Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק שאלה.

 

תיאורתית , רכב ישן חייב אישור בלמים כי הוא ישן. אם אני אגיד שכל מערכת הבלימה ברכב שלי מקורית לחלוטין פרט לצלחות ודיסקיות כמובן ואילו רכבים מודרנים הרבה יותר בעיות קורות עם צינורות בלם, משאבות וכו' כל זאת שעבדתי במוסכים ואף כשליח וראיתי את ההזמנות... אני רוצה שיסבירו לי את הצורך ב150-200 שקלים האלו בנוסף לאגרה ולכל הדברים האלו?

 

אני רואה המון רכבים מודרנים יחסית(בטח לא בגיל שדורש אישור בלמים) שמחליפים את כל החלקים שם על ימין ועל שמאל.

 

מה עשינו בזה אז שרכב ישן בלבד חייב אישור זה?

 

:twisted:

פורסם

משרד התחבורה יוצא מנק' הנחה שבעל רכב מיושן אינו משקיע באופן תדיר בטיפול ברכבו לעומת בעל רכב חדיש יותר.

אי לכך הוא מחייב את המיושן להכנס למוסך לבדיקה בפירוק.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
משרד התחבורה יוצא מנק' הנחה שבעל רכב מיושן אינו משקיע באופן תדיר בטיפול ברכבו לעומת בעל רכב חדיש יותר.

אי לכך הוא מחייב את המיושן להכנס למוסך לבדיקה בפירוק.

 

זה בדיוק מה שאני לא מבין במדיניות של משרד התחבורה, ואני חושב שיש שם הרבה אינטרסים וצביעות.

רכבים שמשרתים בחברות ליסינג עושים הרבה יותר קילומטרים מרכבים פרטיים, כך שכבר בשנה הראשונה שהרכב על הכביש הוא יכול לגמור את הבלמים. כנ"ל לרכבים מסחריים, וציבוריים.

וזה תקף אפילו יותר לרכבים בני 3 4 6 9 10 13 שנים. למה להתחיל לחייב דווקא מגיל 15 ? הרבה יותר הגיוני לחייב את כל הרכבים בני 3 ומעלה.

כנראה הסיבה האמיתית לדרישה הזו היא לא תקינות הבלמים אלא ליצור בילבול מוח וטירטור כמנוף של לחץ לגרום לבעל הרכב הישן להיפטר ממנו.

פורסם (נערך)
לדעתי הדבר הכי חכם שאפשר לעשות זה לבקש להנפיק אישור במעמד החלפת הברקסים,כי בכל מקרה הם לוקחים איזה 400 שקלים רק עבודה בממוצע.

 

עובי מינימלי של הצלחת = 18 מ"מ

 

עובי מינימלי של הרפידה = 1 מ"מ (אבל כמובן שזה מוגזם ואין סיבה להגיע למצב כזה, מחליפים כבר ב-3-4 מ"מ)

 

תודה !

 

ולמרק - הדבר הכי חכם כנראה זה להגיע עם המידות האלה ואם אתה מתבקש להחליף בלמים להתעקש על מדידה מדוייקת ושיראו לך שיש חריגה ממה שקבע היצרן.

 

אני מתכוון לנסות מוסך שהמליצו עליו בבני ברק, אעדכן אתכם בהמשך.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם
זה בדיוק מה שאני לא מבין במדיניות של משרד התחבורה, ואני חושב שיש שם הרבה אינטרסים וצביעות.

רכבים שמשרתים בחברות ליסינג עושים הרבה יותר קילומטרים מרכבים פרטיים, כך שכבר בשנה הראשונה שהרכב על הכביש הוא יכול לגמור את הבלמים. כנ"ל לרכבים מסחריים, וציבוריים.

וזה תקף אפילו יותר לרכבים בני 3 4 6 9 10 13 שנים. למה להתחיל לחייב דווקא מגיל 15 ? הרבה יותר הגיוני לחייב את כל הרכבים בני 3 ומעלה.

כנראה הסיבה האמיתית לדרישה הזו היא לא תקינות הבלמים אלא ליצור בילבול מוח וטירטור כמנוף של לחץ לגרום לבעל הרכב הישן להיפטר ממנו.

1. רכב החכר בצע עד לאחרונה טסט כבר בשנתו הראשונה. בעקבות ממצאי הרישוי שעלו, הוחלט כי ניתן לתת להם פטור מכך.

2. רכב מסחרי/משא מבצע רישוי שנתי כבר בשנתו הראשונה.

3. רכב ציבורי מבצע רישוי שנתי בשנתו הראשונה ומביא אישור תקינות על מע' הבלמים בכל שנה.

4. רכב בעל בלמים פנאומטיים(אויר או אויר משולב) חייב באישור בלמים כל שנה.

5. רכב מעל 16 ט' חייב באישור בלמים כל שנה.

6. מונית חייבת באישור מיושן לאחר 10 שנים ובתום 12 שנים היא חדלה משרות.

7. אוטובוס חייב באישור מיושן לאחר 15 שנים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
תודה !

 

ולמרק - הדבר הכי חכם כנראה זה להגיע עם המידות האלה ואם אתה מתבקש להחליף בלמים להתעקש על מדידה מדוייקת ושיראו לך שיש חריגה ממה שקבע היצרן.

 

אני מתכוון לנסות מוסך שהמליצו עליו בבני ברק, אעדכן אתכם בהמשך.

 

המוסך בבני ברק - מוסך חן, מבקש 260 שקל על הבדיקה. מחיר מופקע, אני מחפש מוסך אחר.

פורסם (נערך)

טוב נצטרך להכין 400 שח מהשנה. כמה עצוב. מוכן לעמוד עמדה 1 ואם משהו בטיחותי לקוי שיקחו את הרכב. כמה שטויות במדינה 1.

עריכה אחרונה על ידי מיכאל לאוה
פורסם

תודה מארק, אני אנסה את המוסך הזה בפעם הבאה.

היום הייתי אצל מוסך אדמונד בחולון, והם היו מצויינים.

רפי בדק את הבלמים, היה ענייני מקצועי ומהיר, פירק את הגלגלים ומה שהוא מצא בבדיקה תאם לגמרי את מה שאני יודע על מצב הבלמים (הם במצב חדש) , ונתן את האישור !. בלי שום שטויות, ישר ולעניין.

רשמתי לעצמי את המוסך ואחזור אליו גם בעתיד.

 

לקחו 117 שקל על הבדיקה, מחיר הוגן לגמרי.

פורסם
תודה מארק, אני אנסה את המוסך הזה בפעם הבאה.

היום הייתי אצל מוסך אדמונד בחולון, והם היו מצויינים.

רפי בדק את הבלמים, היה ענייני מקצועי ומהיר, פירק את הגלגלים ומה שהוא מצא בבדיקה תאם לגמרי את מה שאני יודע על מצב הבלמים (הם במצב חדש) , ונתן את האישור !. בלי שום שטויות, ישר ולעניין.

רשמתי לעצמי את המוסך ואחזור אליו גם בעתיד.

 

לקחו 117 שקל על הבדיקה, מחיר הוגן לגמרי.

לבדיקת בלמים לא לעבודה על הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...