Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המלצה למבצע נוסף באמזון:

 

אני נמצא בלונדון וראיתי כמה ספרים מעניינים בחנות ספרים - אבל כבדים.

 

נכנסתי לאתר של אמזון האמריקאי, ואני רואה שיש מבצע כנראה מוגבל בזמן של 3 ספרים במחיר 2. יחד עם המשלוח חינם זה ספרים (גדולים וכבדים) ממש בחצי מחיר.

 

הכנסתי 3 ספרים לסל, יצא $88, אחרי הנחה $64. אבל האתר רצה לגבות ממני $19 מע"מ.

 

עליתי בצ'אט מול הנציג ההודי שלהם. והסברתי לו שהזמנות עד $75 לישראל פטורות ממיסים. ושאני לא רוצה לשלם מקדמה על מיסים. לקח לו זמן להבין, ואז הוא אמר שאם המיסים לא ייגבו בפועל הם יוחזרו לי.

 

אמרתי לו שזה ממש מבאס ואני לא רוצה לשלם מקדמת מיסים ללא צורך.

אחרי חצי שעה חזר אלי והוא נתן לי קופון אישי של $15 הנחה.

 

לא יאומן..

 

הזמנתי 3 ספרים ב$68. ואולי עוד אקבל את ה$19 בחזרה.

 

מי שרוצה לקנות ספרים, המבצע ממש משתלם, רק שאם המחיר של שלושת הספרים במקור גבוה מ$75 צריך לשלם מקדמה למע"מ ובהמשך לקבל חזרה.

 

אל תבנה על החזר המיסים. החישוב מתבצע אצל אמאזון תמיד על המחיר לפני המבצעים / הנחות. לצורך העניין אם משלמים מיסים הם תמיד מוסיפים את עלות המשלוח לחישוב המס, ואז מורידים את עלות המשלוח.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

עשיתי פיצול הזמנה לאותה כתובת (עלי ועל אשתי) כדי להוריד את המס באמזון.

האם יש סיכוי שבמכס ידפקו אותי?

 

ההזמנה ע"ס 350 שקל (100 דולר בערך)

פורסם
הקנייה תהיה בארץ...

עם מה זה משאיר אותנו?

 

אגב, הסתכלתי על המבצע - הוא בעיקר גרם לי לתהות איך דרשו עליו 3000דולר בהתחלה.

המפרט שלו לא מאוד מרשים, ומה הקטע המטומטם של לשים את הטראקפד בחלק הרחוק של המחשב? כאילו, אנחנו כל כך גיימינג אוריינטד שמי צריך את זה?

אשמח לדעת למה הקניה בארץ?
פורסם

רכשתי השנה פיקסל 3A לאשתי, שהתברר כפלופ הכי גדול שיצא לנו לרכוש אי פעם (מת תוך 4 חודשים לאחר נפילה סתמית, למרות שהיה בקייס + מגן. עשה מלא בעיות עוד לפני כן).

 

היא חזרה לפלאפון הישן, רוצה לפרגן לה מכשיר חדש, זו ה-הזדמנות.

חשבתי על oneplus 6t או 7t.

(א) יש המלצות נוספות?

(ב) מבצעי BF רלוונטיים? (אייל אני מסתכל עליך)

 

דרישות -

1. גרים בארה״ב, אין בעיית שילוח מכס וכו׳. לא צריך תמיכה בתדרים ישראליים.

2. מצלמה

3. USB-C

4. עמיד ... >.

 

מקווים להתכנס לעד 400 דולר, תכלס מכוונים ל300.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
עשיתי פיצול הזמנה לאותה כתובת (עלי ועל אשתי) כדי להוריד את המס באמזון.

האם יש סיכוי שבמכס ידפקו אותי?

 

ההזמנה ע"ס 350 שקל (100 דולר בערך)

לצורך שחרור מהמכס אמאזון (או חברת השילוח) יבקשו מספרי זהות. תנו מספרים שונים, אני מניח שבסכומים האלה המכס לא יטרח להצליב ביניהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפני כמה שנים אמזון אילצו אותי להוסיף ת.ז. למערכת בשביל להקל על תהליך הקבלה. במידה וגם עשית את זה מתי שהוא - אז יש פה פוטנציאל לבעיה.

 

אין, אין על התחמן הישראלי שינסה הכול, אבל פשוט הכול, כדי ליצור לעצמו תועלת אישית תוך כדי מעבר על החוק. קמצנות מטומטמת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הנס, אין כאן כל עבירה. מותר לשני אנשים לבצע הזמנות מאותו מקור.

 

דרך אגב, לא פעם אמזון גובה מקדמת מס גבוהה מהנדרש ולא תמיד מחזירה את העודף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אשמח אם תראה דוגמא של מקדמת מס שהיא גבוהה לדעתך. ולא בוצע החזר מס. אני קיבלתי גם החזרי מס של פחות מחצי דולר. קח בחשבון שאם השילוח חינם. אתה לא אמור לחשב את השילוח במחיר אפס. אלא לחשב כאילו אמאזון משלמים על השילוח. לכן העלות שלו צריכה להכנס לחישוב. זאת לא המצאה של אמאזון, אלו דרישות החוק.

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

היו לי מקרים של מקדמה 20% בערך, כולל שילוח, שלא קיבלתי החזר ההפרש. היו גם מקרים הפוכים - החזר לא צפוי - אבל לא בשנים האחרונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
רכשתי השנה פיקסל 3A לאשתי, שהתברר כפלופ הכי גדול שיצא לנו לרכוש אי פעם (מת תוך 4 חודשים לאחר נפילה סתמית, למרות שהיה בקייס + מגן. עשה מלא בעיות עוד לפני כן).

 

היא חזרה לפלאפון הישן, רוצה לפרגן לה מכשיר חדש, זו ה-הזדמנות.

חשבתי על oneplus 6t או 7t.

(א) יש המלצות נוספות?

(ב) מבצעי BF רלוונטיים? (אייל אני מסתכל עליך)

 

דרישות -

1. גרים בארה״ב, אין בעיית שילוח מכס וכו׳. לא צריך תמיכה בתדרים ישראליים.

2. מצלמה

3. USB-C

4. עמיד ... >.

 

מקווים להתכנס לעד 400 דולר, תכלס מכוונים ל300.

 

שווה בדיקה :https://www.amazon.com/dp/B07R7X3PLG/

 

https://www.bestbuy.com/site/nokia-9-pureview-with-128gb-memory-cell-phone-unlocked-midnight-blue/6325704.p?skuId=6325704

 

https://www.bhphotovideo.com/c/product/1490951-REG/samsung_sm_a805f128bk_a80_a805f_duos_dual_sim.html

 

רוב המבצעים על אייפונים ופיקסלים.

פורסם
מוצרי בלאק פריידי כן ב-29, מוצרי טכנולוגיה בד"כ בהנחות יפות יותר בסייבר מאנדיי

מתי, באיזו שעה, אני אתתחיל לראות את המבצעים באמזון?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

אני מאוד אוהב את הטלפונים של Moto.

אצלי זה כבר השני, ומסתובבים במשפחה המורחבת עוד כמה.

ממליץ.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
אני מאוד אוהב את הטלפונים של Moto.

אצלי זה כבר השני, ומסתובבים במשפחה המורחבת עוד כמה.

ממליץ.

גם אני אהבתי אותם. היו לנו G1 G2 E שהיו מצויינים. ואז הגיע ה-G4, היו לנו 4 מכשירים בכמה גרסאות, כולם הפסיקו לתפקד תוך שנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...