Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שכבר יותר מ 10 שנים לא ביקרתי בחנות בגדים. משאיר את זה לאשתי.

גם אני, עד שזה מגיע למכנסיים ולנעליים. אין ברירה, את אלה צריך למדוד. אז נעליים לא כל כך אכפת לי - בד"כ אני קונה בחנויות ספורט ונהנה מהצבעוניות והמבחר, אבל כדי להניס אותי למצב רוח של קנית מכנסיים אני צריך מאמץ מיוחד.

הצד הטוב של אשתי בעניין הוא כשרון מדהים לקנות בגדים בשוק, או, לכל היותר, ברשתות זולות כמו קאמורה ותמנון, אבל לא לחזור על שילוב יותר מפעם אחת כך שתמיד נראים טיפ טוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זהו שאשתי לא יודעת לקנות יעיל.

 

נעליים זה יותר פשוט כי לרוב זה נעלי ספורט או טימברלנד. מכנסיים חייבים למדוד ואז אני קונה 10 זוגות אותו הדבר בצבעים שונים ויש לי שקט להרבה זמן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

דווקא עם נעליים ומכנסיים אני מסודר.

בלנסטון ודגמ"חים אני קונה בחנות לכלי עבודה. ככה אני מרגיש בסביבה טבעית

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אין חנות שמכירים.

 

תנסה את GOLF יש להם מבחר מותגים כגון צומי, גולף, ספרינט, מקס מורטי, ריפ-קורל, דניאל הכטר וכו'. בטוח תמצא משהו.

לגברת אפשר לנסות את 'לורד קיטש' ו/או גולבארי.

משכנתא זה קל

פורסם (נערך)

אני גם הייתי כמוך וכשהתחלתי עבודה עם קוד לבוש אז האמת שגם הגיע לי התיאבון. גיליתי שאני אוהב בגדים נאים וגיליתי שאני אוהב לקנות אותם. המגבלה היא הכסף :)

אני עושה את זה מהר מאוד, כי כשאני רואה משהו שאני אוהב אני בד"כ פוגע. מכיר מה יושב עליי טוב ואילו דברים מתאימים לי או לא. אין מה לעשות, במציאות של היום יש מקומות שלא מספיק להיות מקצועי, צריך גם להיראות כך.

 

בקשר לבעיה שלכם, אני באמת לא מבין למה זה כזה סבל עבורכם? אתם מבינים למה זה בלתי נסבל? זה ממש עינוי? מה הבעיה עבור אדם בוגר לבחור 3 דקות חולצה? גם בסופר אתם ככה?

אם זה עד כדי כך קשה ממליץ באמת על סטייליסטית. זה יעלה כסף אבל יתאימו לכם מלתחה מא' עד ת'.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מוכן לתת שירותי סטיילינג בחינם לגברים חברי הפורום *

 

 

 

*הכותב הינו בעל אוריינטציה הטרוסקסואלית ואינו עוסק בשירותי סטיילנג כמקצוע אלא כתחביב בלבד.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

בקשר לבעיה שלכם, אני באמת לא מבין למה זה כזה סבל עבורכם? אתם מבינים למה זה בלתי נסבל? זה ממש עינוי? מה הבעיה עבור אדם בוגר לבחור 3 דקות חולצה? גם בסופר אתם ככה?

אם זה עד כדי כך קשה ממליץ באמת על סטייליסטית. זה יעלה כסף אבל יתאימו לכם מלתחה מא' עד ת'.

 

אנחנו זוג מאותגר אסטטית.

העיסוק ב"יפה/לא יפה" לא מעניין אותנו בדרך כלל*

זה מתבטא בהמון תחומים שלחלק מהאנשים נחשבים מהותיים - כמו בנית בית.

חשובה לנו הנוחות. אם הקיר יהיה בצבע ורוד או סגול.. לא קריטי.

כשאנחנו נאלצים להתעסק בזה, יוצא שאנחנו מתנהגים כאילו נתנו לנו לנבור באשפה. מאבדים את הסבלנות ורוצים שזה יגמר כבר. היות ובגדים לא נמדדים רק במידת הנוחות שלהם (כי אז היינו מסתובבים בטרנינג) לפן האסטטי יש מקום ושם אנחנו הולכים לאיבוד.

 

 

 

 

*הסתייגות: אני לא אקנה אוטו שהוא מכוער בעיני. כאן זה חשוב לי. אני לא צריך שיהיה יפה - רק שלא יהיה מכוער.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

גם אני ממדר את עצמי מחנויות בגדים- בישראל. בין המוכרנים המעיקים, אופנה של ערסים מתקדמים יותר או פחות ואפילו איכות שירדה פלאים בשנים האחרונות, כל העסק נהיה עבורי חוויה מפוקפקת.

 

כמעט כל הארון שלי הגיע מנסיעות לחו"ל; Esprit, St. Ollivers, Humanic ועוד ועוד. בשלב הנוכחי כבר הגעתי לכמות כזו שבאמת שאין לי מה לחפש בחנויות.

 

 

ובאותו עניין: למה בישראל, כשאתה מגיע לקופה שואלים אותך: "מי טיפלה בך?" כלומר, אני מבין למה שואלים, שהמוכרן יקבל את הקומישן שלו. אבל למה זה צריך להטריד אותי ואיך אני צריך לדעת מה השם שלו\ה? תמיד אתה מוצא את עצמך מתאר את המוכרנ\ית בסגנון: "זאת ההיא עם הנזם באף והפאלולה מעל הגבה".

פורסם

המוכרנים מקבלים בונוסיםעל מכירות. בהום-סנטר ובדיוטי פרי הם מדביקים מדבקות זיהוי על המוצר, אשר נסרקות בקופה. בחנות הלבנים אתה מתאר את השחורדינית עם העקבים, והקופאית מקלידה את קוד המתאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם באוטו-דיפו זה ככה:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

במצב זהה שכרתי שרותי סטייליסטית. זה מתחיל מפגישה בבית להכרות אישית בין הנשים ומעבר על המלתחה הקיימת ובירור צרכים.

לאחר מכן יש פגישה נוספת שהסטייליסטית יודעת בדיוק באיזה חנות איזה פריטים קונים. זה הופך את השופנג ליעיל וממוקד מטרה. לשונאי שופינג אין יותר טוב מזה כשמישהו לוקח אותם ביד ומשחרר מצורך להתאים ולשבור ראש.

מאוד עזר לאשתי בדיוק במקרה כשקיבלה קידום ונדרשה ללבוש יותר ייצוגי.

פורסם

בהחלט ניתן לקנות בגדים באיכות טובה ובעיצוב עדכני (וגם לא עדכני) בישראל. נכון שהמוכרנים מעיקים לפעמים אבל ניתן לפתור את זה די בקלות עי בקשה מנומסת לא לנסות לעזור עד שאתה עצמך תפנה אליהם. זה נכון שלמי שיש טעם מאוד יחודי ומחפש דברים ספציפיים לפעמים יתקשה למצוא פה או מי שמעדיף מותגים אמריקאיים או איטלקיים יצתרך לשלם אליהם יותר בישראל. אבל לאדם הממוצע או כזה כמו פותח השרשור שהוא מבחינת"דף לבן" אין שום בעיה למצוא בגדים באיכות טובה ובמחירים סבירים

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
מכירים שופהוליק? מה עושים כשהמצב הוא הפוך?

גם אשתי וגם אני מתעבים את כל ההליך של קניית בגדים.

אין פה עניין של קמצנות, כי זו לא ההוצאה הכספית שעוצרת אותנו.

 

יניב

 

אני עובד כבר מס' שנים בזארה בקניון רמת אביב.

כיום אין להם מתחרים, ואין בחורה שלא קונה בזארה, וכמובן באופן זהה בגברים.

אם רוצים שירות אישי ממש - הם נותנים שירותי סטיילינג בעלות סמלית (כ200 ש"ח +-) עם סטייליסטית הבית שכבר כ 7 שנים בחברה.

זה יכול להיות פתרון מצוין היא תמצא לכם הופעות ותתאים הכל פיקס.

פורסם
תן דוגמא, בבקשה.

זארה גולף מנגו פולגת יו ניימ איט. מה שקובע באמת זה שהבגדים מתאימים לגוף ,והולמים את הגוף והולמים את הסיטואציה שהבן אדם נמצא בה . ורצוי גם שזה לא יהיה משהו מהארון של סבא (או במקרים מסוימים דווקא כן (אבל זה כבר רמה אחרת של סטיילינג של אנשים שמבטאים את עצמם באמצעות בגדים ומחפשים לבלוט)

רוצה לומר שכדי להראות טוב לא חייבים ללבוש את ההי אנד ואם הבד הוא לא מהאיכות הכי מעולה והתפר הוא לא פלס זה לא מה שיקבע וזה לא מה שאנשים שמים לב אליו . חוץ מכמה משוגעים לבר אבל זה כבר סיפור אחר.

...Our necessities are few but our wants are endless


×
×
  • תוכן חדש...