Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתעלק

 

מחפש לאבי מחשב נייח פשוט ואמין (בעיקר עיבוד תמלילים ושטויות כאלה.)

כמו כן צריך לקנות כל הציוד ההיקפי. עכבר מקלדת מסך מדפסת.

 

אם זה גם בא עם מערכת הפעלה ואופיס מה טוב.

 

מי שימצא את הדיל הכי טוב יעשה אותו מאושר עם היציאה לפנסיה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

הרגע קניתי samsung evo 850 בנפח 250GB ב78 דולר באמזון+31 דולר משלוח.

סה"כ 110 דולר, 430 שקל בערך.

100 שקל פחות מבארץ, קח בחשבון שאמזון גם יכולים להחזיר לך חלק מהעלות של המיסים שמגולמת שם במידה וזה לא נעצר במכס או משהו כזה (החזירו לי בעבר איזה 20 דולר).

http://www.amazon.com/gp/product/B00OAJ412U?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00

עריכה אחרונה על ידי matanfr
פורסם
הזמנתי סט מקלדת ועכבר אלחוטיים Logitech MK710, אחרי שיש לי יותר מחצי עשור את הדגם הקודם LX710.

דרך אמאזון ב71.85$ כולל משלוח (כשבארץ המחיר הזול ביותר הוא 540₪).

 

עכשיו כדי להשלים את חגיגות יום שישי השחור אני מחפש הנחות על בגדים (גם לאשה), יש המלצות?

 

אשמח ללינק אם אפשר בבקשה

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם (נערך)

דרדסבא חפש את ה MI PAD של שיואמי יש עליהם עכשיו מבצעים טובים סביב ה-200$

מתן חבל שלא עקבת אחרי כל ההודעות באמזון הגרמני קצת יותר זול.

יש גם אופציה לא רעה בכלל על SANDISK חצי טרה ב-585 שח

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
מתעלק

 

מחפש לאבי מחשב נייח פשוט ואמין (בעיקר עיבוד תמלילים ושטויות כאלה.)

כמו כן צריך לקנות כל הציוד ההיקפי. עכבר מקלדת מסך מדפסת.

 

אם זה גם בא עם מערכת הפעלה ואופיס מה טוב.

 

מי שימצא את הדיל הכי טוב יעשה אותו מאושר עם היציאה לפנסיה.

 

תפנה לKSP, יש להם 60% הנחה על מוצר שני, אולי אפשר לסדר משהו ככה שיצא לך זול (נגיד לעשות כמה קניות של 2 מוצרים כל פעם).

They are trying to ban me...

פורסם

יואו איך בא לי למות MSI GTX 980 ב 355$ =1385 בארץ 2600 פשוט חצי מחיר דרך טייגרדיירקט הכי מצחיק כתוב שזה מוגבל ל Limit 11 per customer.

פורסם
הזמנתי סט מקלדת ועכבר אלחוטיים Logitech MK710, אחרי שיש לי יותר מחצי עשור את הדגם הקודם LX710.

דרך אמאזון ב71.85$ כולל משלוח (כשבארץ המחיר הזול ביותר הוא 540₪).

 

עכשיו כדי להשלים את חגיגות יום שישי השחור אני מחפש הנחות על בגדים (גם לאשה), יש המלצות?

בהחלט מחיר זול, לי יצא 110 עם המשלוח עד אלי! שזה עדיין יותר זול ממה שהיה לפני שנה בארץ (650 ש"ח).

תתחדש אחלה מקלדת.

Opel Adam S 2017

פורסם
יואו איך בא לי למות MSI GTX 980 ב 355$ =1385 בארץ 2600 פשוט חצי מחיר דרך טייגרדיירקט הכי מצחיק כתוב שזה מוגבל ל Limit 11 per customer.

אל תדליק אותי סתם!!!!!!! תן אחד שגם שולחים לארץ :) גם 970 טוב

פורסם

מה הסיכוי למצוא IROBOT במחיר טוב?

בארץ או בחול במחיר כולל נמוך יחסית ששולחים לארץ

אין לי בעיה עם דגם ישן גם (לדוגמת 650 שעולה בארץ בסביבות ה 1800 שקל)

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
מה הסיכוי למצוא IROBOT במחיר טוב?

בארץ או בחול במחיר כולל נמוך יחסית ששולחים לארץ

אין לי בעיה עם דגם ישן גם (לדוגמת 650 שעולה בארץ בסביבות ה 1800 שקל)

 

יש בMASSDROP משהו.לא מבין כל כך ברובוטים האלו אז אני לא יודע אם הוא טוב, מה שכן הוא זול משמעותית מבארץ.

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...