Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם הייתי מוציא כזה סכום על מוצר שלהם.

הם מאוד משחקים על VFM, אבל בשביל כל כך הרבה M זה קצת מפחיד.

אני לא יודע אם בקרת האיכות שלהם מספיק קפדנית בשביל כזו הוצאה.

ובעיקר (ואולי זה לא רלוונטי כי אולי אלו חטיבות אחרות בחברה וכו'), אחרי שלושה טלפונים שלהם, קורקינט, וכל מני פיציפקעס - התחושה היא של מוצרים לא SUPER FINE. הם מנסים להיראות כאילו כן, אבל אז... הם לא. הם כאילו מלכי ה-80:20. אבל לפעמים 80% פשוט מרגיש לא משהו.

 

והביקורות תמיד מהללות אותם, אז אני חושב שלא הייתי קונה את המקרן בלי שיצא לי לבדוק אותו בעצמי.

מה חתימה? תתפשטי!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הדילמה היא בין עלי לבין דפוקטוב וגירבסט?

עלי זו לא זירת מכירות? הייתי נוטה באופן טבעי לקנות מאתר שהוא חנות (gb bg) על פני אתר שמאגד מוכרים שונים, במיוחד במחיר הזה...

פורסם

קוף שלג מקווה שלקחת בחשבון את העלות של מסך מתיחה שעלותו עוד כ 800-1000 דולר.

אתה חייב להבין מה אתה רוצה לקבל וכמה אתה רוצה לשלם עבורו.

יש ב AVS שרשורפלצת בנושא.

פורסם
אתה קונה אותו משיקולי מקום?

אחרת יש עדיפים.

אגב יש דגם חדש יותר

Xiaomi 4K WEMAX A300

 

קוף שלג מקווה שלקחת בחשבון את העלות של מסך מתיחה שעלותו עוד כ 800-1000 דולר.

אתה חייב להבין מה אתה רוצה לקבל וכמה אתה רוצה לשלם עבורו.

יש ב AVS שרשורפלצת בנושא.

 

ישנם כמה שיקולים:

 

  1. עלות מול גודל מסך.
  2. עמידות בפני נזקים פיזיים (הטלוויזיה הנוכחית נדפקה אחרי שהילד בעט עליה כדור גומי).
  3. שיקולי מקום/קלות התקנה - כאן העדיפות היא למקרן Ultra Short Throw, ולייזר משיקולי אורך חיים ובהירות.

 

איזה דגמים לדעתך עדיפים?

 

אגב אני מודע לעלות הנוספת של מסך מתיחה.

אני פשוט חושב שמקרן כזה נותן VFM הרבה יותר טוב מטלויזיה High-end בגודל ~75".

 

מה לגבי קניה ב GB/BG? בטוחה? מי מהם עדיף?

פורסם

לדעתי דפוקטוב קצת יותר טובים.

אם אתה נעול על מקרן UST אזי קטונתי.

אתה מודע לעבודה שמקרן גם יכול להינזק.

חכה שתראה את ה Sony A9G השיואמי נראה לידו כמו מסך CRT.

פורסם

פעם אחת קניתי ב-GB, זה היה סלולרי, ב-BF של 2015. המוצר הגיע לאחר כחודש וחצי וזאת אותי כ-3 שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לדעתי דפוקטוב קצת יותר טובים.

אם אתה נעול על מקרן UST אזי קטונתי.

אתה מודע לעבודה שמקרן גם יכול להינזק.

חכה שתראה את ה Sony A9G השיואמי נראה לידו כמו מסך CRT.

 

צודק, רק שטלויזיה כזו, בגודל 77", עולה בארץ 40,000 ש"ח...

וחפץ שנזרק על טלויזיה, אפילו שעולה 15K, יכאב הרבה יותר מאשר אם הוא היה פוגע במסך של מקרן.

 

אם יש הצעות אחרות שנותנות VFM זהה או טוב יותר, אני אשלח לשקלל אותם.

פורסם

קוף נעשה רגע חשבון ביחד

העלות של המקרן כ 8200 שח הם לא יכתוב נגן MP4 ב 19.90 דולר

מסך מעריך כ 3000-4500 שח.

חלילה לא נכנס לך לכיס אבל כבר הגעת ל 11000-12000 שח הערכה מאוד אופטימית (התקנות ,כבלים ועוד)

אם אתה אתה חושש אך ורק מנזק אז לדעתי המחשבה שלך לא נכונה ידידי.

אגב אאלט ויש ביטוח דירה ניתן לבדוק אם הביטוח מכסה אפשרות של נזק.

פורסם

העלות של המקרן כ 8200 שח

...

הערכה מאוד אופטימית

מרגיש לי גם נורא אופטימי לקוות שמוצר כזה יעבור מתחת לרדאר של המכס, לכל הפחות יש להוסיף מעמ למחיר.

יום טוב גם לך

פורסם

הוספתי רק 17% מע"מ למחיר שיש באתר הסיני לאחר המרה ישירה לפי 3.5 שח לדולר.

על זה כמובן שיהיו עמלות שימון.

פורסם

חבר מסר לי שניתן למצוא את המקרן של שיאומי (לא סגור אם זה אותו דגם) בארץ בכ-10K.

 

הוא אגב מאוד מרוצה, טוען שלמסך לא יחזור לעולם (גם לא OLED, PLED ושות')

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
חבר מסר לי שניתן למצוא את המקרן של שיאומי (לא סגור אם זה אותו דגם) בארץ בכ-10K.

 

הוא אגב מאוד מרוצה, טוען שלמסך לא יחזור לעולם (גם לא OLED, PLED ושות')

 

על איזה מסך הוא מקרין.

 

 

 

פליז אל תגיד על קיר לבן.

פורסם
מחפש כבר תקופה אימפקט חוטית של מקיטה (לא רוצה להתעסק עם סוללות)

מצאתי את הדיל הבא:

https://www.ebay.com/itm/Makita-TD0101F-Electric-Impact-Driver-Hand-Tool-220V-100Nm/333237868739

מה אומרים? בארץ נמכרת החל מ700+.

המפלצת הקטנה הגיעה, יופי של כלי.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
על איזה מסך הוא מקרין.

 

 

 

פליז אל תגיד על קיר לבן.

 

קיר לבן.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...