Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
יש יבואנים ויש. תמיד שווה לנסות.

אני שלחתי מייל לפיאט על הסווירלס ברכב שלי כי לא יכולתי לראותם במעמד המסירה (ירד גשם), הגיע אליי הביתה נציג שלהם והציע לי שני טיפולים חינם או טיפול אצל הדיטיילר שלהם.

 

בוודאי שכדאי לנסות. אני רק טוען שהסיכוי שהוצאת רכב חדש ולאחר כמה ימים (אפילו שעות)

תגיע אליהם בטענות שהרכב לא נקי? לא רציני,בעייתי - ובצדק.

סביר להניח שאתה מבין לבד כמה זה בעייתי.

 

זה שיש יבואן שהלך לקראתך, זה יפה. רק קח בחשבון שיכול להיות שהם ידעו על בעיית

סווירלים ברכב שלך? לכן היו יותר "גמישים" איתך. לא טוען שזה היה בפועל -רק נותן נקודת מבט נוספת. מעבר לזה כמה אנשים באמת יודעים ומבחינים בסווירלים? מיעוט.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

מאוד קל להאשים אותם (צמפיון).

הרכב בן 4 ימים בלבד לכן גם אם אתה באמת היית גורם המכה לא הייתה יכול להצטבר חלודה בפרק זמן כל כך קצר. אי לכך ,זה נמסר ככה ללקוח.

פורסם

הקטע שהם אומרים שזה צבע של רכב אחר שקיבל את הפתיחה

גם לפי התמונות אני לא חושב שזה חלודה אלה באמת צבע חיצוני

פורסם

סערה בכוס קולה.

תיקון קליל וקצת מושקע עם מכחול וזה נעלם.

 

פו"ש, חבל שלא ביקשת מהם בקבוקון צבע רכב לתיקונים עתידיים, היית מצליח להעלים את הפגיעה הזו בקלות.

פורסם

פות"ש, גם אם תנצח, מה תקבל ? צביעת דלתות? לא ממליץ בכלל... גם החלפה של דלתות זה משהו שיפגע לך בסחירות העתידית של הרכב.

תבקש טיפול חינם ותסיים את הסיפור,שריטות כאלה יופיעו גם אם תשמור על הרכב בפדנטיות, תודות לישראלי היפה

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...