Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה כבר מחיר של 15$ עפי היסטורית המחיר של המוצר.

הנה הדגם היותר מתקדם של הסדרה ויש עוד דגם חדש יותר.

ממה שאני יודע ה-MG7750/49 ממש טובה.

https://www.amazon.com/Philips-Norelco-MG7750-49-Rechargeable/dp/B07145GM4B

 

הדגם הכי חדש

https://www.amazon.com/Philips-Norelco-MG7791-40-Grooming/dp/B07S6V3P94

 

Andis גם מעולים קרא עליהם קצת

https://www.amazon.com/Andis-VersaTrim-Cordless-14-Piece-22725/dp/B0009XH6NW

פורסם

אין שום דבר רע בפנסוניק רק שאני מניח שהוא מדבר על סוללות ליתיום שאינן נטענות - אלו.

הייתי שמח גם להזמין כמה במחיר סביר, אבל עד כמה שהצלחתי להבין הן לא נשלחות לארץ.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
מה רע ב-פנסוניק אנלופ פרו?

 

מחפש משהו לשים בתוך עכבר גיימינג אלחוטי. כל הNI-MH נגמרות מהר מדי וזה דיי מעצבן לעשות רוטציה. מעדיף להחליף פעם בכמה חודשים של ליתיום ופשוט לזרוק את הריקות. או שהENELOOP נותנות ביצועים כמו הליתיום ואני מפספס משהו?

פורסם

יש הבדל משמעותי בין המכונה זאת לבין מכונות של פיליפס סדרה 5 ב- 250 ש"ח?

קניתי אחת מהן (הזולות) ואני מאוד לא מרוצה. מרגיש שיש פספוס ולמכונה קשה לקחת שיער עבה.

https://www.amazon.com/dp/B01FNVGKVI/

 

אני חושב שמה שקניתי מאוד דומה לזה או וריאציה כלשהי קרובה.

https://www.amazon.com/Philips-Norelco-S5210-86-Frustration/dp/B01AXSV32M/

 

זה רחוק מלהיות גילוח חלק. יכול להיות שאין מנוס מלהשתמש בסכין.

פורסם

 

חכה חכה לבלאק.

לבינתיים שמור לך במועדפים את הדגמים שאתה חושק. פשוט תמלא מכל הבא ליד.

פורסם

מי שרואה דיל טוב על משחזת זווית נטענת, עדיף של בוש 10.8 גוף בלבד או 18 גוף + סוללות ומטען, אנא עדכנו

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
מי שרואה דיל טוב על משחזת זווית נטענת, עדיף של בוש 10.8 גוף בלבד או 18 גוף + סוללות ומטען, אנא עדכנו

 

גופה בלבד מספיק טוב? (משלוח חינם)

https://www.amazon.com/Bosch-18V-Angle-Grinder-GWS18V-45/dp/B01F51C1SC

 

מה לגבי איזה קומבו מפנק של דיוולט? יש משלוח חינם...

×
×
  • תוכן חדש...