Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר חוק בחניה פרטית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי. אני גר בבניין משותף עם חניה פרטית אחת לכל דייר. לאחרונה השכן שלי התחיל לעבוד בחבת הסעות והוא קיבל מיניבוס (טרנזיט כזה של פורד). הבעיה היא שכאשר הוא מחנה את הרכב שלו בחניה אני כבר לא יכול לפתוח את הדלתות הפונות לצד שלו ולהחנות בגבולות החניה שלי. מלבד זאת רכבו מסתיר את מצלמות האבטחה שהתקינו כלל הדיירים על מרבית החנייה.

כמו כן לפני שהחנה את הרכב שלו היה לי קשר עין עם הרכב מחלון הבית,כעת לא.יש לציין שיש לי אוטו לא הכי קטן(מאזדה 6),ובכל זאת המיניבוס שלו מסתיר פשוט 100% מהאוטו, וזה ממש מטריד אותי...

שאלתי היא מה הייתם ממליצים לי לעשות בכדי לגרום לו להחנות מחוץ לחניה הפרטית הזו ? האם החניה הפרטית מיועדת לרכב פרטי או גם לרכב מסחרי כמו שלו ? האם יש לכם רעיונות מה עליי לעשות (כמובן שנזק כלשהו לא בא בחשבון...)

פורסם (נערך)

לפי מה שאני יודע כל עוד הרכב עד רוחב מסוים, שאני מאמין שהרכב שלו לא עובר את זה, הוא רשאי לחנות שם.

אתם יכולים לדבר איתו ולהחליף חניות.

עריכה אחרונה על ידי non22

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

אבל הוא מפריע לשימוש סביר בחניה הפרטית שלי ! אני לא יכול להיכנס בכלל מהצד של הרכב שלו!

הסימון בחניה ״יועד לרכבים פרטיים״ אני חושב, אפילו ג׳יפים נכנסים שם וזה בסדר, איך ייתכן שאם הוא מפריע לשימוש בחניה הפרטית שלי, ואין שום דרך חוקית לטפל בזה ?

פורסם

שים 2 עמודים על הקו בין החניות, כך שגם הוא לא יוכל לצאת ולהכנס אל ומהרכב. בתקוה שהוא יבין ת'רמז.

אם לא יבין, תתיעץ עם מישהו מוסמך יותר, אולי מתרבות הדיור, על מה מותר ומה אסור לחנות בחניה פרטית של בנין דירות.

פורסם

אצלי בבניין לאחד השכנים יש סילברדו שתופס את כל רוחב החניה מקו לקו, הוא אפילו לא חשב לחנות בחניה שלו בין שני שכנים אחרים. הוא חונה בחוץ עם כל המשאיות, טנדרים ענקיים, מיניבוסים וכו'...

גם אני הייתי נוהג כמוהו, מתוך כבוד והתחשבות בשכנים.

×
×
  • תוכן חדש...