Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל דאגה אלון עלי עד יום שבת מוצא לך דיל על העכברוש. תזכיר לי מדי פעם למה כבר אין למקום להודעות בפרטי.

פורסם

לא יודע אם זה חלק מהבלק פריידיי, אבל אחלה ראוטר:

http://www.amazon.com/Linksys-Tri-Band-Designed-Device-Heavy-EA9200-4A/dp/B00ON7AX3U/ref=lp_13431004011_1_3?s=pc&ie=UTF8&qid=1448344092&sr=1-3

והמחיר רק לשעתיים הקרובות. מלחיץ:oops:

אני ממש מתלבט אם לקנות או לחכות לשישי...בכל זאת המחיר נחתך בחצי, כנראה שזה הקצה.

חבל שהוא לא מובנה עם מודם (ה fritzbox שלי גרם לי להיות מפונק)

מה גם, צריך שיפיטו..

 

אם מישהו פיספס גם אחלה מחיר על הרדיסק של סיגייט, 2טרה:

http://www.amazon.com/Seagate-Cache-3-5-Inch-Internal-ST2000VN000/dp/B00D1GYNT4/ref=lp_13431004011_1_6?s=pc&ie=UTF8&qid=1448344092&sr=1-6

פורסם
בבוקר הזמנתי עכבר לוג'יטק mx anywhere 2, שהוא עכבר מדהים ב270 ₪ באמאזון, בזכות השרשור הזה.

בארץ עולה 420 ₪.

 

אחרי שקראתי את ההודעה שלך, נכנסתי לאמאזון וזכרתי שהיה כתוב שהמשלוח בחינם, וראיתי שמחיר המשלוח קפץ והעלה את מחיר ההזמנה ל411 ₪.

מייד ביטלתי.

 

נשארתי מאוכזב

עם לב שבור

וללא עכבר

 

הכי זול שמצאתי זה ב-350 ש"ח מאמזון גרמניה

 

http://www.amazon.de/gp/product/B0107N87DQ/ref=ox_sc_sfl_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

פורסם

זה המחיר הרגיל שלו.

אני מחפש את הMX Master.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

צפרא טבא

ערן תודה על הלינק ראוטר רק שים לב אמזון לא שולחים לארץ אלא החנות בעצמה ייעצר במכס.

מוטי אמש היה דיל בגרמניה על ה PS4 אם אני זוכר נכון היה ב1500 שח עם משחק 1. אחפש לך עוד.

פורסם

כל העכברים האלה שרצים פה עושים לי חשק.

אבל אני נורא קטנוני בדברים האלה (ובכלל, יש שיאמרו).

קניתי את הלוג'יטק M705 והייתי בעננים מאיך שהוא מרגיש ביד. המנח האלכסוני של היד פשוט תפס אותי.

לקח לי חמש דקות של שימוש להבין שהוא דפוק מהיסוד ולהחזיר אותו לחנות. בגלל שהעינית שלו לא נמצאת במרכז הגוף אלא ממש בצד, הסמן לא זז בתיאום מלא עם מה שאתה מצפה שיקרה.

אז קניתי את הM560 במקום, והוא הרבה יותר טוב מהבחינה הזו, אבל פחות נוח לי ביד, ובשימוש ארוך זה מעצבן.

 

איך אלו שאתם מדברים עליהם?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

גוסטריידר -אמש היה דיל על טלפונים של BLU ב-50פאונד שווה לעקוב המחיר עלה ל99 פאונד .

 

חברה אולי לא נהפוך את השרשור לשרשור בקשות אני כבר לא עומד בקצב , שימו התראה על השרשור כך שכל דיל שעולה תקבלו התראה במייל.

×
×
  • תוכן חדש...