Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברה מישהו נתקל באיזה דיל טוב לאוזניות?

חיפשתי כל מיני ולא ידעתי איזו חברה לקנות.

אני צריך אוזניות לריצה כאילו שיתיישבו היטב בתוך האוזן ולא יפלו כל שנייה.

האמת שהאוזניות הפשוטות שהגיעו עם הנייד שקניתי לפני שנה היו מעולות, כמו של LG G3.

יש מחירים טובים בארץ או אמאזון?

 

קניתי לפני כמה חודשים xiaomi piston 3.

אמנם לא רץ איתן (או בלעדיהן...) אבל הן יושבות טוב מאוד באוזן (ויש גומיות בארבעה גדלים להתאמה מירבית).

סאונד מוצלח מאוד (באס קצת מודגש מדי, אבל זה באמת מינורי).

עלו לי 15$ מ geekbuying.com.

כדיבורית לטלפון הן לא מוצלחות כי המיקרופון שלהן מופנה החוצה מאיזשהי סיבה. כלומר, אלא אם אני מחזיק אותו ביד ומסובב את הכבל, שומעים אותי ממש גרוע.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

תודה טל. נראות מעולה. אין צורך בדיבור רק שישבו טוב באוזן תוך כדי ריצה וזה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לא ממליץ על שום אוזניות שיש עליהן מיקרופון (דיבורית) לריצה.

למכלול המקרופון + מקשים יש משקל שמוציא את האוזניה מהאוזן בריצה.. נורא מציק.

האוזניות הכי טובות שהיו לי אי פעם לריצה זה סיינהיזר CX200, קלות מאוד, לא זזות באוזן ואיכות צליל נהדרת. אבל זה קבוצת מחיר אחת מעל השיומי..

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

SSD של סאנדיסק, 480GB בקצת יותר מ-580 שקל.

מה אומרות? שווה? איך הוא לעומת ה-850EVO של סמסונג?

 

sanDisk-Ultra-2-5-Inch-Height-SDSSDHII-480G-G25/dp/B00M8ABFX6/ref=sr_1_1?s=pc&ie=UTF8&qid=1448293416&sr=1-1&keywords=SanDisk+Internal+SSD+480GB

 

זה ^ הלינק. צריך להכניס את הטקסטק אחרי /Amazon.com

משום מה כשאני שם את זה כלינק הוא משנה את הכתובת למשהו של Bestbuy.

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

כן, זה מה שהתכוונתי אליו. נראה שזה הסתדר כרגע, אבל זה בטח איזה סקריפט של vBulliten שעשו יד אחת עם בסטביי כדי להביא להם יותר לקוחות למבצעים והוא בטח יחזור שוב.

בכל מקרה, כרגע תיקנתי את הלינק גם בהודעה שלי. פשוט צריך למחוק את ה-amazon נקודה קום סלאש.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני בדיוק גם מחפש לקנות SSD 500GB, אבל אני נוטה יותר ל-EVO 850 (באמזון גרמניה הוא עולה כ-710 שקל), אני לא יודע אם ההבדל ביניהם שווה את התוספת של כ-130 ש"ח.

פורסם
ניקו אני קניתי כאלו לפני שנה מאוד מרוצה.

לגבי הטלוויזיות בקרוב הפתעה ממתינים לכמה תשובות.

 

רכשתי גם כאלו.

מבחינת סאונד ושימוש - אין תלונות, הסאונד מעולה והשליטה על הווליום דרך האוזניות זה פיצ'ר מעולה בשבילי.

לגבי נוחות - הדבר היחיד שהפריע לי ( שלא היה לי באוזניות הקודמות של פיליפס ) זה רעשים מוזרים מהגומי ( בחיכוך ) כאשר יש זיעה על האוזן ( דההה, זה לספורט כאילו אז למה יש את הרעש הזה? ). זה מוציא אותי מהשלווה בריצה ולפעמים אני מוריד אותן.

אבל זה אולי רק כי יש לי הפרעות לגבי רעשים קבועים:oops:

לזכותם יאמר שמגיעים המון מתאמים לאוזניים כך שנדיר להגיע למצב שאין מתאם שיתאים לאוזן בצורה נוחה.

פורסם

שיומי לא מיועד לריצה, תבדוק meelec s6 זה אותו הדגם כמו הm6 שהומלץ למעלה רק בגרסת ספורט.

באייביי יש חנות רשמית שלהם מחיר טיפה יותר זול פלוס משלוח לארץ ישירות.

אני משתמש בm6 לריצה והם מחזיקות מצויין אבל החוט לא נוח כמו בs6.

אודי A4

דימה.

פורסם
סאנדיסק 240GB ב 290 ש"ח באמאזון, כולל משלוח לארץ -

http://www.amazon.com/SanDisk-Internal-240GB-2-5-Inch-SDSSDA-240G-G25/dp/B00S9Q9VS4?tag=tbpre-20

 

האם יש דרך לבדוק את המחירים של הדברים באמאזון כולל משלוח לארץ, בלי הצורך להוסיף אותם לעגלה ואח"כ לבדוק בה?

בבוקר הזמנתי עכבר לוג'יטק mx anywhere 2, שהוא עכבר מדהים ב270 ₪ באמאזון, בזכות השרשור הזה.

בארץ עולה 420 ₪.

 

אחרי שקראתי את ההודעה שלך, נכנסתי לאמאזון וזכרתי שהיה כתוב שהמשלוח בחינם, וראיתי שמחיר המשלוח קפץ והעלה את מחיר ההזמנה ל411 ₪.

מייד ביטלתי.

 

נשארתי מאוכזב

עם לב שבור

וללא עכבר

×
×
  • תוכן חדש...