Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ובקשר לרמקולים, קיים לאבי רסיבר דנון 1508, לפי המפרט יש שם מגבר של 7 ערוצים של 75 וואט, זה עוזר בהחלטה בין פסיבי לאקטיבי?

בהחלט עוזר! לרסיבר מסודר כזה ש"יש בו הכול" מתאימים רמקולים פסיביים, ולמרחק ההאזנה שציינת - מוניטורים (יענו לא רצפתיים).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

המברשת שיניים שלי שבקה - oral b שנקנתה באיזה 250 שח. יש מבצע שווה על מברשות שיניים חשמליות בבלק פריידיי?

פורסם
קנה להם נגן dvd של פיוניר.

אצלי ברחבי המשפחה המורחבת עדיין מנגן בכל מיני אקזמפלרים ה-dv-310 האלמותי שלהם, אם תמצא כזה איפה שהוא תקוע בפינב של חנות, תחטוף - יותר אמין מנגני cd אודיופיליים למיניהם בסדר גודל.

אם לא תמצא, יש לפיוניר דגם יחיד שעוד אפשר להשיג פה ושם, משהו בצבע שחור.

בכלל, נגני cd אודיופיליים זאת כזאת יריקה בפרצוף מבחינת אמינות, פשוט מביש.

עדכון קצר - נמצא אקזמפלר במצב סביר ביד2, נרכש (100₪ עברו ידיים) והותקן. בינתיים כולם מאוד מרוצים. תודה!

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

מה זה האתר הזה? אפשר לסמוך עליו?

 

מבדיקה קצרה, מברשת אחת ספציפית ששמתי עליה עין, יוצאת באתר בסך הכל 30 שח פחות מאשר בארץ, ולזה יש להוסיף בין 40-60 ימי המתנה למשלוח...

עריכה אחרונה על ידי GOLF
פורסם (נערך)
מה זה האתר הזה? אפשר לסמוך עליו?

 

מבדיקה קצרה, מברשת אחת ספציפית ששמתי עליה עין, יוצאת באתר בסך הכל 30 שח פחות מאשר בארץ, ולזה יש להוסיף בין 40-60 ימי המתנה למשלוח...

אם אתה משתמש בתוכנית אחת שתיים אין לדגם הזה שום היתרון, הביצועים בתוכניות זהות זהים בכל הסדרה.

גם הזיהוי מיקום בעזרת מצלמה לא עובד בצורה מוצלחת עם הפאליקציה מלאת הבאגים שלהם.

בחדשים הם כבר עברו לחיישנים אבל הם עדיין מפגרים אחרי פיליפס

https://www.electricteeth.co.uk/oral-b-genius-x-review/

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם

חברים, צריך המלצה לכיסא בטיחות לתינוק מגיל שנה, עכשיו שאמזון המשלוח חינם אולי יצא יותר זול דרכם.

חשבתי על תקציב של 500-600 ש"ח.

דרישות - מאוד אשמח לכיסא עם אפשרויות הטייה.

תודה,

ליאור.

פורסם (נערך)
הSONICARE יותר טובה מORAL B? ממה שהבנתי ORAL B היא יותר "פיזית" בגלל שהיא מסתובבת, בניגוד לפיליפס שהיא רוטטת

 

 

שתיהן טובות, כל יצרן טוען ששלו עדיפה אבל זה מאוד אישי. אפשר לקנות מברשת זולה מהסדרות הבסיסיות ולהתנסות בטכנולוגיה, מקסימום תשמש כגיבוי.

בפירוט

https://www.electricteeth.co.uk/sonicare-vs-oral-b/

עריכה אחרונה על ידי shake
×
×
  • תוכן חדש...