Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכירים שופהוליק?  מה עושים כשהמצב הוא הפוך?

גם אשתי וגם אני מתעבים את כל ההליך של קניית בגדים.

אין פה עניין של קמצנות,  כי זו לא ההוצאה הכספית שעוצרת אותנו.

אין גם עניין של מידות חריגות. היא מידה 40 ואני - אין לי מושג מה המידה שלי.

שנינו פשוט לא מסוגלים להיות בחנות בגדים יותר מדקות בודדות.

16 שנה הסתדרנו עם המצב הזה פחות או יותר. אני מסתובב עם חולצות "ראלי רייד 2004" וכל מיני בגדים שאמא שלי קנתה לי לאורך השנים והיא גם.

לי העניין לא ממש מפריע,  כי בעבודה אני עובר לבגדי עבודה והיא עבדה כל השנים במקומות שלגיטימי להגיע בהם עם טרייניג.

הבעיה התחילה כשהיא עברה לעבוד בחברת הייטק והלבוש שלה הפך פחות ופחות מתאים.

העובדות האחרות מגיעות עם חליפות מחוייטות והיא עושה את המיטב מהמבחרא בארון.

היום ניסינו (שוב) לעשות סיבוב קניות. זה לא הולך.

היות והקניותהיום היו עבורה - אני הייתי זה שניסה לשדל אותה להחזיק עוד קצת בכל חנות, אבל אני מבין אותה - זה סיוט לשנינו. אין טעם לקרוא למוכרן לעזרה. זה יגרום לנו לברוח מהר יותר.

היא ניסתה בעבר לצאת עם חברה לסיבובי שופינג כאלה. כלום.

 

יש פתרון לאנשים כמונו? ולא, אין טעם לשלוח אותנו לטיפול פסיכולוגי

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני בדיוק באותה הסירה, אצלי זה בא מהמקום של האי-יכולת "להתחפש", YOU SEE WHAT YOU GET, כמו כן פחד וסלידה מאנשים "מחופשים", שכן אני מרגיש שהם מסתירים משהו.

 

אני הולך עם ג'ינס וחולצות T פשוטות, בדר"כ אמא שלי קונה לי בגדים.

פורסם

אני גם ככה,

הפתרון במקרה הזה זה לבקש מחבר/ה חולה שופינג להצטרף, לקלל כל רגע בלב ולתקתק את הקניות כמה שיותר מהר.

----

פורסם

לא קניתי בגדים מאז נפרדתי מהחברה, למעט חולצה של Megadeth שהזמנתי דרך האינטרנט.

הפתרון הוא באמת ליווי של חבר/ה, או הזמנה אונליין.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

גם אני מבין אותך וגם אישתי לא אוהבת שופניג.

תכלס זה ברכה כי המון בזבוז כסף נחסך ככה.

 

במקום לבזבז מאות או אלפי שקלים על כל מיני תכשירים יוקרתיים היא קונה שמפו של 10 או 20 שקלים וכך גם עם רוב הדברים האחרים.

ואם היא אומרת לי שהיא רוצה/צריכה משהו יקר אז אני יודע שזה לא סתם אלא באמת היוצא מן הכלל וזורם בכיף.

 

לאחר ההקדמה הזו שנכתבה כדי שתבין שזה לא כזה גרוע,

התובנות שלי מהנושא הן שפשוט אין ברירה.

חייבים ללכת ולשרוף הרבה זמן בכל מיני חנויות, רשתות וקניונים כדי למצוא בגדים נורמלים המשלבים גם נוחות, גם נראות וגם מחיר הגיוני.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תזמינו מאיביי דברים שנראים לכם שאתם מסוגלים ללבוש. זה מה שאני עושה כשיש צורך בבגדים. בחנויות בגדים אני מרגיש לא שייך, כאילו נכנסתי לשירותי נשים.

זה לא עניין של תחפושות. פשוט רוב האנשים מתלבשים כמו מה שהם רוצים להיות, כי זה נותן להם הרגשה טובה, וזה לא תמיד תואם את המציאות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כשאשתי גוררת אותי לקנות בגדים עבורי, אני תמיד מרגיש שהצלתי נפש בישראל.

 

 

התאפקתי לא לרצוח את המוכר/ת...

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

הפתרון פשוט מאין כמוהו: אני מצוות אליך ואל אשתך את אשתי למשך כמה שעות, והיא כבר תדאג לחולל אירוע רב נפגעים בכרטיס האשראי שלך במיטב חנויות האופנה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אם אשתך רוצה לקנות לעצמה על חשבון הכרטיס שלי, יש מצב.

אשתי תצא מהסיבוב עם פריט בודד במקרה הטוב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

סטייליסטית יכולה למנוע ממנה את ההגעה פיזית לחנות?

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

תנסו לעשות את הקניה מחנויות ברשת, אפשר למשל להתחיל ב NEXT, איכות לא רעה, מחירים טובים ומשלוח חינם (שימו לב למגבלות תשלום מיסים).

זה יחסוך מכם לפחות את ה"חוויה" של להכנס לחנות ולהתמודד עם מוכרים/מוכרות מעיקים, שזה אחוז לא מבוטל מהחוויה המפוקפקת.

בנוסף - יש להם שירות לקוחות טוב מאוד (זמין בפייסבוק למשל) ואין בעיה להחזיר אם המידה לא תואמת.

פורסם

מניח שכן, מודדת אותה, שומעת העדפות, ממליצה המלצות, מקבלת תקציב ושבה עם בגדים.

 

עובד אצל המעושרים, אולי יש גם לפשוטי העם. :wink:

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

חצי מהעולם עובד בהיי-טק (וזה כולל אותי, לצערי), אנחנו לא יותר מחוטבי העצים ושואבי המים של העת החדשה, לא צריך להתלהב יתר-על-המידה.


×
×
  • תוכן חדש...