Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהלן חבר, זה בערך המחיר בארץ לא? גרמניה הכוונה אמזון גרמניה?

היי נקמצי, יש קישור? מה לחפש?

חפש בWALLMART, יש ב300 דולר PS4 עם שלט אחד ו UNCHARTED: Drake collection

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
חכה ליום שישי ותעקוב בB&H ובאמאזון. ייתכן ששם תמצא את מבוקשך.

 

B&H ו Amazon US לא שולחים מצלמות DSLR לארץ הדרך היחידה הם דרך שירותים כמו Buy2USA שבגלל עלויות השילוח לא יוצא משתלם יותר מארץ. (החבילה בדרך כלל גדולה וכבדה ואז תוסיף לזה מכס ומע״מ)

 

אז בשביל מצלמות DSLR מומלץ לבדוק באמזון גרמניה או בריטניה.

פורסם
B&H ו Amazon US לא שולחים מצלמות DSLR לארץ הדרך היחידה הם דרך שירותים כמו Buy2USA שבגלל עלויות השילוח לא יוצא משתלם יותר מארץ. (החבילה בדרך כלל גדולה וכבדה ואז תוסיף לזה מכס ומע״מ)

 

אז בשביל מצלמות DSLR מומלץ לבדוק באמזון גרמניה או בריטניה.

מוזר, פעם אחרונה שהזמנתי מהם הם כן הסכימו לשלוח. בכל מקרה את השילוח בפעם האחרונה עשיתי עם BUY2USA ויצא עדיין יותר זול מהארץ בפער ניכר של 35-40%.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

לכל מחפשי המצלמות וציוד משלים עם משלוח אקספרס לארץ שווה לעקוב אחרי הדילים שלהם http://www.digitalrev.com

רק צריך לברר את השורה הבאה:

No Import Tax/Duty to Pay:

Any import tax/duty charged will

be billed directly to us.

מי עושה מערוף וכתוב לשירות לקוחות מה פשר השורה בא לי DSLR.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אחרי ששיחקתי קצת עם בחירת משלוח למדינות שונות, המחיר משתנה בין מדינה למדינה, כנראה בהתאם לגובה המסים, ואחרי קריאה נוספת באינטרנט אני מבין שהם גובים את כל המסים מראש, ואתה לא תצטרך לשלם יותר מזה. בנוסף האחריות המקומית שלהם נשמעת מעולה

http://www.digitalrev.com/help/worldwide-local-warranty/NDMzNTc5MQ_A_A

פורסם

כן גם אני קראתי את זה ,שמע אם זה באמת נכון יש שם דילים מעולים.

אני כבר לא זוכר מה ביקשו מישהו ביקש רמקולים 5.1 יש סט מעולה ביקורת מקיר לקיר של Energy . מחיר של 2500 שח הבית רק צריך ממיר מתח לסאב וופר הרמקולים פסיביים.

פורסם
לכל מחפשי המצלמות וציוד משלים עם משלוח אקספרס לארץ שווה לעקוב אחרי הדילים שלהם http://www.digitalrev.com

רק צריך לברר את השורה הבאה:

No Import Tax/Duty to Pay:

Any import tax/duty charged will

be billed directly to us.

מי עושה מערוף וכתוב לשירות לקוחות מה פשר השורה בא לי DSLR.

DSLR = Digital Single Lens Reflex (Camera)

או בעברית מצלמת רפלקס דיגיטלית.

כאלו שניתן להחליף בהן עדשות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שתהיו בריאים. זה נהיה גיבוב בלאק פרידיי... מאה עמודים. :|

 

מנהלים יקרים, אפשר בבקשה לפתוח אשכול חדש של מבצעים שווים ללא תגובות ושאלות? יעזור מאוד.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

לא יודע איפה ראיתם שם דילים מעולים,

הD5500 שם 720$

כאשר באמזון גרמניה 688 יורו, וסיכויי טוב שאת ה100 יורו על המיסים תקבלו חזרה...

פורסם
שתהיו בריאים. זה נהיה גיבוב בלאק פרידיי... מאה עמודים. :|

 

מנהלים יקרים, אפשר בבקשה לפתוח אשכול חדש של מבצעים שווים ללא תגובות ושאלות? יעזור מאוד.

כבר כתבתי 2 דפים קודם שרק דילים יעלו כאן אבל אנחנו עם קשי עורף.

אני כבר לא עוקב אחרי כל הבקשות.

פורסם
לא יודע איפה ראיתם שם דילים מעולים,

הD5500 שם 720$

כאשר באמזון גרמניה 688 יורו, וסיכויי טוב שאת ה100 יורו על המיסים תקבלו חזרה...

אתה יודע ש 688 אירו שווה ל 733 $ בהמרה ישירה.

פורסם
אתה יודע ש 688 אירו שווה ל 733 $ בהמרה ישירה.

 

ואיך זה סותר את מה שהוא אמר? יותר שווה לקנות באמזון גרמניה.

פורסם

אכן, זה בערך אותו סכום, אבל כמו שאמרתי באמזון סיכויי טוב (מאוד אפילו) שאת המס (100 יורו) יחזירו לך..

וגם השירות של אמזון כבר ידוע, אז לא יודע עד כמה זה מעולה בDigitalrev

 

ולענייננו , למי שמספיק מגבר פשוט RX-V379 : רק 1440 ש"ח

 

http://www.amazon.de/dp/B00X3BQTZI/ref=twister_B010PCYL0M?_encoding=UTF8&psc=1

פורסם

מבצע על אוזניות לוג'יטק באמזון:

 

 

דגם G230 כולל משלוח עד הבית ב-194 שקלים.

ב-KSP המחיר כרגע 293 שקלים.

http://www.amazon.com/gp/product/B00BFOEY4I?dpID=41xk+60EIhL&dpSrc=sims&preST=_SL500_SR144,160_&refRID=DM3QZADR025BZGMV07EW&ref_=pd_lutyp_im_1_8

 

 

דגם G430 כולל משלוח עד הבית ב-236 ש"ח

ב-KSP המחיר כרגע 416 ש"ח.

http://www.amazon.com/gp/product/B00CQ35C1Q?psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=ATVPDKIKX0DER

 

 

בלי 60% הנחה וכל התנאים האלה.

כמובן שאם אתם קונים עוד משהו ויוצא לכם פחות מ$75 כולל משלוח אז הרבה יותר משתלם.

 

 

לי אישית יש בעבודה את ה-G230 שקניתי כי היה חשוב לי

שכל האוזניים יהיו בתוך החלל הריק ושלא יישבו על האוזניים.

אוזניות מעולות, ממליץ מאוד :-P

×
×
  • תוכן חדש...