע"י פירוק אגן שמן ומכסה שסתומים והחלפת המרימים.

אורן

 

 

ראשית, תודה על המענה אורן.

 

אני במילואים כעת ובתקופת בחינות ולכן אין לי זמן לגשת למוסך בשבועיים בקרובים - האם אי תיקון התקלה הזו במיידית יכולה לגרום לבעיות?

 

לפני 10 חודשים בוצעה החלפה של מחזיר שמן אחורי - האם ניתן היה לאבחן בוצה ובמידה וכן היה צריך לבצע טיפול נוסף?

לפני 8 חודשים בוצע פלאשינג למנוע (בגלל התקתוקים) והחליפו שמן (איכותי) ופליטר שמן - האם לאחר הפלאשינג עדיין יכולה להיות בוצה?

 

שימוש בתוסף MAO BG יכול לעזור לפתור את בעיית התקתוקים?

 

ואשמח אם תוכל לציין מהי להערכתך העלות לטיפול שצריך לעשות.

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

botzek1 במנוע שלך יתכן שביצוע פלאש וניקוי בוצע יעלים את הרעש, אתה מוזן להגיע אלינו לבדיקה.

 

VOVA תקלת התיתקוקים לא תגרום נזק מיידי בטווח הקצר, לגבי הפלאשינג בהחלט לאחר השימוש בו הבוצה נשארת.

 

המנועים האלו מתמלאים בבבוצה ואין מנוס מפירוק מכסה עליון וקרטר לצורך ניקוי יסודי של הבוצה.

ניתן גם לפרק את מרימי השסתומים בעזרת כלי מיוחד ונקות מתוכם את הבוצה, אך בגלל שמחירם כבר לא יקר והזמן שהעבודה הזו אורכת הוא ארוך אני ממליץ לרוב על החלפתם.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3013 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...