Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ריתוך. כדי שתוריד אצבע צריך להיות עם סף כאב ממש גבוה... יקח די הרבה זמן.

ברתכת אתה יכול להחזיק חלק גם 1 מ"מ ליד הנקודת פגיעה של הלייזר ולא תרגיש שום דבר

 

אגב הפיתרון של הקיצור חגורה מהאבזם- הכי טוב. רק תכין מצית לסגור בקטנה תפרים וכאלה שיכולים להפרם כשחותכים את החגורה. (עשיתי את זה בעצמי לפני שבוע וכבר שכחתי)

אז איך אתה עובד עליה בלי להיות בחדר? לי יצא לעבוד על מכונת ריתוך קטנה, יש לכם משהו אוטומטי?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אז איך אתה עובד עליה בלי להיות בחדר? לי יצא לעבוד על מכונת ריתוך קטנה, יש לכם משהו אוטומטי?

אנחנו לא (בינתיים. עד שנרצה את כבוד הממונה). והמכונה לא אוטומטית

 

כל מה שצריך זה משקפי מגן לאורך הגל המתאים וזהו.

נכון (ויש לנו). וזרוע יניקה אם מרתכים דברים מאסיביים או רעילים במיוחד (ואנחנו לא)

 

אם מחליטים לעשות חור באמצעות לייזר, ממליץ לקפוץ למישהו שמוכר כאלה מכונות בשביל "הדגמה". להם מותר לעבוד בצורה נורמלית בלי ממוני בטיחות מציקים

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
כל מה שצריך זה משקפי מגן לאורך הגל המתאים וזהו.

 

אנחנו לא (בינתיים. עד שנרצה את כבוד הממונה). והמכונה לא אוטומטית

 

 

נכון (ויש לנו). וזרוע יניקה אם מרתכים דברים מאסיביים או רעילים במיוחד (ואנחנו לא)

 

אם מחליטים לעשות חור באמצעות לייזר, ממליץ לקפוץ למישהו שמוכר כאלה מכונות בשביל "הדגמה". להם מותר לעבוד בצורה נורמלית בלי ממוני בטיחות מציקים

במכונה שאני עבדתי עליה זה מובנה כי מסתכלים לאיזור הריתוך דרך משקפות דמוי טלסקופ (כמו שאמרתי מכונה לדברים ממש קטנים ועדינים) איך זה אצלכם?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אני לא חותך בלייזר (וגם לא מכופף. נפח החיתוכים והכיפופים אצלי לא מצדיק להחזיק ציוד כזה) אבל אני מבקר הרבה מאוד אצל קבלני המשנה שלי ומשקפיים מתאימות זה מספיק.

 

גם עם המשקפות אל תוותר על משקפי מגן מתאימות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אין אצלי ריתוך בלייזר אני עבדתי עליה לצורך ניסיון בלבד במפעל של חבר שקנה כזו, אצלי רק חותכים ומסמנים בלייזר

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
במכונה שאני עבדתי עליה זה מובנה כי מסתכלים לאיזור הריתוך דרך משקפות דמוי טלסקופ (כמו שאמרתי מכונה לדברים ממש קטנים ועדינים) איך זה אצלכם?

 

אמורים לעבוד גם עם הסטריוסקופ וגם עם המשקפיים.

קיווינו לסדר את כל מה שצריך ולהכניס את הרתכת לעבודה לפני שהממונה בטיחות יתפוס אותנו וישבית את השמחה, עד שנסדיר את כל מה שצריך, אבל לא הצלחנו ועכשו הוא משתגע עלינו עם כל מיני דברים לא קשורים :(

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סוף הסיפור - היום נכנסתי למתפרה בביג פולג, והם נתנו לי להשתמש בכלי חוריזציה שלהם בחינם.

 

ככה שעשיתי לא חור אחד, אלא שניים :multi::king::multi:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...