Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דבר אלי מה צריך וכמה אתה רוצה להשתגע

 

מקיטה אימפקט 10.8V, 2 (קריטי) סוללות 1.5 אמפר או 2 אמפר, בצורה העגולה (קריטי) כולל מטען (קריטי). מחיר- הזול ביותר, לא מחפש להשתגע.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
מישהו התנסה עם השואבים הרובוטיים של ILIFE או לחילופין יכול להציע שואב רובוטי שהוא לא IROBOT?

רכשתי בזמנו מגירבסט (לפי דעתי דגם 5 ללא השטיפה) ביחס למחיר (בזמנו עלה כ 700 שח כולל מיסים) אחלה תמורה למחיר.

 

היום משתמש בדייסון - עדיף

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
שיאומי רובורוק אחלה מוצרים.
מחזק מאד.

לאחר כמה שנים עם irobot הרובורוק (גור שני של שיומי) מעולה וטוב משמעותית.

גם שקט וויעיל יותר, גם שוטף (מעביר סמרטוט רטוב), גם שליטה נוחה מהאפלירציה. מומלץ בחום. כ-1400שח בארץ

 

Sent using Tapatalk

פורסם
מה עם קיטים מוכן מראש של 2 כלים?

כמה NM האימפקט צריך להיות?

 

קיט פחות מעניין אותי הפעם. מברגה 10.8 מיותרת, יש לי 12 ו-14.4 אבל אימפקט עוד אין לי בכלל.

כמה ניוטון? שוב- מחפש בסיסי, ובעיקר שיתאים לכלי שיש לי בבית רק את הגוף שלו ולא סוללות ומטען :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווזוני אני אשתדל להישאר במסגרת התקציב שלך למרות שבין 1100 ל 1400 שח אתה תקבל סט כלים חדש וחדשני.

גופה אני יודע שלא מתאים לסוללות שיש לך כרגע

https://www.ebay.com/itm/Makita-XDT14Z-18V-LXT-Brushless-Cordless-Quick-Shift-Mode-3-Speed-Impact-Drive/183758859202?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

 

יוצא עם שער הדולר הנמוך כ 388 שח אל תיבהל מזה שזה לא "חדש" המוצר ללא אריזה בסה"כ.

 

סוללות 5.0ah כ 330 שח

https://www.ebay.com/itm/153421815212?ul_noapp=true

 

הכי טוב שיצא לי

פורסם

 

הכי טוב שיצא לי

קודם כל תודה.

רק ש... הפוך גוטה :lol:

לא 18V אלא V10.8,

ואת הסוללות והמטען אין לי- אותם אני צריך :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
מישהו התנסה עם השואבים הרובוטיים של ILIFE או לחילופין יכול להציע שואב רובוטי שהוא לא IROBOT?

מצטרף להמלצה על שיאומי.

אחלה שואב.

יש לי את הדור הראשון כבר מעל שנה ואני מרוצה מאוד, בעיקר ביחס למחיר.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
קודם כל תודה.

רק ש... הפוך גוטה :lol:

לא 18V אלא V10.8,

ואת הסוללות והמטען אין לי- אותם אני צריך :lol:

 

הגופה יכולה לקבל סוללות של 12V אאלט.

אופציה א

גופה בלבד

https://www.amazon.com/Makita-DT03R1-Lithium-Ion-Cordless-Impact/dp/B01DZJDTH8?th=1

כ- 260 שח.

אופציה ב

קיט מושלם

https://www.ebay.com/itm/Makita-12V-max-CXT-Impact-Driver-Kit-w-2-2Ah-Batteries-DT03R1/163416379853?epid=691372449&hash=item260c6011cd%3Ag%3A-LEAAOSwDFFdCWX%7E&LH_BIN=1

 

אופציה ג

גופה

https://www.amazon.de/dp/B017AQXGNE#

206 שח עד היד

תגיד לי מה אתה מעדיף ומשם נתקדם עם סוללות ומטען

פורסם

אייל, נראה לי לא הבנת את הברווז. הוא רצה מברגה עם הסוללות העגולות הישנות של מקיטה כדי שיוכל להשתמש בהן במסור חרב שאת הגופה שלו כבר יש לו.

ברווז, רד מהרעיון. נראה לי שזה דגם סוללות שכבר לא בשימוש בכלים המודרניים שלהם. היום הם עם סוללות מלבניות. אם המחירים שכתבת לסוללות עגולות ומטען הם בשקלים, קנה אותם וקנה מברגה עם הסוללות המודרניות בלי קשר. אחרת, תן לאייל למצוא לך דיל לסט קומפלט עם מברגה ומסור חרב (ועוד דברים) על סוללות מודרניות.

פורסם

אם המחירים שכתבת לסוללות עגולות ומטען הם בשקלים, קנה אותם וקנה מברגה עם הסוללות המודרניות בלי קשר.

אכן בש"ח, "חיקוי"(תחליפי), מאיביי.

בסופו של יום אני לא ממש צריך מברגה נוספת, אבל זו עסקה יותר טובה מאשר לרכוש רק סוללות ומטען בנפרד, ויש לי שימוש מתוכנן למברגה הזו כך שזה לא "סתם לקנות בשביל הציוד המקורי".

נראה שזה מה שאני אעשה וזהו... תודה רבה, גם לאייל- דילים שווים לחלוטין! כשאחפש משהו חדש לעצמי אחזור לשאול פה...:wink:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

סאב אקטיבי קטן ואיכותי, משהו בסגנון הזה.

 

יש כיוון לעלות משלוח נמוכה יותר מההגזמה של אמזון?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...