Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

בעקבות הפוסט מעליי של המאזדה שהתגלתה מלאת חלודה החלטתי לבחון את הרכב שקיבלתי מחדש גם כן.

ונתקלתי בשתי שריטות הזויות בדופן הדלת של הנהג, הרכב אצלי מיום שלישי וגיליתי אותן בשישי בערב.

אני בטוח ב100 אחוז שלא דפקתי את הדלת בשום צורה ועל שום קיר, רכב, עמוד.. אני נוהג כמו סבתא ועוד לא חניתי אפילו בחניה צמודה שגם אם ארצה אצליח אדפוק ככה את הדלת, השריטות מאוד עמוקות ואף יש סימנים של חלודה, שנראים כאילו נמצאים שם שנים.

 

אני מודע לכך שיהיה לי מאוד קשה להוכיח שככה הגיע הרכב, ואפילו שיחזרתי עשרות פעמים את מהלכיי בימים האחרונים ופשוט אין סיכוי.

 

מה אתם מייעצים לי לעשות, כמובן שאפנה אל צ'מפיון אבל אני כבר מדמיין בראש את התשובה שלהם,

מדובר באוטו חדש מהחברה וזה מציק לי מאוד.

אני מצרף תמונות, האורך של כל שריטה הוא בערך ס"מ.

 

בן

1.jpg20151122_135711.jpg20151122_135726.jpg

עריכה אחרונה על ידי באטרף
פורסם

זה קילוף עד לצבע בסיס, ממכה של פתיחת דלת ייתכן בזמן ההכנה.

ללכת עם זה חזרה לסוכנות לא הגיוני שרכב יימסר ככה.

Opel Adam S 2017

פורסם

הצלחתי למצוא תמונה של הרכב מיום המסירה שגם שם רואים מעט את השריטות המדוברות.

אני עד עכשיו לא מבין איך פספסתי את זה.

 

איך מתקנים דבר כזה, צביעה עם מכחול?

פורסם

זה בעייתי, קשה להוכיח שזה לא באשמתך, בכל מקרה הייתי הולך אליהם זועם ככל האפשר.

התיקון עצמו צריך לכלול שיוף וצביעה, פשוט חבל על רכב חדש כלכך.

פורסם

זה לא רציני כל כך -במיוחד שזה בשוליים. לצערי במקדם או מאוחר זה יקרה

לך עקב תרבות נהיגה ידועה. תשכח לפנות ליבואן -הרכב יצא מהחניה שלהם בלי תלונות?

מבחינתם זה תם ונשלם. ( ויש בזה גם הרבה צדק)

 

מעט פוליש מקומי, צבע לפי מספר -ואתה מסודר.

ובגלל שזה בשוליים זה לא יהיה בולט במיוחד.

 

תתחדש וסע בזהירות, זה הכי חשוב.

פורסם

הרגע יצאתי מצמפיון התנערות מוחלטת מהאחריות וההטחת האשמה בי בלבד.

יש לי תמונה של הרכב 20 דקות אחרי שיצאתי משם בחניה הראשונה שאי פעם חניתי עם הרכב והם טוענים שזה אני, ושלא מדובר בחלודה אלא רק צבע של הרכב השני שפגעתי בו.

עשו לי טובה וצבעו עם מכחול ישר על המכה זה נראה כמו טיפקס על נייר.

 

בקרוב אעלה תמונה.

 

יכול להיות שאני מגזים אבל זה צובט לי.

פורסם

בן אגם שם כל כך הרבה כסף על רכב, להיות טיפה אנושי ולתת ללקוח לצאת מרוצה זה מעל הכל מבחינתי, מה הבעיה שלהם לצבוע את האזור כמו שצריך?!

תחלס לא עולה להם כלום!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה לא מגזים, ככה לא מוסרים רכב. (בהנחה ולא אתה עשית את זה)

אם אתה היחיד שנהג ברכב ולא פתחת את הדלת על אף רכב אחר, זה כנראה קרה שהרכב היה באחריותם. חבל שלא שמת לב לזה במעמד המסירה, אבל זה כבר לא משנה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אל תוותר, מצד אחד אני לא יודע מה עושים במקרה כזה - צביעה מחדש של כל הדלת זה דבר שדיי יכול לבאס יותר אפילו בגלל איכות עבודה ירודה (תודות לפחחים המעולים בארצנו) ומצד שני זה יכול להחמיר במקרה של חלודה / קילוף צבע נוסף עם הזמן

Opel Adam S 2017

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי אין מה לצבוע את כל הדלת וניתן לעשות תיקון נקודתי. אם תצליח לשכנע את צ'מפיון לתת לך החזר על טיפול אצל פחח מקצועי שאתה תבחר, זה יהיה מעולה.

לא יודע כמה זה מציאותי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ליאב בוא אני אגלה לך "סוד" שאף אחד לא ישמע. רוב חברות הרכבים

עושות תיקוני צביעה קטנים כשהרכב מקבל מכה בהובלה. יש אחוז מסוים שזה מותר להם.

הרי אתה לא מצפה שרכב שקיבל מכה קטנה יוחזר לאוניה לארץ מוצאו.

 

מעבר לזה זאת לא מכה לצביעת כל הדלת.

פורסם

טוב אז אחרי שקצת העצבים נרגעו לי מהיחס שקיבלתי, הנה התמונות -

bot 2.jpgbot.jpgtop.jpg

 

וזאת התמונה של הרכב 20 דק' אחרי שקיבלתי אותו (חתכתי את התמונה לאזור הפגוע) ניתן לראות בברור את אותה התבנית של הפגיעה, לא שהתמונה הזאת עזרה לי.. הם מקטינים ראש, אני כן מבין את ההגיון שהכל יכול לקרות ב20 דק' אבל רבאק זאת הפעם הראשונה שיצאתי מהאוטו אחרי שלקחתי אותו.

 

20151117_1622334.jpg

 

פניתי לשירות הכללי של צ'מפיון, בקרוב אשלח להם את התמונות ונראה מה תהיה תגובתם.

בכל מקרה אני באמת שלא יודע אם יש לי עצבים לכאב ראש זה, כי התחושה שזה הולך לכיוון מלחמה, הם לא להוטים לעזור.

פורסם
זה לא רציני כל כך -במיוחד שזה בשוליים. לצערי במקדם או מאוחר זה יקרה

לך עקב תרבות נהיגה ידועה. תשכח לפנות ליבואן -הרכב יצא מהחניה שלהם בלי תלונות?

מבחינתם זה תם ונשלם. ( ויש בזה גם הרבה צדק)

 

מעט פוליש מקומי, צבע לפי מספר -ואתה מסודר.

ובגלל שזה בשוליים זה לא יהיה בולט במיוחד.

 

תתחדש וסע בזהירות, זה הכי חשוב.

יש יבואנים ויש. תמיד שווה לנסות.

אני שלחתי מייל לפיאט על הסווירלס ברכב שלי כי לא יכולתי לראותם במעמד המסירה (ירד גשם), הגיע אליי הביתה נציג שלהם והציע לי שני טיפולים חינם או טיפול אצל הדיטיילר שלהם. בגלל שהדיטיילר שלהם זה לא מישהו מהמוכרים בפורום אז העדפתי לקחת את ההצעה הראשונה ואבצע את הטיפול אצל שלומי אדרת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני לא הייתי מוותר להם, השקעת ברכב את מיטב כספך.

המעט הוא לקבל שירות אני הייתי פונה שוב ושוב ואף מפרסם להם בדף הפייסבוק כולל תמונות והסברים, הם כבר יפנו אלייך.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

×
×
  • תוכן חדש...