Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשמים בארץ שווה לקנות במקומות כמו לינדו / קול פרפיום מדי פעם / KSP במיוחד, המחירים שם מפתיעים מאוד.

איך קספ באמת, מבחינת שילוח וכו׳

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בדיוק היום הזמנתי בושם מ-KSP

יש להם הנחה עד ל-30.9 של עוד 50 שקל על מגוון בשמים.

 

בושם פרפיום של נרסיסו לאישה ב-230 שקל עם משלוח חינם לסניף KSP לבחירה בזמן אספקה של 1-5 ימי עסקים. מחיר מצויין.

בושם כזה בזאפ עולה 270 שקל ובסופר פארם בכלל 350 שקל.

 

אם כול זה יעבוד כמו שצריך, לדעתי מומלץ מאוד.

פורסם
איך קספ באמת, מבחינת שילוח וכו׳

הזמנתי שני כרטיסי זכרון מהם במבצעי יום הבחירות, אפשר להזמין לסניף או לנקודת איסוף (BOXIT או איסוף מבית עסק) הגיע דיי מהר.

פורסם

אמזון - שם כללי לחנויות מקוונות בחו"ל.

 

מבחינת מחירין, מיסין ושאר עמלות שקרין.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לכן כתבתי תייבא לבד.

על מוצרים שכאלו יש רק מע"מ פלוס עמלות של חברת השילוח.

קודם תמצא אורגן ואז נדבר.

שאגב גם אותו אפשר לייבא.

פורסם (נערך)

אין בעיה בעיקרון. עוד לא תחבו למכשירים האלה wifi ו-bluetooth בצורה נרחבת כך שהם בטוחים לייבוא בלי טפסים למיניהן. עד כמה שזכור לי, מיסים זהים לציוד אולפני באופן כללי (רמקולים, כרטיסי קול וכיו"ב).

 

מה שכן, שים לב, מטבע הדברים מדובר בחבילות בגודל חריג ובשילוח לא זול. בעסקי המוזיקה המקומיים בארץ עדיין נהוג לצערי להציג באופן פומבי תמחור מופרז כשבפועל, במעמד התשלום, מספקים לך **תמיד** הנחה משמעותית. סתם לדוגמה, לאחרונה קניתי סטנד מיוחד למיקרופון עם המחיר הכי זול בעולם. כן כן, בעולם, חוץ מאיזה עסק רנדומלי באוסטרליה (לפני עלות שילוח!). מעצבן אבל ככה זה.

 

נ.ב.: קיים חריג למה שהרגע כתבתי

בדמות סינטיסייזרים קטנים, 2 אוקטבות וכיו"ב.

בתזמוו המבצע הנכון יהיה זול יותר משמעותית בחו"ל.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ענייני ייבוא - מישהו יודע מה החוק לגביי ייבוא מערכת מולטימדיה?

כמה מע"מ ומכס אצטרך לשלם?

האם יש באמת צורך באישור ממשרד התקשורת למערכת סטנדרטית (נניח פיונייר כלשהי) או שזה נוגע רק למערכת שיש להן Wifi?

 

תודה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
איך המכונה הזאת?

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B07BHY4FZ4/ref=ask_ql_qh_dp_hza

 

צריך משהו סבבה לקצץ זקן וזה.

רק חשוב שהסוללה תחזיק מעמד ולא כל הזמן להטעין.

 

הזמנתי לאבא שלי את המכונה הזאת:

https://www.amazon.com/gp/product/B014TWNH18/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1

פחות מ-200 ש"ח ושבוע משלוח. מכונה מצויינת במחיר מעולה (והמשלוח המהיר של אמאזון).

פורסם (נערך)
איך המכונה הזאת?

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B07BHY4FZ4/ref=ask_ql_qh_dp_hza

 

צריך משהו סבבה לקצץ זקן וזה.

רק חשוב שהסוללה תחזיק מעמד ולא כל הזמן להטעין.

 

רק מכונות תספורת, רק פנסוניק \ מוזר וכו'

יעלה עוד 100 שח אבל יחזיק לכל החיים

 

ענייני ייבוא - מישהו יודע מה החוק לגביי ייבוא מערכת מולטימדיה?

כמה מע"מ ומכס אצטרך לשלם?

האם יש באמת צורך באישור ממשרד התקשורת למערכת סטנדרטית (נניח פיונייר כלשהי) או שזה נוגע רק למערכת שיש להן Wifi?

 

תודה.

 

מעמ תמיד יהיה 17%

כל השאר תלוי בשווי הסחורה

 

אין בעיה בעיקרון. עוד לא תחבו למכשירים האלה wifi ו-bluetooth בצורה נרחבת כך שהם בטוחים לייבוא בלי טפסים למיניהן. עד כמה שזכור לי, מיסים זהים לציוד אולפני באופן כללי (רמקולים, כרטיסי קול וכיו"ב).

 

מה שכן, שים לב, מטבע הדברים מדובר בחבילות בגודל חריג ובשילוח לא זול. בעסקי המוזיקה המקומיים בארץ עדיין נהוג לצערי להציג באופן פומבי תמחור מופרז כשבפועל, במעמד התשלום, מספקים לך **תמיד** הנחה משמעותית. סתם לדוגמה, לאחרונה קניתי סטנד מיוחד למיקרופון עם המחיר הכי זול בעולם. כן כן, בעולם, חוץ מאיזה עסק רנדומלי באוסטרליה (לפני עלות שילוח!). מעצבן אבל ככה זה.

 

נ.ב.: קיים חריג למה שהרגע כתבתי

בדמות סינטיסייזרים קטנים, 2 אוקטבות וכיו"ב.

בתזמוו המבצע הנכון יהיה זול יותר משמעותית בחו"ל.

 

צריך לדעת איפה לקנות ולא מזיק לעשות שיעורי בית.

אתה בטח מדבר על כלי זמר, שאין קשר בין המחירים בפועל למחירים שכתובים באתר.

חוץ מהם רוב הרשתות האחרות דיי עומדות מאחורי מה שכתוב

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...