Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבריה אמזון שולחים מסתבר גם טלוויזיות

כל הליין של סוני כולל אולדים X950G, A8G וספינת הדגל של סוני A9G עד גודל של 65 אינצ'

חסכון של עד 3000 מהארץ בגזרת הסוני.

יש TCL טושיבה הייסנס LG סמסונג.

פורסם
גופה בלבד מספיק טוב? (משלוח חינם)

https://www.amazon.com/Bosch-18V-Angle-Grinder-GWS18V-45/dp/B01F51C1SC

 

מה לגבי איזה קומבו מפנק של דיוולט? יש משלוח חינם...

 

אם נמצא 10.8 - גוף בלבד מספיק (יש מטען וסוללות מהמברגה)

אם 18 - אז צריך גם מטען וסוללות בדיל

 

ועדיפות לבוש כי התחיל כבר איתם (גיסי).

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

מחפש המלצה לפטיפון (Turntable?) עד 1500 ש"ח. עדיפות גדולה למגבר פנימי, ככה שאפשר לעשות פלאג אנד פליי. אם הרכיבים הבודדים (כלומר מגבר חיצוני) יותר איכותיים בנפרד אז עדיף את זה.

פורסם

שאלה- עדיף יחידה עם מגבר פנימי (יש בכלל דבר כזה?) או שעדיף לקנות כל רכיב בנפרד? גם מבחינת איכות וגם מבחינת מחיר.

 

המוצר יהיה מתנה לאבא שלי והוא לא כ"כ יודע להתעסק עם חיבורים והוא מעדיף יחידה אחת, אבל אם יש פער איכות משמעותי אז העדיפות היא ליחידות נפרדות.

פורסם (נערך)
שאלה- עדיף יחידה עם מגבר פנימי (יש בכלל דבר כזה?) או שעדיף לקנות כל רכיב בנפרד? גם מבחינת איכות וגם מבחינת מחיר.

 

המוצר יהיה מתנה לאבא שלי והוא לא כ"כ יודע להתעסק עם חיבורים והוא מעדיף יחידה אחת, אבל אם יש פער איכות משמעותי אז העדיפות היא ליחידות נפרדות.

 

מסיבות אודיופיליות מטופשות, לרוב הפטיפונים אין מגבר פנימי (קדם מגבר ייעודי לאות שיוצא מפטיפון).

כל עוד זה בנוי בצורה סבירה, אין שום בעיית איכות.

בעבר היה מקובל שלמגברים תהיה כניסת פונו, היום היא די נעלמה, אבל עדיין מוצאים אותה באופן רנדומלי בכל מיני מגברים למיניהם.

קנה מגבר פונו חיצוני ב-100-200 שקל וסגור עניין, יש ל-pro-ject אחד סביר שעובד יפה, אבל הם ממש לא לבד.

 

אגב, אני ממליץ להימנע מ-pro-ject הפשוט ברמת הכניסה - הזרוע שלו די גרועה והבידוד מרעשי הסביבה לא משהו.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קדם מגבר זה פשוט דרך לשלוט על חוזק האות, לא? אין שום הגברה של האות ברכיב שנקרא קדם מגבר (תקן אותי אם אני טועה, פשוט התבלבלתי בכל העניין הזה של הפטיפונים)

 

אז לרוב היציאות של הפטיפונים כיום יהיו RCA או 1\4"? ואז משם אני מחבר למגבר ייעודי, ומשם לרמקולים?

פורסם

לא במקרה של פטיפון - שם מעבר להגברה של האות צריך גם ״לעקם אותו״ בחזרה.

עניינים היסטוריים -> ע״ע קישור: https://en.wikipedia.org/wiki/RIAA_equalization

 

היציאה היא rca.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...