Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קוף נעשה רגע חשבון ביחד

העלות של המקרן כ 8200 שח הם לא יכתוב נגן MP4 ב 19.90 דולר

מסך מעריך כ 3000-4500 שח.

חלילה לא נכנס לך לכיס אבל כבר הגעת ל 11000-12000 שח הערכה מאוד אופטימית (התקנות ,כבלים ועוד)

אם אתה אתה חושש אך ורק מנזק אז לדעתי המחשבה שלך לא נכונה ידידי.

אגב אאלט ויש ביטוח דירה ניתן לבדוק אם הביטוח מכסה אפשרות של נזק.

 

ההערכה שלך מדויקת, וזו גם ההערכה שלי. זה גם התקציב שהעמדתי לטלויזיה חדשה לצורך העניין.

עכשיו בוא תגיד לי בתקציב כזה מה עדיף, כאשר הדרישה הראשונה היא מסך בגודל של לפחות 75" (סלון גדול), שיהיה כמה שיותר איכותי.

אם תציע לי טלויזיה כזו שעדיפה על המקרן הנ"ל באותו הסכום, אני מוכן בהחלט לשקול. זו גם הייתה המחשבה המקורית שלי.

פשוט טלויזיות טובות בגודל הזה עולות הרבה יותר.

לעומת זאת המקרן מציע גם איכות טובה יחסית (לפי ביקורות ברשת), גם קפיצה בגודל (~100") וגם את העמידות היחסית בפני זאטוטים.

 

בכל מקרה, אני פתוח להצעות :)

 

חבר מסר לי שניתן למצוא את המקרן של שיאומי (לא סגור אם זה אותו דגם) בארץ בכ-10K.

 

הוא אגב מאוד מרוצה, טוען שלמסך לא יחזור לעולם (גם לא OLED, PLED ושות')

 

מעניין, חיפשתי ולא מצאתי מקום שמוכר את זה בארץ. תוכל לשאול אותו איפה קנה?

ואני די משוכנע שמדובר בדגם הותיק יותר, עם רזולוציה של 1080P.

פורסם

היה בזמנו אצל המילטון, לאחרונה חיפש ולא היה להם עוד, כנראה בגלל החלפת הדגם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
מקרן לייזר של שיאומי.

כזה:

https://www.gearbest.com/projectors/pp_009574547031.html?wid=1349303

1 לא קונים מוצר,בטח יקר, באתרים סינים במחיר מלא\ לא בימי מבצעים.

2 ברור לך שבמקרה תקלה PAYPAL לא יהיה רלוונטי ותצטרך לשלוח אותו לסין ולשלם על המשלוח הו"ש?

3 בערך 1300 מס + עמלות עמילות מכס, אף אחד לא ישלח דבר כזה בדואר רגיל

https://shaarolami-query.customs.mof.gov.il/CustomspilotWeb/he/PersonalImportTax/Home/

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם
קוף מה המקסימום שאתה מוכן להוציא על הטלוויזיה?

משנה לך אם זה אולד או led.

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

 

13K זה בערך המקסימום.

הייתי מעדיף OLED, אבל אין בגודל שאני מחפש (או יש אבל זה רמות מחירים אחרות).

פורסם

5 מטר? ישבתי קרוב מזה באולמות קולנוע...

בוא שמע לי, לוקחת פלטה גבס, שם בסלון שלך חותכת אותו שתיים, אחד שזלונג, שתיים מנורה עומד, אחד כורסא יפה מתנדנדת, פותח בקבוק בירה, שותה בירה, שם בתוך בקבוק שתי פרחים.

פתאום טלויזיה 5000 שקל.

 

קלאסה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

בבנגוד יש אפשרות לביטול מכס בתוספת מחיר, כך שתתקבל חזרה את התשלום שידרש ממך בארץ. לא בדקתי ספציפית למוצר הזה.

 

Sent using Tapatalk

פורסם
5 מטר? ישבתי קרוב מזה באולמות קולנוע...

בוא שמע לי, לוקחת פלטה גבס, שם בסלון שלך חותכת אותו שתיים, אחד שזלונג, שתיים מנורה עומד, אחד כורסא יפה מתנדנדת, פותח בקבוק בירה, שותה בירה, שם בתוך בקבוק שתי פרחים.

פתאום טלויזיה 5000 שקל.

 

קלאסה.

הרגת אותי :-)

אבל צודק במאה אחוז כמובן. מי צופה מ-5 מטר?!?

ממליץ על חישוב מסלול מחדש + oled ובכל מקרה ברמות מחירים כאלה מומלץ לצפות במו עיניך לפני קנייה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...