Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עדיף להפריד? מצלמות מ DVR?

איך הדיל הזה? https://www.amazon.com/gp/product/B07S9VRWRD/ref=ox_sc_act_title_1?smid=AQKEF0UEM73LD&psc=1

עריכה אחרונה על ידי Shaike.Zam

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

3299 כולל גיפט קארד 500 שקל, אוזניות Soul Lite

ולמי שיש HTZ Pro החזר 330 שקל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
3299 כולל גיפט קארד 500 שקל, אוזניות Soul Lite

ולמי שיש HTZ Pro החזר 330 שקל

 

לאסטפרייס

יבואן מורשה

3100 שקל + 500 שקל גיפט קארד

יבואן רשמי

 

מחיר טוב לגלקסי פלוס 10?

פורסם

תלוי, עם HTZ Pro יש החזר 330 ואז יוצא לך 2970 כולל הגיפט קארד ודם אוזניות.

 

בלי פרו השאלה אם אוזניות כאלה שוות לך 200 שקל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עדיין לא נתקלתי במחיר בהייטק זון שאי אפשר לקבל גם בלי השיוך למועדון.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

המלצה לסכיני גילוח של ג'לייט במחירים מצויינים

למאח 3 ולפיוג'ן בכמויות שונות (4/8/16/40)

שימו לב, שמוצר שני ב40 אחוז הנחה.

https://ksp.co.il/m/uin/63288

ניתן לחפש עצמאית באתר סוגי סכינים וכמויות. זה הכי זול שמצאתי אי פעם ואני לא מחשיב זיופים שיש באלי אקספרס.

תהנו.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
המלצה לטאבלט זול 10 אינץ? עדיפות לראם גבוהה (4+)

 

250 ש"ח, אפשר למתוח אם שווה את זה

חפש אצל הסינים CHUWI Hi8 SE

 

המלצה לסכיני גילוח של ג'לייט במחירים מצויינים

למאח 3 ולפיוג'ן בכמויות שונות (4/8/16/40)

שימו לב, שמוצר שני ב40 אחוז הנחה.

https://ksp.co.il/m/uin/63288

ניתן לחפש עצמאית באתר סוגי סכינים וכמויות. זה הכי זול שמצאתי אי פעם ואני לא מחשיב זיופים שיש באלי אקספרס.

תהנו.

 

https://www.amazon.com/Gillette-Fusion5-Mens-Razor-Blades/dp/B076BZZPL4/

משלוח חינם מעל 49$ בלי טובות.

פורסם

המלצה למבצע נוסף באמזון:

 

אני נמצא בלונדון וראיתי כמה ספרים מעניינים בחנות ספרים - אבל כבדים.

 

נכנסתי לאתר של אמזון האמריקאי, ואני רואה שיש מבצע כנראה מוגבל בזמן של 3 ספרים במחיר 2. יחד עם המשלוח חינם זה ספרים (גדולים וכבדים) ממש בחצי מחיר.

 

הכנסתי 3 ספרים לסל, יצא $88, אחרי הנחה $64. אבל האתר רצה לגבות ממני $19 מע"מ.

 

עליתי בצ'אט מול הנציג ההודי שלהם. והסברתי לו שהזמנות עד $75 לישראל פטורות ממיסים. ושאני לא רוצה לשלם מקדמה על מיסים. לקח לו זמן להבין, ואז הוא אמר שאם המיסים לא ייגבו בפועל הם יוחזרו לי.

 

אמרתי לו שזה ממש מבאס ואני לא רוצה לשלם מקדמת מיסים ללא צורך.

אחרי חצי שעה חזר אלי והוא נתן לי קופון אישי של $15 הנחה.

 

לא יאומן..

 

הזמנתי 3 ספרים ב$68. ואולי עוד אקבל את ה$19 בחזרה.

 

מי שרוצה לקנות ספרים, המבצע ממש משתלם, רק שאם המחיר של שלושת הספרים במקור גבוה מ$75 צריך לשלם מקדמה למע"מ ובהמשך לקבל חזרה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
אפשר לינק? אפשר גם עד 300 אם 250 זה קצת מדי. חיפשתי בAliexpress ולא מצאתי כלום, הכל רשום OUT OF STOCK

https://www.banggood.com/Original-Box-CHUWI-Hi8-SE-32GB-MediaTek-MT8735-Quad-Core-8-Inch-Android-8_1-Tablet-PC-p-1349700.html?akmClientCountry=IL&rmmds=cart_middle_products&cur_warehouse=HK

 

קוד קופון

BG876466

תוריד בקופה את ה V מ ביטוח משלוח.

תקבל מחיר עם דמי משלוח של 237 שח.

×
×
  • תוכן חדש...