Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבלאק פריידי תופס רק לאלקטרוניקה ?אני פשוט מחפש תיק גב ליום-יום שיכיל גם לפטופ ...

תבדוק באופיס דיפו / חנויות מטיילים וכו' - יש להם תיקים כאלה במחירים סבירים.

פורסם (נערך)
הבלאק פריידי תופס רק לאלקטרוניקה ?אני פשוט מחפש תיק גב ליום-יום שיכיל גם לפטופ ...

 

יש 60% הנחה על המוצר השני ב-KSP. זה תופס גם על תיקים.

אני שמתי עין על התיק הזה במחיר של 180 ש"ח. הבעיה שאני לא צריך את המוצר שני...

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
פורסם

מצאתי לך יופי של דיל על SSD מאמזון גרמניה 390 ש"ח ל 250GB באמזון האמריקאי יותר יקר סביב ה 500 שח.

אני רוצה מכונית- מצאתי עוד דיל על כרטיס זיכרון של PNY מהירות קריאה של עד 95MB (יש יותר מהיר?)

אמישה - מפגרן לך תיק של סוויס גיר במקור עולה 120$ בארצות הברית , בגרמניה מעלה 200 אירו . מחיר עד הבית 430 ש"ח הוא במבצע של 50% הנחה.

ילד היברדידי רוצה ספויילר שנה שעברה המקלדת של Corsair הייתה ב 50% הנחה סביב ה-60$ , אם לא יהיה דיל על לוג'יטק אני גם אקנה אותה.

פורסם

קצת לא קשור..

במידה ואני קונה את הראוטר הזה:http://ksp.co.il/?store=ksprishonlezion&uin=20521

שהוא בלי מודם ADSL,איפה אני רוכש מודם שיתמוך במהירות של הראוטר?

כיום יש לי HOTBOX ואני רוצה להתנתק מהם,ולעבור לחבילת של 019 ספק+תשתית.

פורסם

מצאתי לך יופי של דיל על SSD מאמזון גרמניה 390 ש"ח ל 250GB באמזון האמריקאי יותר יקר סביב ה 500 שח.

אני רוצה מכונית- מצאתי עוד דיל על כרטיס זיכרון של PNY מהירות קריאה של עד 95MB (יש יותר מהיר?)

אמישה - מפגרן לך תיק של סוויס גיר במקור עולה 120$ בארצות הברית , בגרמניה מעלה 200 אירו . מחיר עד הבית 430 ש"ח הוא במבצע של 50% הנחה.

ילד היברדידי רוצה ספויילר שנה שעברה המקלדת של Corsair הייתה ב 50% הנחה סביב ה-60$ , אם לא יהיה דיל על לוג'יטק אני גם אקנה אותה.

 

עכשיו השאלה היא אם לקחת את הK70 הרגילה או להשקיע עוד קצת וללכת כבר על הRGB, כמה ילדותי שזה לא יהיה :lol:

איפה מוכרים בארץ חוץ מKSP? הנחה של 60% על מוצר שני לא ממש עוזר לי אם אני רוצה מוצר אחד.

בחו"ל המחיר יוצא אפילו טיפה יקר יותר.

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)
אני רוצה מכונית- מצאתי עוד דיל על כרטיס זיכרון של PNY מהירות קריאה של עד 95MB (יש יותר מהיר?)

 

 

תודה רבה על ההשקעה :), אבל כמו שכתבתי אני מחפש MicroSD למכשיר האנדרואיד שלי והכרטיס בלינק הוא SD רגיל

 

את הכרטיס הזה:

http://www.amazon.com/PNY-Performance-MicroSDXC-Memory-P-SDUX128U160G-GE/dp/B00W77C1W4/ref=pd_sim_147_3?ie=UTF8&dpID=41Ox8lMxOkL&dpSrc=sims&preST=_AC_UL160_SR160%2C160_&refRID=19D201XZXKV1XPSJ4265

מכרו לפני כמה ימים ב 40$ אבל חששתי לקנות בגלל שאני לא בטוח שהוא יספיק לצילום של וידאו ב 4K ועד כמה מהירות הקריאה שלו איטית ביחס למהירות של הזכרון של המכשיר (באנדרואיד 6 אפשר לאחד את הזכרון הפנימי וכרטיס הזכרון ואז זה עלול להאט)

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
פורסם

מישהו מצא איזה מבצע מעניין על מסכי מחשב?

ההורים של חברה שלי מחפשים מסך חדש, אין להם שום דרישות חוץ מאשר 24 אינצ' ושיהיה נורמלי.

מצאתי סמסונג ב680 ש"ח שנראה לא רע, ותכלס זה אחלה מחיר, אבל אם אפשר לחסוך, מי אני שאתלונן...

קניה בארץ, אגב.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

פותחים את השבוע עם מבצע cyber monday באמזון הגרמני

זה הזמן להתחדש ברסיבר של דנון x1200, כולל תמיכה באטמוס, dts:x ו 4K מלא (60 הרץ, 4:4:4)

40% הנחה

במקום 549 יורו רק 329!

להזכירכם היורו שוב בשפל

 

http://www.amazon.de/Denon-AVRX1200WBKE2-AV-Receiver-Bluetooth-steuerbar/dp/B010EB3RZY?SubscriptionId=AKIAJ7T5BOVUVRD2EFYQ&tag=camelcamelc06-21&linkCode=xm2&camp=2025&creative=165953&creativeASIN=B010EB3RZY

פורסם

SH33P- יאללה איתך הייתי חייב להביא את הרסיבר הזה אני ממתין ל DENON 4200.

שמע מחיר מטורף,בארץ הוא עולה 4200 שח.

לחטוף.

פורסם
מחפש SSD פנימי 128 GB או 120 מפירמה טובה במחיר הכי זול!

אני קניתי לא מזמן את זה (גם לשדרג מחשב ותיק, רק שבמקרה שלי המחשב לא שרד את הנפילה האחרונה, ולכן לא יצא לי בכלל להתקין את הדיסק ולתת חוות דעת עליו)

 

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820173071&cm_re=ssd_120_sandisk-_-20-173-071-_-Product

פורסם
נתקלתם במבצעים שפרסמו על מחשבים ניידים?

אין צורך במשלוח לארץ, אני מעוניין לשלוח את זה בתוך ארה"ב.

 

יש סיכוי למצוא מבצעים טובים על דור 6 של מעבדי אינטל או שהם יעשו חיסול מלאי על דור 4 ו-5?

 

מישהו?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...