Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחים, לפני שבוע העליתי פוסט וביקשתי רכב לאשתי לנסיעות קצרות מאוד - 6 דקות כיוון פעמיים ביום + כמה נסיעות קצרות נוספות. אוטומט בלבד

 

השיקול העיקרי היה אמינות

.

 

מפה לשם ההמלצה היתה יונדאי גטס...

ראיתי כמה כאלה מהשנים 5-6 והם הרגישו לי קצת עלובות בלשון המעטה.

כאילו הרכב יתפרק מיד אחרי הפנייה.

 

בכל מקרה אני חושב להגדיל את התקציב לכיוון ה 12-15 , חשבתי ללכת לכיוון של :

מזדה 323 שנת 4-5

מזדה 6 שנת 2003 (ראיתי אחת מעניינת)

סובארו אימפרזה 2004-2007

מיצובישי לנסר\כריזמה 2004-2006.

 

האם הכיוון שלי נכון? ממה להתרחק בדגמים האלה ?

יש המלצה למשהו נוסף?

פורסם

מזדה 323 שנת 4-5

 

למיטב ידיעתי, ב-2004 ה-323 הוחלפה ב-3. אאל"ט יש עדיין 323 מ-2004, אבל לא מעבר לכך.

 

חוץ מזה, התפרסת פה לכיוונים שונים מאוד מבחינת הקטגוריה. ההבדל בין גטס למאזדה 6 הוא גדול. יש חשיבות מבחינתך לגודל הרכב? (צריכת דלק אני מניח שלא במיוחד חשובה לך, כיוון שהנסיעות מעטות וקצרות).

אם אתה נשאר בסדר הגודל של הגטס, הייתי בודק את האופציות של דייהטסו סיריון או סוזוקי סוויפט משנתונים נמוכים יותר (סביבות 2003).

פורסם

לא בדקתי דיאטסו , הגודל לא חשוב לי אבל אני כן רוצה שהוא ירגיש נורמלי.

 

פשוט אני חושב שרכבים כמו מזדה 3 נועדו לשרוד יותר שנים לא?

 

מה לגבי פוקוס?

פורסם

מחזק את ההמלצה לפוקוס. קצת איטית אבל אמינה וזולה. הרבה חלפים ותחזוקה סבירה

 

האמת שכל שאר האופציות שהעלית גם ראויות למעט ה 6. כי לדעתי תחזוקה של ה 6 תהיה מעט יקרה וללא סיבה אמיתית במצבך.

 

אבל בגדול במחירים הללו המודל פחות חשוב מ:

מצב הרכב והתחזוקה שלו

מועד הטסט

צמיגים

 

משך זמן הבעלות של המוכר הוא אינדיקציה טובה למצב הרכב. אם הוא נמכר אחרי זמן קצר זה סימן רע מאוד

פורסם

למה לא ללכת על צרפתי? בזכות התדמית השלילית שלה אפשר למצוא מכוניות מתוחזות במחירים זולים ביותר.

בתקציב שלך תוכל למצוא רנו מגאן 08

פורסם

השאלה אם התדמית משקפת את המציאות...

 

ראיתי היום סובארו אימפרזה 4X4 GX 2.0 , שנת 2004 . האמת שהרכב מרגיש טוב ונראה די שמור.

200 א' ק"מ ...

 

שווה ללכת על דגם כזה? אני לא צריך 4X4 ולא מנוע 2000 אבל לפחות מרגיש בטוח ויציב על הכביש...

מישהו יכול להמליץ או לשלול?

חלפים יקרים ? תיקונים?

×
×
  • תוכן חדש...