Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפרופו סאב, מה ממליץ ל 4 רמקולים שקועי תקרה ?

 

איזה סאב הייתה ממליץ ? שקוע תקרה ?

 

איזה מערך לעשות ? רסיבר בארון+מחשב נייד בארון חשמל ?

 

השימוש רק מוזיקה בחלל הסלון והמטבח.

 

 

 

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

פורסם (נערך)

אתה בטוח במה שכתבת?

רק רמקולים בתקרה

טרם שמעתי על סטאפ שכזה.

כלומר מכיר אבל בחדר ייעודי .

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
אתה בטוח במה שכתבת?

רק רמקולים בתקרה

טרם שמעתי על סטאפ שכזה.

כלומר מכיר אבל בחדר ייעודי .

מה הבעיה בזה ? 4 רמקולים בחלל הסלון מטבח , נוסיף סאב וזהו . כמו שיש בחנויות וכאלה.

 

 

בארון חשמל יהיה מחובר לרסיבר מחשב נייד או טאבלט ומשם נשלוט במוזיקה.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

פורסם
סאב אקטיבי קטן ואיכותי, משהו בסגנון הזה.

 

יש כיוון לעלות משלוח נמוכה יותר מההגזמה של אמזון?

ממליצה על הסאב הזה:

https://www.tmaudio.co.il/items/2316050-%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C-%D7%A1%D7%90%D7%91-%D7%95%D7%95%D7%A4%D7%A8-ELAC-%D7%93%D7%92%D7%9D-S8-DEBUT-

 

ובכלל ממליצה על החנות הזאת.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

מישהו יכול להמליץ על מיני-בלנדר? אני מתכוון אך ורק להשתמש בו לעירבוב אבקת חלבון עם מים, ככה שתוכניות\כוח מסיבי אני לא צריך. עדיפות למיכל מזכוכית. מעדיף כמה שיותר זול.

פורסם

היי אנשים יודעי דבר,

 

ברצוני להזמין מוצר חשמלי יקר (~7K ש"ח) מאחד מאתרי הקניות הסינים (זה מוצר סיני, יש אותו רק שם), ואני מתלבט האם להזמין אותו מ-Banggood או מ-Gearbest, או ללכת על אתר יותר אמין וגדול - Aliexpress, שם המוצר יותר יקר משמעותית (אלף שקל הבדל).

היתרון ב-BG ו-GB, מלבד המחיר, הוא שאפשר לשלם אצלם בפייפל. אני פשוט חושש מלהזמין מוצר כ"כ יקר מאתר סיני פחות מוכר (יחסית לאליאקספרס).

ובמידה ואין לי ממה לחשוש, איזה מבין האתרים, BG או GB, עדיף לי להזמין ממנו?

 

תודה מראש לעונים.

×
×
  • תוכן חדש...